Bavariatroepquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:34 schreef Szura het volgende:
Ik heb hier nog allemaal bier liggen dat ik niet ken
Ik ga me dadelijk wagen aan een Le Cornet. Als ik niet meer post, weten jullie dat ik eraan ben overleden.
Karel is niet meer zo actief op Xquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:40 schreef Szura het volgende:
Heeft Karl eigenlijk nog getweet of zwijgt hij darten dood nu de Belgen er niks meer van bakken?
zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Karel is niet meer zo actief op X
Kim gaf ook in een podcast aan dat hij het niet jammer vond en spelers altijd extra meerekenden met Russ.quote:
mokerdom? of moker lui? geen zin om die tekst te kopiërenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:41 schreef Bezsen het volgende:
De mokerdomme @:capuchon_jongen post 24 minuten na sluiting topic door het slotje
Goddelijke gedachte dit wel zo vlak voor kerstmisquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:43 schreef KingRoland het volgende:
mogen van mij een paar hier een hele erge griep krijgen
Voor ons wel uiteraard, de spelers snap ik wel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:43 schreef Tagliano het volgende:
liever een niet goed rekenende scheids met wel een goeie stem dan een of andere robot die ze tegenwoordig allemaal hebben
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:45 schreef Nober het volgende:
Schindler die nog even die 64 laat checken net op t moment dat Wattimena uit wilde gaan gooien.
Oké Goorisquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na een ragequit van mij is de spatiebalk van mijn toetsenbord gesneuveld.
Mentaal labiele Belgjes, wat zit daar in het water johquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgie is een grote openluchtinstellingquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:45 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Mentaal labiele Belgjes, wat zit daar in het water joh
Nu ga ik je het leven zuur maken in de KLB SCquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:41 schreef Bezsen het volgende:
De mokerdomme @:capuchon_jongen post 24 minuten na sluiting topic door het slotje
Die Sam Gooris is 50 jaar oud, hoe kan het dat hij eruit ziet als een 17-jarige? VERTEL HET ONS.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jupiler.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:45 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Mentaal labiele Belgjes, wat zit daar in het water joh
Naai je me weer een maandban aan?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu ga ik je het leven zuur maken in de KLB SC
DUTROUXEDquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Sam Gooris is 50 jaar oud, hoe kan het dat hij eruit ziet als een 17-jarige? VERTEL HET ONS.
dat doe ik wel als je hier niet een beetje lief speeltquote:
Anusbleken scheelt al een hoop.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Sam Gooris is 50 jaar oud, hoe kan het dat hij eruit ziet als een 17-jarige? VERTEL HET ONS.
je bent gezakt op mijn lijstje maar je staat nog steeds hoog. ouwequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |