abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211717892
quote:
• Behoud van artikel 23 van de Grondwet, de vrijheid van bijzonder onderwijs
• Verbod op islamitisch onderwijs, omdat dat onze vrijheid en onze waarden bedreigt
:')
"Pools are perfect for holding water"
pi_211718007
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 15:39 schreef probeer het volgende:

[..]
Dus omdat er veel PVV stemmers zijn, moet men opeens de standpunten van de PVV gaan normaliseren, omdat er anders wellicht nog meer PVV stemmers bij komen?
Hoe groot de PVV bij de verkiezingen is geworden en in de huidige peilingen nóg veel hoger staat is mijns inziens echt 90% een schreeuw om hulp voor hele basale voorzieningen: betaalbare en degelijke woningen, betaalbare zorg, aanpak criminaliteit etc. De gevestigde partijen hebben dit zelf echt járen laten liggen waardoor relatief veel mensen wanhopig zijn geworden. Ze zouden deze zorgen serieus kunnen nemen en werken aan oplossingen, waardoor je de PVV grotendeels overbodig maakt. Natuurlijk blijft er altijd een clubje mensen die pertinent tegen buitenlanders zijn.

Het is dat is principieel niet op Geert stem, maar ik kan me heel goed voorstellen dat men in de wanhoop nu massaal voor de PVV kiest.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2023 @ 16:01:00 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211718099
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 15:53 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hoe groot de PVV bij de verkiezingen is geworden en in de huidige peilingen nóg veel hoger staat is mijns inziens echt 90% een schreeuw om hulp voor hele basale voorzieningen: betaalbare en degelijke woningen, betaalbare zorg, aanpak criminaliteit etc. De gevestigde partijen hebben dit zelf echt járen laten liggen waardoor relatief veel mensen wanhopig zijn geworden. Ze zouden deze zorgen serieus kunnen nemen en werken aan oplossingen, waardoor je de PVV grotendeels overbodig maakt. Natuurlijk blijft er altijd een clubje mensen die pertinent tegen buitenlanders zijn.

Het is dat is principieel niet op Geert stem, maar ik kan me heel goed voorstellen dat men in de wanhoop nu massaal voor de PVV kiest.
De opstelling van linkse partijen sinds de verkiezingen zal vast ook niet hebben geholpen. Dat kan zo de nieuwe definitie van 'slechte verliezer' worden in het woordenboek.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211718109
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 15:53 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

quote:
‘Anti-migratie’ overschaduwt woningnood en bestaanszekerheid
De onderwerpen bestaanszekerheid en woningnood waren belangrijk in de verkiezingsprogramma’s van bijna alle politieke partijen en leken een grote rol te spelen bij deze verkiezingen. Een stem op radicaal-rechts, was ook wel een redenering, zou immers vaak een schreeuw om hulp zijn bij het oplossen van problemen als bestaanszekerheid en woningnood.

De ruim duizend PVV-stemmers in het Nationaal Kiezersonderzoek dachten hier anders over. Zij konden open vragen invullen en bedachten dus zelf hun antwoorden.
Deze antwoorden zijn deze week stuk voor stuk doorgenomen. Wat blijkt: het argument bestaanszekerheid is zo goed als afwezig als motivatie om op de PVV te stemmen. Ook de woningmarkt wordt nauwelijks genoemd, en dan uitsluitend gekoppeld aan migratie.

Migratie en asiel worden in verschillende bewoordingen overduidelijk het vaakst genoemd. Ook melden PVV-kiezers graag dat de PVV ervoor zorgt dat ‘Nederland weer voor de Nederlanders wordt’ en dat de PVV, anders dan de andere partijen, ‘de waarheid durft te benoemen’. De PVV wordt ook gezien als de partij die ervoor kan zorgen dat er verandering komt. PVV-stemmers melden dat ze protesteren tegen het gevoerde beleid. Dit geldt voor zowel de trouwe PVV-kiezers uit 2021 als de nieuwe PVV-stemmers.
:W
pi_211718124
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:48 schreef BMW1993 het volgende:
Ik roep ook mensen in mijn omgeving op om te stemmen tijdens de Europese verkiezingen, want de stroom moet eigenlijk aan de buitengrenzen aangepakt worden van de EU, er moet een ruk naar rechts gemaakt worden in het Europees parlement, een beetje zoals de Republikeinen nu de macht hebben in de US.

Veel mensen die ik ken begrijpen het belang niet van de Europese verkiezingen, maar die is er wel degelijk, gezien steeds meer besluiten worden genomen door de EU en niet perse meer door de landen zelf.
En hoe maakt dat de "Europese verkiezingen" van belang? Feitelijk nationale verkiezingen voor het nationale hoekje van het EU parlement dat geen echt parlement is. Je insinueert hier een relatie tussen de verkiezingen en de besluiten die de EU inderdaad steeds meer neemt dat er niet is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2023 @ 16:05:23 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211718159
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:02 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]
:W
Een reactie bestaande uit een quotedump zonder bronvermelding of verdere context en een smiley. Goed onderbouwd weer, zo gaan we er komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211718163
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Een reactie bestaande uit een quotedump zonder bronvermelding of verdere context en een smiley. Goed onderbouwd weer, zo gaan we er komen.
Had het gehele stuk, inclusief bron, al eerder gepost.

probeer in NWS / PVV de grootste met 37 zetels #19 Wilders of Milders?

En moet ik verder nog aan je uitleggen waar ik met die quote op doel ja?

Uit deze enquete, onder andere afgenomen onder 1000 PVV stemmers, blijkt dat woningnood en bestaanszekerheid geen of nauwelijks motivatie was om op de PVV te stemmen.

Nu wel duidelijk?
pi_211718172
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De opstelling van linkse partijen sinds de verkiezingen zal vast ook niet hebben geholpen. Dat kan zo de nieuwe definitie van 'slechte verliezer' worden in het woordenboek.
benieuwd hoe ze reageren als blijkt dat er een kabinet Plasterk-Omtzigt-Van der Plas komt
pi_211718249
Weer wat zetels erbij.

twitter

twitter
pi_211718253
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eens, maar ik krijg ook steeds meer de indruk dat ze denken dat er een herhaling van de jaren '30 met kampen etc. binnenkort zijn intrede gaat doen als je bijvoorbeeld Timmermans en Kaag hoort.

Wat volgens mij pertinente onzin is (wij hebben geen totale fragiele instituten zoals tijdens de Weimarrepubliek, geen onbetaalbare oorloggschuld of een beurskrach om maar wat te noemen).

Misschien zie ik dit verkeerd, maar dan is het op zijn minst bangmakerij dan wel opruiing. Maar goed, ze hebben de vrijheid om het zo aan te vliegen natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2023 @ 16:13:02 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211718264
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:05 schreef probeer het volgende:

[..]
Had het gehele stuk, inclusief bron, al eerder gepost.

probeer in NWS / PVV de grootste met 37 zetels #19 Wilders of Milders?

En moet ik verder nog aan je uitleggen waar ik met die quote op doel ja?

Uit deze enquete, onder andere afgenomen onder 1000 PVV stemmers, blijkt dat woningnood en bestaanszekerheid geen of nauwelijks motivatie was om op de PVV te stemmen.

Nu wel duidelijk?
Oh, dus omdat je het eerder had gepost 200 posts geleden, is het op eens goed om maar een klein stuk van een artikel te posten?

Daarnaast rammelt dit onderzoek aan alle kanten. Je stem uitbrengen is ook een stuk onderbuik, en uit ontevredenheid over alles naar PVV neigen is bijna niet in woorden uit te drukken, terwijl tegen het importeren van verre culturen dat wel is. Ik snap dat het voor iemand die de Volkskrant graag leest anders kan voelen, maar het is één van de minst objectieve kranten die er is, en tevens heel erg anti-PVV. Daar heb ik gewoon 0 boodschap aan, ik hecht waarde aan neutrale onderzoeken met onderbouwde conclusies.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2023 @ 16:14:46 #237
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211718278
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:12 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Eens, maar ik krijg ook steeds meer de indruk dat ze denken dat er een herhaling van de jaren '30 met kampen etc. binnenkort zijn intrede gaat doen als je bijvoorbeeld Timmermans en Kaag hoort.

Wat volgens mij pertinente onzin is (wij hebben geen totale fragiele instituten zoals tijdens de Weimarrepubliek, geen onbetaalbare oorloggschuld of een beurskrach om maar wat te noemen).

Misschien zie ik dit verkeerd, maar dan is het op zijn minst bangmakerij dan wel opruiing. Maar goed, ze hebben de vrijheid om het zo aan te vliegen natuurlijk.
Ik vond dit ook echt een kutuitslag, maar door die hele opstelling van alles van D66 tot PvdA heb ik nu ook wel iets van 'laat maar komen'. Mijn afgunst voor hun is groter dan mijn afgunst voor het kabinet dat we gaan krijgen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211718325
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oh, dus omdat je het eerder had gepost 200 posts geleden, is het op eens goed om maar een klein stuk van een artikel te posten?
Ik dacht, blijkbaar ten onrechte, dat de gemiddelde FoK!-er een verwijzing naar een eerdere post wel kon begrijpen ja.

quote:
Daarnaast rammelt dit onderzoek aan alle kanten. Je stem uitbrengen is ook een stuk onderbuik, en uit ontevredenheid over alles naar PVV neigen is bijna niet in woorden uit te drukken, terwijl tegen het importeren van verre culturen dat wel is.
Ah natuurlijk, de welbekende radicaal-rechtse reflex. Niets over het onderzoek weten, maar het wel meteen afdoen als 'het rammelt aan alle kanten'. Zeker die linkse academici weer he?

Leg me eens uit dan, hoe dat onderzoek rammelt. Ik wacht wel. Wijs ons op de hiaten. Op de foute redenaties of aannames. Fileer dat onderzoek eens.

Of blijft het toch bij een bijzonder achterlijk 'het klopt niet!' zonder ook maar enige toelichting?

En dat die problemen / ontevredenheid niet in woorden uit te drukken is .. Dat meen je serieus? De woorden 'woningnood' en 'bestaanszekerheid' zijn te moeilijk? Zelfs iets als 'er zijn te weinig huizen' en 'alles wordt duurder' was een aardige omschrijving geweest. Maar nee, men kon blijkbaar vrijwel alleen maar over asielzoekers en migratie lullen.

quote:
Ik snap dat het voor iemand die de Volkskrant graag leest anders kan voelen, maar het is één van de minst objectieve kranten die er is, en tevens heel erg anti-PVV. Daar heb ik gewoon 0 boodschap aan, ik hecht waarde aan neutrale onderzoeken met onderbouwde conclusies.
Je snapt? Werkelijk ja? Want je snapt blijkbaar niet dat dit onderzoek niet van de Volkskrant af komt, maar zij gewoon de partij zijn die er verslag van doet.

quote:
Daar heb ik gewoon 0 boodschap aan, ik hecht waarde aan neutrale onderzoeken met onderbouwde conclusies.
Nee, jij hecht alleen waarde aan onderzoeken die zeggen wat jij wilt horen.
pi_211718348
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik vond dit ook echt een kutuitslag, maar door die hele opstelling van alles van D66 tot PvdA heb ik nu ook wel iets van 'laat maar komen'. Mijn afgunst voor hun is groter dan mijn afgunst voor het kabinet dat we gaan krijgen.
Kan ik me voorstellen, zit er zo ook deels wel in.

Vermoed alleen wel dat het een ramp wordt, grotendeels door de PVV met het ontbreken van een degelijke partijstructuur, het feit dat ze veel te extreem zijn en hoofdzakelijk tegen dingen zijn ipv oplossingen aan te bieden. Plus de BBB en NSC met weinig tot geen bestuurlijke ervaring. Als het klapt zijn we nog niets opgeschoten.

Tenzij de gevestigde partijen ergens iets van het licht zien. Dus het boetekleed aantrekken (win je al veel zieltjes mee vermoed ik) en zich met klassieke thema's en oplossingen gaan profileren, ipv dat domme inclusieve gezwets waarmee ze zelfs donkerrood Oost-Groningen hebben weggejaagd.
pi_211718352
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 08:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
je bedoelt dat jonge nederlanders geen woning krijgen om een gezin te stichten en jonge asielzoekers wel

ja dat is wel raar, maar dat was een idee van onze Hugo
Nee hoor. Dat gaat al terug tot de Bosnische vluchtelingen van de jaren 90. Het was een trucje, het COA zet de asielvinder zogenaamd op straat, de particuliere woningbouwvereniging geeft hem dan daarom urgentie om de wachtlijst te passeren, en zodra de woning gebouwd ter verheffing van de Nederlandse arbeider voor hem geregeld is moet die daadwerkelijk het AZC uit. Niet netjes geregeld maar toen de wachtlijsters gewoon wel een keer aan de beurt kwamen was dat ook weer niet zo'n enorm probleem. Het was bovendien een tijdelijke situatie door een oorlog vlakbij, geen permanente instroom van doorreizigers met een conflictje, dienstplicht of verbod op homoseks in het openbaar als excuus.

Wat ergens in de jaren 10 gebeurd moet zijn is dat als die woningbouwverenigingen en stichtingen hun statuten moesten wijzigen en de doelstelling nu uitvoering van de huisvestingswet is. Feitleijk heeft de overheid zich daarmee deze particularie initiatieven en vastgoed toegeeigend voor het eigen omvolkingsbeleid, of 'replacement migration' zoals onze VN-gezant dat zou noemen naar de gelijknamige de VN beleidsdoelstelling.

Hugo de Jonge heeft alleen de druk nog wat verhoogd, waardoor nu permanent steeds meer vrijkomende woningen worden ingenomen door nepvluchtelingen, die ook niet meer vertrekken want ze zijn hier gekomen omdat ze een gratis huis krijgen, en een baan hebben waarmee ze een ander huis kunnen kopen of huren zit er doorgaans niet in. Dus zoals een kwart van Amsterdam al is weggegeven aan moslimimmigranten, zo gaat ook in de rest van Nederland een groot deel van de woningvoorraad door een vergelijkbare groep buitenlanders bezet worden.
pi_211718398
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:12 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Je hoeft niet eens naar hen te kijken, kijk hier op het forum. Wat vroeger door ging voor gematigde linkse users zijn full radicaal extreem links anti-PVV “de kampen worden geopend” conspiracy toer gegaan.
pi_211718430
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:21 schreef probeer het volgende:

Ah natuurlijk, de welbekende radicaal-rechtse reflex. Niets over het onderzoek weten, maar het wel meteen afdoen als 'het rammelt aan alle kanten'. Zeker die linkse academici weer he?
Het rammelt aan alle kanten en de academici die erover spraken zaten heel erg vast in hun bubble ja.

quote:
Leg me eens uit dan, hoe dat onderzoek rammelt. Ik wacht wel. Wijs ons op de hiaten. Op de foute redenaties of aannames. Fileer dat onderzoek eens.
Ik was al begonnen, maar die post is je ontglipt blijkbaar.

Weltschmerz in NWS / PVV de grootste met 37 zetels #19 Wilders of Milders?
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 22:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het was kennelijk heel belangrijk om in tegenstelling tot voorgaande verkiezingen al met een analyse te komen.

Wat klopt hier niet?
[..]
Ik wist niet dat we zoveel mensen uit die buurt hadden die zich niet als moslim identificeren. En waar zijn de Bosniers? Uit Oost-Azie en Suriname komen ook moslims overigens. Ik vraag me af wat het criterium voor moslim is, maar is dat nou even lastig, het nieuws is er al wel maar het rapport is nog niet gepubliceerd zodat we de conclusies kunnen beoordelen.

Methodologisch lijkt het me sowieso wat vreemd om 1000 mensen aan je onderzoeksgroep toe te voegen halverwege, en dan zijn er maar 120 moslims onder de 1000 immigranten, en de PVV stemmers zijn er ook maar 1000 van de 6000? Dat is niet in de buurt van het kwart dat de PVV haalde.

En dan de manier waarop erover gepraat wordt. Hebben al die mensen nou zo'n plaat voor hun kop? Waarom alsmaar doen alsof de massa-immigratie iets statisch is? Elke maand komen er meer buitenlanders bij en verandert het land dus. Een Nederlandse regering, van en voor de Nederlanders die Nederlanders niet op één zet, hoe absurd wil je het hebben? Het verband tussen de massa-immigratie en het woningtekort en de bestaanszekerheid behoeft verder ook geen nadere vermelding als je niet in hun wereldvreemde bubbel inclusief ontkenningsfase zit.

PVV-stemmers moeten snel even als racisten afgeschilderd worden voordat het controleerbaar is, want wat zou je anders tegen die fantastische massa-immigratie en een regering die Nederlanders op de laatste plaats zet kunnen hebben?
Ik ga niet quotes in quotes leesbaar maken dus de link staat erbij met daarin de ter filering relevante stukjes uit de krant vetgemaakt.
pi_211718439
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het rammelt aan alle kanten en de academici die erover spraken zaten heel erg vast in hun bubble ja.
[..]
Ik was al begonnen, maar die post is je ontglipt blijkbaar.

Weltschmerz in NWS / PVV de grootste met 37 zetels #19 Wilders of Milders?
[..]
Ik ga niet quotes in quotes leesbaar maken dus de link staat erbij met daarin de ter filering relevante stukjes uit de krant vetgemaakt.
Top. Kom ik later op terug. Ik ga zo rendang eten.

Wel knap dat je al kan stellen dat het aan alle kanten rammelt terwijl je verderop stelt dat we nog niets over de conclusies kunnen zeggen omdat het nog niet gepubliceerd is.

[ Bericht 8% gewijzigd door probeer op 23-12-2023 16:43:00 ]
pi_211718455
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 19:57 schreef probeer het volgende:

[..]
Opmerkelijk dat 1) het dus niet echt om anti-migratie draait omwille van de druk op bestaanszekerheid en huisvesting (wat vele PVV-stemmers hier altijd als motivatie aanvoeren), maar dus meer lijkt te gaan om het niet willen van niet-Nederland(er)s. En 2) dat het eerst zeer lage vertrouwen van de PVV-stemmers in de TK en regering, met de verkiezingsuitslag plots hersteld is naar het Nederlands gemiddelde. En dat terwijl de formatie nog lang niet af lijkt. 3) Dat de PvdGLA de binding met arbeiders volledig kwijt is. 4) Dat er zo veel NSC en BBB-ers toch voor de PVV gingen.
Interessant artikel.

Maar men claimt nu wel erg veel op basis van data die nog niet beschikbaar is? Hoe de verhoudingen precies dus liggen blijft onduidelijk. Er wordt nu een beeld geschetst op basis van o.a. een paar quotes, maar in hoeverre dit klopt valt niet te checken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211718460
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je hoeft niet eens naar hen te kijken, kijk hier op het forum. Wat vroeger door ging voor gematigde linkse users zijn full radicaal extreem links anti-PVV “de kampen worden geopend” conspiracy toer gegaan.
True, maar dat is van beide 'kanten' ook wel zo. Men heeft zich op allerlei onderwerpen compleet ingegraven en de toon is ontzettend verhard.
  zaterdag 23 december 2023 @ 16:43:44 #246
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211718539
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 15:18 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ja en waarom zou de VVD niet wat progressief willen inzetten?
Ik vind het gelul dat kabinetten tegen woningen zijn. Dat de bouw stokt is niet iets van de laatste jaren. .
wel van de rutte kabinetten sinds 2012 toen Rutte 2 de bejaardenhuizen heeft gesloten en het wonen in recreatiewoningen heeft verboden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 23 december 2023 @ 16:47:39 #247
323876 michaelmoore
pi_211718570
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:06 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
benieuwd hoe ze reageren als blijkt dat er een kabinet Plasterk-Omtzigt-Van der Plas komt
met de nieuwe peilingen opgeteld is de VVD niet eens meer nodig
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 23 december 2023 @ 16:49:26 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211718581
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:15 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Hij noemt ze hier extreemrechts. Of ze dat allemaal zijn weet ik niet maar ze hebben in elk geval wel extreemrechts gestemd. Dat mag toch gewoon benoemd worden?
Sterker nog: ik noem ze niet eens extreemrechts. Ik zeg slechts dat je uitspraken zoals "de waarheid benoemen" en "Nederland moet weer voor Nederlanders worden!!" vaak voorbij ziet komen bij rechtsextremisten (die nog uit de kast moeten komen).
Huilen dan.
  zaterdag 23 december 2023 @ 16:51:24 #249
323876 michaelmoore
pi_211718598
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee hoor. Dat gaat al terug tot de Bosnische vluchtelingen van de jaren 90. Het was een trucje, het COA zet de asielvinder zogenaamd op straat, de particuliere woningbouwvereniging geeft hem dan daarom urgentie om de wachtlijst te passeren, en zodra de woning gebouwd ter verheffing van de Nederlandse arbeider voor hem geregeld is moet die daadwerkelijk het AZC uit. Niet netjes geregeld maar toen de wachtlijsters gewoon wel een keer aan de beurt kwamen was dat ook weer niet zo'n enorm probleem. Het was bovendien een tijdelijke situatie door een oorlog vlakbij, geen permanente instroom van doorreizigers met een conflictje, dienstplicht of verbod op homoseks in het openbaar als excuus.

Wat ergens in de jaren 10 gebeurd moet zijn is dat als die woningbouwverenigingen en stichtingen hun statuten moesten wijzigen en de doelstelling nu uitvoering van de huisvestingswet is. Feitleijk heeft de overheid zich daarmee deze particularie initiatieven en vastgoed toegeeigend voor het eigen omvolkingsbeleid, of 'replacement migration' zoals onze VN-gezant dat zou noemen naar de gelijknamige de VN beleidsdoelstelling.

Hugo de Jonge heeft alleen de druk nog wat verhoogd, waardoor nu permanent steeds meer vrijkomende woningen worden ingenomen door nepvluchtelingen, die ook niet meer vertrekken want ze zijn hier gekomen omdat ze een gratis huis krijgen, en een baan hebben waarmee ze een ander huis kunnen kopen of huren zit er doorgaans niet in. Dus zoals een kwart van Amsterdam al is weggegeven aan moslimimmigranten, zo gaat ook in de rest van Nederland een groot deel van de woningvoorraad door een vergelijkbare groep buitenlanders bezet worden.
Hugo zegt openlijk dat de asielzoeker voorrang krijgt op een nederlander bij een woning .

Gewoon zet het letterlijk zo in de krant

quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Sterker nog: ik noem ze niet eens extreemrechts. Ik zeg slechts dat je uitspraken zoals "de waarheid benoemen" en "Nederland moet weer voor Nederlanders worden!!" vaak voorbij ziet komen bij rechtsextremisten (die nog uit de kast moeten komen).
Daar gaat men het dan mee eens zijn

als je de moslims voorrang geeft op een woning
pi_211718612
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 15:39 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat kun jij wel zo zeggen, maar ik geloof jou niet, evenals dat jij mij niet gelooft als ik jouw aannames over mij ontkennen zou.
Daarom,.. geloof ik niet....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')