SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Tagliano jaaaaaquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:16 schreef Tagliano het volgende:
verzinnen jullie maar een leuke tt
Hey Tagliano. Goed je hier te zien man.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
is die nog wel eens gesignaleerd
Nee.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:19 schreef Tagliano het volgende:
ik las ergens dat dimitri een wereldpot stond te gooien
klopt dat
Waarempel, het is Hempel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:21 schreef BB-King het volgende:
Hempel trekt deze pot over de...
A) Tempel
B) Stempel
C) Drempel
hier las u het voor het eerstquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:05 schreef Tagliano het volgende:
dit vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk
tenzij het nog 2-3 wordt en dimitri definitief rijp is voor behandeling
laten we wel wezen, dimitri had ook wel gewoon een hogere expected dubbelquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:23 schreef Szura het volgende:
Stijn komt zo cijfers posten waaruit blijkt dat VdB een geweldige pot speelde
Volgens de xG was Dimitri veel beterquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:23 schreef Szura het volgende:
Hallo waar heb jij uitgehangen vrindquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
laten we wel wezen, dimitri had ook wel gewoon een hogere expected dubbel
beetje leven hier, beetje andere dingen te doen daarquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hallo waar heb jij uitgehangen vrind
Pietjepukedquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens de xG was Dimitri veel beter
Nieuwe frituurpan gekocht?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben woest, DHL heeft zojuist pakketje in de brievenbus bezorgd, moet ik zo nog naar beneden ook.
ik pak hem met volle trotsquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit ging helemaal mis vanaf het moment dat @:tagliano terug kwam
Ik reken hem dit persoonlijk aan
Iemand zei hier dat Hempel geen echte darter is. Toen ging het los.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit ging helemaal mis vanaf het moment dat @:tagliano terug kwam
Ik reken hem dit persoonlijk aan
De Pieter Blacked van het darten.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:23 schreef Szura het volgende:
Kinderen in ondergrondse kliko gesmetenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
Martijn is weer eens niet bij zijn kinderen.
#slechtevader
Kun je niet iemand anders sturen? Of zoquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben woest, DHL heeft zojuist pakketje in de brievenbus bezorgd, moet ik zo nog naar beneden ook.
Niet leven voor dit forumquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
beetje leven hier, beetje andere dingen te doen daar
wat jij
Helaasch niet ouwe reus.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kun je niet iemand anders sturen? Of zo
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
beetje leven hier, beetje andere dingen te doen daar
wat jij
Is toch weer een maandje eten voor familie Wattimenaquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ja laat het maar mijn kant op vallen dan hark ik die 25k wel binnen
Djurmeen gaat ook een kebab met een fanta klappen als hij wint.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Is toch weer een maandje eten voor familie Wattimena
smerig alcoholismequote:Op vrijdag 22 december 2023 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga er een glaasje whiskey bij pakken
Welke whiskey?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga er een glaasje whiskey bij pakken
Opgegroeid in de jaren 90 waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom is iedereen die grafherrie van Dirk aan het jatten?
Duke NukemGod.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
Kanjergeil die danseressen. Zou biljetten naar smijten
De NS wenst hem veel Moluk!quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk heeft Wattimena z’n PUNTen geslepen
Klaasen (en Van Gerwen) begonnen daar mee.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom is iedereen die grafherrie van Dirk aan het jatten?
blond?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:34 schreef Szura het volgende:
Ik heb hier nog allemaal bier liggen dat ik niet ken
Ik ga me dadelijk wagen aan een Le Cornet. Als ik niet meer post, weten jullie dat ik eraan ben overleden.
Cornet is heerlijkquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:34 schreef Szura het volgende:
Ik ga me dadelijk wagen aan een Le Cornet. Als ik niet meer post, weten jullie dat ik eraan ben overleden.
Ziek nummer was dat welquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
Helaas komt Martin niet met DJ Adolf op.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:36 schreef De_Kraam het volgende:
Heeft Stijn al boos de tv uitgezet na het verlies van d'n Dimi?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Klaasen (en Van Gerwen) begonnen daar mee.
Er ligt 1 oaked blond en voor straks nog 1 donkerquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
blond?
veel koolzuur staat me bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent er maar druk mee.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:38 schreef Zipportal het volgende:
Holmaatje Sam Gooris heeft de vriendschap met Labiele Dimmy verbroken.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:38 schreef TornadoDK het volgende:
Staat wattimena op schindlers list?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste waarschuwing.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste waarschuwing.
quote:
Welkom.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:40 schreef KingRoland het volgende:
Blijkbaar zijn bepaalde users hier mentaal beperkt, maar ik zei IK BEN ER
Bavariatroepquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:34 schreef Szura het volgende:
Karel is niet meer zo actief op Xquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:40 schreef Szura het volgende:
Heeft Karl eigenlijk nog getweet of zwijgt hij darten dood nu de Belgen er niks meer van bakken?
zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Karel is niet meer zo actief op X
Kim gaf ook in een podcast aan dat hij het niet jammer vond en spelers altijd extra meerekenden met Russ.quote:
mokerdom? of moker lui? geen zin om die tekst te kopiërenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:41 schreef Bezsen het volgende:
De mokerdomme @:capuchon_jongen post 24 minuten na sluiting topic door het slotje
Goddelijke gedachte dit wel zo vlak voor kerstmisquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:43 schreef KingRoland het volgende:
mogen van mij een paar hier een hele erge griep krijgen
Voor ons wel uiteraard, de spelers snap ik wel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:43 schreef Tagliano het volgende:
liever een niet goed rekenende scheids met wel een goeie stem dan een of andere robot die ze tegenwoordig allemaal hebben
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:45 schreef Nober het volgende:
Schindler die nog even die 64 laat checken net op t moment dat Wattimena uit wilde gaan gooien.
Oké Goorisquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na een ragequit van mij is de spatiebalk van mijn toetsenbord gesneuveld.
Mentaal labiele Belgjes, wat zit daar in het water johquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgie is een grote openluchtinstellingquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:45 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Mentaal labiele Belgjes, wat zit daar in het water joh
Nu ga ik je het leven zuur maken in de KLB SCquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:41 schreef Bezsen het volgende:
De mokerdomme @:capuchon_jongen post 24 minuten na sluiting topic door het slotje
Die Sam Gooris is 50 jaar oud, hoe kan het dat hij eruit ziet als een 17-jarige? VERTEL HET ONS.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jupiler.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:45 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Mentaal labiele Belgjes, wat zit daar in het water joh
Naai je me weer een maandban aan?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu ga ik je het leven zuur maken in de KLB SC
DUTROUXEDquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Sam Gooris is 50 jaar oud, hoe kan het dat hij eruit ziet als een 17-jarige? VERTEL HET ONS.
dat doe ik wel als je hier niet een beetje lief speeltquote:
Anusbleken scheelt al een hoop.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Sam Gooris is 50 jaar oud, hoe kan het dat hij eruit ziet als een 17-jarige? VERTEL HET ONS.
je bent gezakt op mijn lijstje maar je staat nog steeds hoog. ouwequote:
Ik ken hem omdat hij één van die dochters van Pfaff aandrukte.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom hebben jullie het nu over Sam Gooris?:')
Ik ken hem van dit liedje
Holmaatjes van Dimi. Hij had een interviewtje ergens.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom hebben jullie het nu over Sam Gooris?:')
Ik ken hem van dit liedje
STOER ventjequote:Op vrijdag 22 december 2023 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste waarschuwing.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Fluit maar af. Dit wordt niks meer met Pinda.
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Fluit maar af. Dit wordt niks meer met Pinda.
Een Pfaff naaimachine?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ken hem omdat hij één van die dochters van Pfaff aandrukte.
Niet onbegrijpelijk na deze bizarre vlaag van willekeurigheid. Maar na het jaar van Van den Bergh zou een exit niet moeten verbazen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:55 schreef The_Undertone het volgende:
De commentatoren op VTM2 zijn echt de depressie nabij
TAGLIANO WE DACHTEN DAT JE DOOD WASquote:
Bestaat dat nog, 3FM?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Tussenstand Serious Request nu al op ruim 3,5 miljoen euro, ruim een miljoen meer dan eindstand vorig jaar
https://www.ad.nl/show/tu(...)vorig-jaar~a061f1c2/
Niet doneren.
Waarom zou je niet doneren aan ALS Nederland?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Tussenstand Serious Request nu al op ruim 3,5 miljoen euro, ruim een miljoen meer dan eindstand vorig jaar
https://www.ad.nl/show/tu(...)vorig-jaar~a061f1c2/
Niet doneren.
nou valt wel mee maniquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
TAGLIANO WE DACHTEN DAT JE DOOD WAS
beetje leven, beetje andere dingen te doenquote:
Klopt dat dit normaal in de tas was voor Vandenbergh, maar ze waren echt supernegatief over Hempel en behoorlijk vergoelijkend over Dimi, die al in de eerste 2 sets wat steken had laten vallen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niet onbegrijpelijk na deze bizarre vlaag van willekeurigheid. Maar na het jaar van Van den Bergh zou een exit niet moeten verbazen.
ik weet niet of ik er trots op ben of ik een bier wat ik denk ik meer dan een jaar geleden voor het laatst dronk nog kan herinnerenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:59 schreef Szura het volgende:
Inderdaad flink wat koolzuur @:tagliano
Klinkt bekend, niks mis mee. Welkom op het oude nest.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
beetje leven, beetje andere dingen te doen
geen grote bijzonderheden eerlijk gezegd
daar heb ik oprecht geen idee vanquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WAAROM BEN JE NOG BLAUW TERWIJL JE ER NOOIT BENT
Ok bedankt voor de snelle reactie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
daar heb ik oprecht geen idee van
ik had vorig jaar al gezegd dat ik het voor dat wk wel wou doen en heb achter de schermen gevraagd wie mn opvolger zou worden
dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |