Ja, soms, nee, soms.quote:Op zondag 31 december 2023 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Om nu Charles af te zetten tegen de rijder met veruit de beste auto is een beetje oneerlijk. Charles is op meerdere punten sterk. Kwali, race, strategie, en wiel to wiel.
Eh. Ik had het specifiek over Bandenmanagement.quote:Op zondag 31 december 2023 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Om nu Charles af te zetten tegen de rijder met veruit de beste auto is een beetje oneerlijk. Charles is op meerdere punten sterk. Kwali, race, strategie, en wiel to wiel.
Strategie not so much. Het komt op mij over alsof hij zich er vooraf weinig mee bemoeit en als het in de race dan niet werkt, moppert 'ie op de radio dat ze er na de race eens een hartig woordje over moeten spreken. Een beetje - dare I say it? - als Hamilton, alleen zegt Charles het allemaal iets beleefder. Het is tenslotte een nette jongen.quote:Op zondag 31 december 2023 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vraag me af waarop je dit baseertquote:Op zondag 31 december 2023 15:09 schreef Sally het volgende:
[..].
Sjarrel is erg goed in zn bandjes oproken.
Op het afgelopen seizoen.quote:Op zondag 31 december 2023 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vraag me af waarop je dit baseert
Hij heeft wel pech dat hij voor Ferrari rijdt. Net als Sainz.quote:Op zondag 31 december 2023 15:16 schreef Jane het volgende:
Maar uiteindelijk is Leclerc gewoon mentaal niet sterk genoeg. Dat is mijn indruk en dus vraag ik me af of hij ooit WDC kan worden, wat daarvoor moet je toch een heel seizoen lang sterk in je schoenen staan. Je niet door tegenslag uit het veld laten slaan, etc.
Ik denk dat dat ook de oorzaak van z'n inconsistentie is: niet rustig in z'n hoofd, meer willen dan eigenlijk kan. Daardoor ontstaan fouten, waar-ie alleen maar opgefokter van wordt, en alles in een neerwaartse spiraal komt.quote:Op zondag 31 december 2023 15:16 schreef Jane het volgende:
Maar uiteindelijk is Leclerc gewoon mentaal niet sterk genoeg. Dat is mijn indruk en dus vraag ik me af of hij ooit WDC kan worden, wat daarvoor moet je toch een heel seizoen lang sterk in je schoenen staan. Je niet door tegenslag uit het veld laten slaan, etc.
Dit jaar was met Vasseur, de strategie in de race al een verbetering te merkbaar.quote:Op zondag 31 december 2023 14:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Voor z'n eerste jaar echt heel goed inderdaad, maar bij zo'n lijstje wordt niet gekeken hoe lang je al rijdt. Anders zouden Hamilton en Alonso ook lager moeten staan.
Denk dat het bij Ferrari nog wel een probleem gaat worden. Leclerc en Sainz zijn duidelijk aan elkaar gewaagd, en Leclerc is echt niet de onbetwiste nummer 1. Dat rommelt al wel eens, en zal wel meer gaan rommelen komend jaar.
Leclerc, Sainz en Ferrari pieken te vroeg. Daarna zakt het in. Snel over 1 rondje, daarna niet meer. Maar dat is algemeen bekend.quote:Op zondag 31 december 2023 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook de oorzaak van z'n inconsistentie is: niet rustig in z'n hoofd, meer willen dan eigenlijk kan. Daardoor ontstaan fouten, waar-ie alleen maar opgefokter van wordt, en alles in een neerwaartse spiraal komt.
quote:Op zondag 31 december 2023 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vraag me af waarop je dit baseert
Seizoenen.quote:Op zondag 31 december 2023 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op het afgelopen seizoen.
Dat de Ferrari snel door de banden heen ging was meer vorig jaar. En dus niet een eigenschap van Charles leclerc zelf.quote:Op zondag 31 december 2023 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op het afgelopen seizoen.
Sainz had er beduidend minder last van.quote:Op zondag 31 december 2023 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat de Ferrari snel door de banden heen ging was meer vorig jaar. En dus niet een eigenschap van Charles leclerc zelf.
Is precies niet een kenmerk van Charles maar van de Ferrari zelf.quote:Op zondag 31 december 2023 15:21 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Seizoenen.
Zijn banden waren vrijwel altijd als eerste aan vervanging toe.
Oh, maar Sainz deed er langer meequote:Op zondag 31 december 2023 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is precies niet een kenmerk van Charles maar van de Ferrari zelf.
Omdat die de pace ook niet heeft misschienquote:Op zondag 31 december 2023 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sainz had er beduidend minder last van.
Heeft de pace niet.quote:Op zondag 31 december 2023 15:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, maar Sainz deed er langer mee
Zit die niet bij Ferrari, dan?
quote:Op zondag 31 december 2023 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat die de pace ook niet heeft misschien
Of Sainz weet beter te managen.quote:
Maar hij is nog een rookiequote:Op zondag 31 december 2023 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is het knappe van Piastri: die heeft én de pace niet, en rijdt toch z'n banden eraan
Is ook zo. Wie weet wordt het nog wat. Het valt ook niet mee om gelijk bij een top-team in te stappen.quote:Op zondag 31 december 2023 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar hij is nog een rookie
Oh, ik krijg niet de "misschien" erbij?quote:
Toch meerdere races gezien afgelopen seizoen waarin Leclerc Sainz niet kon inhalen. Vreemd...quote:
Van mij wel hoor, misschienquote:Op zondag 31 december 2023 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ik krijg niet de "misschien" erbij?
Lol.quote:Op zondag 31 december 2023 15:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 31 december 2023 15:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol.
Muts.
Nou dan neem ik het wel weer terug hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Leclerc maak inderdaad nog steeds te vaak fouten als hij onder druk staat. Dat moet er toch echt uit.quote:Op zondag 31 december 2023 15:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dit jaar was met Vasseur, de strategie in de race al een verbetering te merkbaar.
niet optimaal, maar ik verwacht het weer beter in 2024. Lec heeft soms moeite met de druk en wil nog weleens op de grote momenten eraf schieten.
quote:Op zondag 31 december 2023 15:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol.
Muts.
Wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Hm ja, tegen de Stig zeg je 'heeft de pace ook niet misschien'.quote:
Denk dat momenteel niemand met Verstappen te vergelijken is maar Leclerc vind ik wel erg goed en gaat altijd tot het randje met als gevolg dat hij er af en toe overheen gaat.quote:Op zondag 31 december 2023 14:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook nooit waarom sommige mensen zijn kwaliteiten met die van Verstappen vergelijken. Over een rondje is Leclerc snel, maar verder valt-ie eigenlijk altijd een beetje tegen.
Maar dat jij er niet zoveel van snapt heeft toch niks te maken met het zijn van een vrouw?quote:Op zondag 31 december 2023 16:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm ja, tegen de Stig zeg je 'heeft de pace ook niet misschien'.
Ik krijg een wat bruusker 'Heeft de pace niet' om de oren. Kwam een beetje... .lullig over. Alsof ik er niks van weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2023 16:15:44 ]
Nee.... niet jij ook al...quote:Op zondag 31 december 2023 16:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Maar dat jij er niet zoveel van snapt heeft toch niks te maken met het zijn van een vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:
Je edit dus net gemist![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 31 december 2023 16:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee.... niet jij ook al...
Ja, ik heb vrijwel alle races live gekeken de afgelopen jaren.
Dus kan denk ik wel oordelen over de bandjes van Leclerc.Je zou de cursus PI-interpretatie nog eens opnieuw moeten doen, misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je edit dus net gemist![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2023 16:17:39 ]
Die PI gemist.quote:Op zondag 31 december 2023 16:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je zou de cursus PI-interpretatie nog eens opnieuw moeten doen, misschien.
Max had dat ook toen de RB nog niet de snelste van het veld wasquote:Op zondag 31 december 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat momenteel niemand met Verstappen te vergelijken is maar Leclerc vind ik wel erg goed en gaat altijd tot het randje met als gevolg dat hij er af en toe overheen gaat.
Max was dat al kwijt voor de RB de snelste was. Hij ging toen nog wel tot het randje, zoals in 2021 een aantal keer, maar op een andere manier.quote:Op zondag 31 december 2023 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max had dat ook toen de RB nog niet de snelste van het veld was
Het is wat te simpel om het zo te stellen, waar haal je de rondetijden uit, het is gebleken dat Leclerc dat over 1 rondje heel goed kan in de huidige/recentere Ferrari, maar het is dus ook moeilijk om met die auto constant snel te zijn over meerdere rondjes.quote:Op maandag 1 januari 2024 10:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Max was dat al kwijt voor de RB de snelste was. Hij ging toen nog wel tot het randje, zoals in 2021 een aantal keer, maar op een andere manier.
Toen Verstappen zijn wilde haren kwijt raakte zocht hij in die situaties de randjes van de sportiviteit op. De randjes van de mogelijkheden van zijn auto had hij toen al haarfijn uitgevogeld en de volwassenheid en kwaliteit om daar mee om te gaan is in de loop van de jaren gekomen.
Leclerc mist die kwaliteit simpelweg. Die maakt veel te veel kleine foutjes en is helemaal niet in staat om op de rand van wat zijn materiaal kan te rijden, want daar is hij niet consistent genoeg voor over meerdere ronden.
Leclerc zit echt in een hele andere klasse dan Verstappen.
Lieve Sallyquote:Op zondag 31 december 2023 16:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm ja, tegen de Stig zeg je 'heeft de pace ook niet misschien'.
Ik krijg een wat bruusker 'Heeft de pace niet' om de oren. Kwam een beetje... .lullig over. Alsof ik er niks van weet.
quote:Op maandag 1 januari 2024 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieve Sally
Ik hecht meer waarde aan jouw duidelijke onderbouwde antwoord dan aan dat van Chevy
Geen Sauber?🧐quote:
Ik zie iegenlijk hetzelfde gebeuren wat in de kart tijd ook al zo was. Leclerc was eigenlijkde enige die Max bij kon houden maar moest dat doen door veel meer risico te nemen. Dat zie je nu ook in de F1 terug. Lecerlc moet zijn dag hebben dan is ie net zo snel als Max. Maar hij neemt te veel risico wat vaak resulteert in aanvaringen met de muur oid. Hij overschat zijn kunnen een beetje.quote:Op maandag 1 januari 2024 10:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Max was dat al kwijt voor de RB de snelste was. Hij ging toen nog wel tot het randje, zoals in 2021 een aantal keer, maar op een andere manier.
Toen Verstappen zijn wilde haren kwijt raakte zocht hij in die situaties de randjes van de sportiviteit op. De randjes van de mogelijkheden van zijn auto had hij toen al haarfijn uitgevogeld en de volwassenheid en kwaliteit om daar mee om te gaan is in de loop van de jaren gekomen.
Leclerc mist die kwaliteit simpelweg. Die maakt veel te veel kleine foutjes en is helemaal niet in staat om op de rand van wat zijn materiaal kan te rijden, want daar is hij niet consistent genoeg voor over meerdere ronden.
Leclerc zit echt in een hele andere klasse dan Verstappen.
Lecler is te onstabiel. Sainz als die een keer geen pech heeft is een stabiele puntenpakker. Beetje Prost vs Senna in het klein, Leclerc is echt wel sneller over1 ronde maar Sainz ziet het stategisch beter. Sainz durtf ook calls te maken naar het team en dat mist Leclerc een beetje.quote:Op zondag 31 december 2023 14:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Voor z'n eerste jaar echt heel goed inderdaad, maar bij zo'n lijstje wordt niet gekeken hoe lang je al rijdt. Anders zouden Hamilton en Alonso ook lager moeten staan.
Denk dat het bij Ferrari nog wel een probleem gaat worden. Leclerc en Sainz zijn duidelijk aan elkaar gewaagd, en Leclerc is echt niet de onbetwiste nummer 1. Dat rommelt al wel eens, en zal wel meer gaan rommelen komend jaar.
In 2022 toen de Red Bull nog wat te zwaar was en Ferrari eigenlijk wel goed was het toch Leclerc die de grootste concurrent was, ik geloof dus niet dat hij instabiel is, de auto is dat wel ja.quote:Op maandag 1 januari 2024 14:07 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik zie iegenlijk hetzelfde gebeuren wat in de kart tijd ook al zo was. Leclerc was eigenlijkde enige die Max bij kon houden maar moest dat doen door veel meer risico te nemen. Dat zie je nu ook in de F1 terug. Lecerlc moet zijn dag hebben dan is ie net zo snel als Max. Maar hij neemt te veel risico wat vaak resulteert in aanvaringen met de muur oid. Hij overschat zijn kunnen een beetje.
Dat laatste vind ik erg sterk van Sainz.quote:Op maandag 1 januari 2024 14:13 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Lecler is te onstabiel. Sainz als die een keer geen pech heeft is een stabiele puntenpakker. Beetje Prost vs Senna in het klein, Leclerc is echt wel sneller over1 ronde maar Sainz ziet het stategisch beter. Sainz durtf ook calls te maken naar het team en dat mist Leclerc een beetje.
Klopt, en ik denk dat dat komend jaar wel problemen gaat geven binnen het team. Afgelopen jaar was Leclerc echt nog wel de nr1, en kreeg hij wat voordeel van het team met tactische beslissingen. Benieuwd of dat zal kantelen naar neutraal, of zelfs in het voordeel van Sains komend jaar. En hoe Leclerc, Sainz en het team daarmee om zullen gaan.quote:Op maandag 1 januari 2024 14:13 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Lecler is te onstabiel. Sainz als die een keer geen pech heeft is een stabiele puntenpakker. Beetje Prost vs Senna in het klein, Leclerc is echt wel sneller over1 ronde maar Sainz ziet het stategisch beter. Sainz durtf ook calls te maken naar het team en dat mist Leclerc een beetje.
En als Ferrari hem niet uitschakelde door domme tactiek, dan schakelde hij zichzelf uit met fouten. En was hij (bijvoorbeeld) veel minder consistent in zijn rondetijden.quote:Op maandag 1 januari 2024 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
In 2022 toen de Red Bull nog wat te zwaar was en Ferrari eigenlijk wel goed was het toch Leclerc die de grootste concurrent was, ik geloof dus niet dat hij instabiel is, de auto is dat wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |