Ik ken hem omdat hij één van die dochters van Pfaff aandrukte.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom hebben jullie het nu over Sam Gooris?:')
Ik ken hem van dit liedje
Holmaatjes van Dimi. Hij had een interviewtje ergens.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom hebben jullie het nu over Sam Gooris?:')
Ik ken hem van dit liedje
STOER ventjequote:Op vrijdag 22 december 2023 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste waarschuwing.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Fluit maar af. Dit wordt niks meer met Pinda.
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Fluit maar af. Dit wordt niks meer met Pinda.
Een Pfaff naaimachine?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ken hem omdat hij één van die dochters van Pfaff aandrukte.
Niet onbegrijpelijk na deze bizarre vlaag van willekeurigheid. Maar na het jaar van Van den Bergh zou een exit niet moeten verbazen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:55 schreef The_Undertone het volgende:
De commentatoren op VTM2 zijn echt de depressie nabij
TAGLIANO WE DACHTEN DAT JE DOOD WASquote:
Bestaat dat nog, 3FM?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Tussenstand Serious Request nu al op ruim 3,5 miljoen euro, ruim een miljoen meer dan eindstand vorig jaar
https://www.ad.nl/show/tu(...)vorig-jaar~a061f1c2/
Niet doneren.
Waarom zou je niet doneren aan ALS Nederland?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Tussenstand Serious Request nu al op ruim 3,5 miljoen euro, ruim een miljoen meer dan eindstand vorig jaar
https://www.ad.nl/show/tu(...)vorig-jaar~a061f1c2/
Niet doneren.
nou valt wel mee maniquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
TAGLIANO WE DACHTEN DAT JE DOOD WAS
beetje leven, beetje andere dingen te doenquote:
Klopt dat dit normaal in de tas was voor Vandenbergh, maar ze waren echt supernegatief over Hempel en behoorlijk vergoelijkend over Dimi, die al in de eerste 2 sets wat steken had laten vallen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niet onbegrijpelijk na deze bizarre vlaag van willekeurigheid. Maar na het jaar van Van den Bergh zou een exit niet moeten verbazen.
ik weet niet of ik er trots op ben of ik een bier wat ik denk ik meer dan een jaar geleden voor het laatst dronk nog kan herinnerenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:59 schreef Szura het volgende:
Inderdaad flink wat koolzuur @:tagliano
Klinkt bekend, niks mis mee. Welkom op het oude nest.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
beetje leven, beetje andere dingen te doen
geen grote bijzonderheden eerlijk gezegd
daar heb ik oprecht geen idee vanquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WAAROM BEN JE NOG BLAUW TERWIJL JE ER NOOIT BENT
Ok bedankt voor de snelle reactie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
daar heb ik oprecht geen idee van
ik had vorig jaar al gezegd dat ik het voor dat wk wel wou doen en heb achter de schermen gevraagd wie mn opvolger zou worden
dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |