laten we wel wezen, dimitri had ook wel gewoon een hogere expected dubbelquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:23 schreef Szura het volgende:
Stijn komt zo cijfers posten waaruit blijkt dat VdB een geweldige pot speelde
Volgens de xG was Dimitri veel beterquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:23 schreef Szura het volgende:
Hallo waar heb jij uitgehangen vrindquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
laten we wel wezen, dimitri had ook wel gewoon een hogere expected dubbel
beetje leven hier, beetje andere dingen te doen daarquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hallo waar heb jij uitgehangen vrind
Pietjepukedquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens de xG was Dimitri veel beter
Nieuwe frituurpan gekocht?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben woest, DHL heeft zojuist pakketje in de brievenbus bezorgd, moet ik zo nog naar beneden ook.
ik pak hem met volle trotsquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit ging helemaal mis vanaf het moment dat @:tagliano terug kwam
Ik reken hem dit persoonlijk aan
Iemand zei hier dat Hempel geen echte darter is. Toen ging het los.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit ging helemaal mis vanaf het moment dat @:tagliano terug kwam
Ik reken hem dit persoonlijk aan
De Pieter Blacked van het darten.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:23 schreef Szura het volgende:
Kinderen in ondergrondse kliko gesmetenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
Martijn is weer eens niet bij zijn kinderen.
#slechtevader
Kun je niet iemand anders sturen? Of zoquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben woest, DHL heeft zojuist pakketje in de brievenbus bezorgd, moet ik zo nog naar beneden ook.
Niet leven voor dit forumquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
beetje leven hier, beetje andere dingen te doen daar
wat jij
Helaasch niet ouwe reus.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kun je niet iemand anders sturen? Of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |