Welke whiskey?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga er een glaasje whiskey bij pakken
Opgegroeid in de jaren 90 waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom is iedereen die grafherrie van Dirk aan het jatten?
Duke NukemGod.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
Kanjergeil die danseressen. Zou biljetten naar smijten
De NS wenst hem veel Moluk!quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk heeft Wattimena z’n PUNTen geslepen
Klaasen (en Van Gerwen) begonnen daar mee.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom is iedereen die grafherrie van Dirk aan het jatten?
blond?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:34 schreef Szura het volgende:
Ik heb hier nog allemaal bier liggen dat ik niet ken
Ik ga me dadelijk wagen aan een Le Cornet. Als ik niet meer post, weten jullie dat ik eraan ben overleden.
Cornet is heerlijkquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:34 schreef Szura het volgende:
Ik heb hier nog allemaal bier liggen dat ik niet ken
Ik ga me dadelijk wagen aan een Le Cornet. Als ik niet meer post, weten jullie dat ik eraan ben overleden.
Ziek nummer was dat welquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
Helaas komt Martin niet met DJ Adolf op.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:36 schreef De_Kraam het volgende:
Heeft Stijn al boos de tv uitgezet na het verlies van d'n Dimi?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Klaasen (en Van Gerwen) begonnen daar mee.
Er ligt 1 oaked blond en voor straks nog 1 donkerquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
blond?
veel koolzuur staat me bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
Je bent er maar druk mee.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:38 schreef Zipportal het volgende:
Holmaatje Sam Gooris heeft de vriendschap met Labiele Dimmy verbroken.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:38 schreef TornadoDK het volgende:
Staat wattimena op schindlers list?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste waarschuwing.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste waarschuwing.
quote:
Welkom.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:40 schreef KingRoland het volgende:
Blijkbaar zijn bepaalde users hier mentaal beperkt, maar ik zei IK BEN ER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |