abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211661450
Coronavirus verspreidt zich extreem snel: ‘Ziekenhuizen moeten al zoeken naar bedden’

De afgelopen week steeg het landelijk gemiddelde van het aantal virusdeeltjes in het rioolwater met maar liefst 57 procent. Het aantal patiënten met corona gaat ook pijlsnel omhoog.

https://www.ad.nl/binnenl(...)aar-bedden~a20a87dd/

Het aantal virus deeltjes in het riool zijn er bijna 2x zoveel als tijdens de enorme piek van februari 2022, het hoogste ooit zelfs:

Volgens de berichtgeving moeten de ziekenhuizen zich voorbereiden.

Volgens de Rijksoverheid lag de afgelopen week het aantal bezette ziekenhuisbedden per dag (zonder IC-bedden) door COVID-19-patiënten op 741.
https://coronadashboard.r(...)iekenhuizen-in-beeld

Ten tijde van de februari piek '22 waren dat er zo'n 1100-1300 per week.
Eind januari 2021 toen we nog in lockdown plus avondklok zaten, waren dat zo'n 1300-1700 covid ziekenhuis opnames per week.
https://coronadashboard.r(...)iekenhuizen-in-beeld

Op zich zitten we qua verpleegopnames helemaal niet zo bizar ver af als ten tijde van de periode dat we nog vol in de maatregelen zaten.

Er is alleen in dit opzicht echter totaal geen verschil met vorig jaar rond deze tijd, behalve die riooldeeltjes, waar velen waarde aan hechten. Dat zijn er nu drie keer zoveel als vorig jaar rond deze tijd, eigenlijk het hoogste ooit gemeten.

Zie grafiek en de bronnen.
Persoonlijk heb ik nooit enige waarde gehecht aan die rioolmetingen, maar het is overheidsnieuws, en alle media rapporteren het.

Ziekenhuisbed bezetting

ICbed bezetting

Update per 15 december :

twitter
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_211661545
Ach weer voor de feestdagen en voor de kerstborrels. Alles om de bevolking angst aan te jagen 11!!!
U MAD?
pi_211662111
Ik laat mij deze kerst echt niet weer afpakken door Hugo!!
pi_211662174
Vanavond nog even getest, niet voor mezelf maar voor een aantal mensen in mijn omgeving die kanker hebben waarvan er een aan de chemo zit. Kunnen een paar bovenstaande proleten nog wat van leren.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_211662184
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 19:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ach weer voor de feestdagen en voor de kerstborrels. Alles om de bevolking angst aan te jagen 11!!!
Ach de ziekenhuizen liggen nauwelijks vol, ik was er vandaag, corona patiënten liggen alleen op een kamer en de enige bescherming die het personeel heeft is handen alcohol en mondkapjes

Het is allemaal niet meer zo spannend met de mildere varianten
pi_211662193
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 20:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
Vanavond nog even getest, niet meer mezelf maar voor een aantal mensen in mijn omgeving die kanker hebben waarvan er een aan de chemo zit. Kunnen een paar 8-) bovenstaande proleten nog wat van leren.
Jij snapt het
pi_211662228
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 20:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Jij snapt het
Tja, blijkbaar is de gezondheid van anderen in je omgeving niet zo belangrijk voor sommige mensen. Zegt genoeg over ze.
pi_211662438
Code zwart, mensen. Zwárt! Iemand?!
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  maandag 18 december 2023 @ 20:52:58 #9
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_211662599
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2023 20:40 schreef nostra het volgende:
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211662609
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 20:27 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Tja, blijkbaar is de gezondheid van anderen in je omgeving niet zo belangrijk voor sommige mensen. Zegt genoeg over ze.
Dan blijven die andere mensen die een zwakke gezondheid hebben lekker binnen.
pi_211662625
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 20:54 schreef Jahr00n het volgende:

[..]
Of aso’s als jij blijven lekker op hun zolderkamer.
pi_211662628
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 20:54 schreef Jahr00n het volgende:

[..]
Alleen? Het is maar een vraag hoor, ik heb zelf corona en mijn vriendin die zou komen is zo hard door haar rug gegaan dat ze niet meer kan bewegen.

~:) ~:) ~:)

Maar we houden toch de Kerst -spirit erin.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_211662800
Ik heb al een week corona ;(

het is nu meer sporadisch moeten hoesten *hoest hoest*

een week geleden was ik er slechter aan toe dus we gaan de goede kant op :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 18 december 2023 @ 21:34:45 #14
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_211663225
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2023 20:40 schreef nostra het volgende:
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_211663450
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 21:09 schreef TLC het volgende:

Heb niet getest, maar ik denk dat ik een paar weken geleden aan de beurt was. Dag thuisgebleven van werk en voorzichtig gedaan.
Beterschap!
  Spellchecker maandag 18 december 2023 @ 21:52:12 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211663512
quote:

Beterschap!
pi_211663852
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 20:55 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Alleen? Het is maar een vraag hoor, ik heb zelf corona en mijn vriendin die zou komen is zo hard door haar rug gegaan dat ze niet meer kan bewegen.

quote:

Beterschap allebei. :*
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 18 december 2023 @ 23:14:30 #18
338319 ZarB
Piña colada
pi_211664653
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 20:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
Vanavond nog even getest, niet voor mezelf maar voor een aantal mensen in mijn omgeving die kanker hebben waarvan er een aan de chemo zit. Kunnen een paar bovenstaande proleten nog wat van leren.
Je hebt klachten? (Anders heeft testen sowieso geen zin). En als je geen covid hebt maar wel allerlei klachten, ga je dan wel naar die mensen toe?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_211664747
Ik heb inmiddels alweer enkele mensen gesproken die onlangs positief getest hebben, het is wel weer een rondgang aan het maken zeg maar. Alleen zeggen ze er wel bij dat de symptomen mild zijn en ze er nauwelijks hinder van ondervinden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_211664756
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 23:14 schreef ZarB het volgende:

[..]
Je hebt klachten? (Anders heeft testen sowieso geen zin). En als je geen covid hebt maar wel allerlei klachten, ga je dan wel naar die mensen toe?
Uhhm lijkt mij toch wel een logisch iets dit, Covid of wat anders. Heb je ergens last van dan blijf je weg van zwakke mensen?
Lach met een schone bips
pi_211664761
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 23:24 schreef Hathor het volgende:
Ik heb inmiddels alweer enkele mensen gesproken die onlangs positief getest hebben, het is wel weer een rondgang aan het maken zeg maar. Alleen zeggen ze er wel bij dat de symptomen mild zijn en ze er nauwelijks hinder van ondervinden.
Heb het volgens mij gehad. Flink verkouden, neus zat aardig dicht. Leek zelfs even richting sinusitis te gaan, maar na een paar uur in een Thaise massagesalon onder handen te zijn genomen was het opeens over.
pi_211664771
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 23:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Heb het volgens mij gehad. Flink verkouden, neus zat aardig dicht. Leek zelfs even richting sinusitis te gaan, maar na een paar uur in een Thaise massagesalon onder handen te zijn genomen was het opeens over.
Eruit gesnotterd met happy end?
Lach met een schone bips
pi_211664825
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 23:14 schreef ZarB het volgende:

[..]
Een neusverkoudheid is niet ‘allerlei’ klachten. Iemand die chemo heeft mijd ik uiteraard in beide gevallen, maar iemand die kanker heeft en gewoon aan het werk is en momenteel geen chemo oid heeft daar kan je niet voor elke verkoudheid het halve bedrijf plat gaan leggen.
Heb je corona dan blijf je gewoon even uitzieken thuis. Ook voor je collega’s met bv ouders al ver in de 80.

[ Bericht 4% gewijzigd door KlapMongeaul op 18-12-2023 23:43:44 ]
pi_211665128
gewoon uitzieken als je het hebt :Y zelfde geld voor griep. het is niet zo raar dat virussen nu rondgaan. Het is virusseizoen (hopelijk ben ik niet ziek deze oudejaarsavond. Want thuis ziek zitten, terwijl anderen lol maken is niet zo leuk)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_211665412
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 23:24 schreef Hathor het volgende:
nu herstellende kreeg er een longontsteking bij. 3weken uit de running nu.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_211665689
We zitten niet ver van een (lichte) lockdown af. Er is ontzettend veel uitval, ook bij mij op kantoor. Veel van m'n medewerkers zijn 'ziek' met COVID, gebruiken het ook wel als een excuus, maar toch.... het grijpt om zich heen.

het is wachten tot de IC's weer vol liggen

Modnkapjesplicht mag wat mij betreft direct terugkomen
pi_211665901
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 08:05 schreef C.L.Werner het volgende:
We zitten niet ver van een (lichte) lockdown af. Er is ontzettend veel uitval, ook bij mij op kantoor. Veel van m'n medewerkers zijn 'ziek' met COVID, gebruiken het ook wel als een excuus, maar toch.... het grijpt om zich heen.

Welnee, dit gaat gewoon nog even door zo, neemt vanzelf weer af.

Ik zie (vrijwel) niemand met een mondkapje en jij zou graag een mondkapjesplicht willen? Loop je er zelf al mee in de supermarkt?
pi_211665914
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 08:44 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Welnee, dit gaat gewoon nog even door zo, neemt vanzelf weer af.

Ik zie (vrijwel) niemand met een mondkapje en jij zou graag een mondkapjesplicht willen? Loop je er zelf al mee in de supermarkt?
Ja, ik loop er zelf mee. Niet voor mezelf, maar voor anderen, de zwakkeren en ouderen. Ik moet er niet aan denken dat ik het op mijn geweten heb dat er mensen doodgaan wat ik had kunnen voorkomen door een mondkapje te dragen.

maar genoeg over mij.

De eerste vraag die je jezelf moet stellen is: “Heb ik genoeg zelfvertrouwen om op date te gaan?” En zie deze vraag los van de aanwezige spanning of van het feit dat je zenuwachtig bent. Want dat is heel normaal. Mits het gezonde spanning is.

Maar je móet echt zelfvertrouwen hebben, wil je succesvol daten! En dat houdt in dat je vertrouwen hebt in wie je bent én in wat je kunt. Pas als je dat hebt, ben je in staat om minder zenuwachtig voor je date te zijn.

Kom je dus tot de conclusie dat je te weinig zelfvertrouwen hebt om zelfverzekerd op date te gaan, ga hier dan éérst mee bezig. Vergroot je zelfvertrouwen en ga pas dan op date! Er zijn heel veel tips te vinden die je zelfvertrouwen (voor even) vergroten, maar waar het écht om gaat is dat je blijvend zelfvertrouwen krijgt.

Het goede nieuws is dat je dit heel goed kunt trainen. Hoe je dit traint en hoe je blijvend zelfvertrouwen krijgt, leer je in de e-cursus blijvend zelfvertrouwen.

Ik raad je echt aan om deze cursus te volgen, want je zelfvertrouwen gaat gegarandeerd een boost krijgen. En niet voor even, maar voor altijd! Mij heeft het ook écht geholpen en het is niet moeilijk!

Een goede voorbereiding op je date is het halve werk! Hieronder lees je hoe je dit kunt aanpakken.

Mijn eerste en misschien wel allerbelangrijkste tip om zelfverzekerd en minder zenuwachtig te daten: Je leven hangt er niet van af! Hoe leuk, lief en aantrekkelijk je de ander ook vindt, en hoe jammer het ook zou zijn als het niets wordt. Maar maak het niet te groot!

Hoe groter je het zelf maakt, des te zenuwachtiger je wordt. En misschien ervaar je dan zelfs wel stress!

Dat kan in je nadeel gaan werken tijdens je date. En dat wil je niet, want je wil een succesvolle date! Mits de ander natuurlijk écht de moeite waard blijkt.

Er is natuurlijk al leuk contact geweest en jullie zijn het er beiden over eens dat jullie gaan daten. Superleuk natuurlijk! De date kan gepland gaan worden. De meeste mensen doen dit door alleen een tijdstip, een plaats en een activiteit af te spreken.

Maar is dit wel genoeg? Vaak wel, maar om niet voor onaangename verrassingen te komen staan, geef ik je hier wat tips waar je misschien niet gelijk aan denkt, maar die toch erg nuttig kunnen zijn:

• Veiligheid. Vertel iemand dat je gaat daten en laat je date weten dat er mensen op de hoogte zijn van je date;
• Doe onderzoek naar je date, google hem/haar eens;
• Spreek niet direct bij iemand thuis af, maar op neutraal terrein;
• Hoe herken ik hem/haar?
• Als je bij voorbaat iets niet wil, laat dit dan vóór de date weten. Wees duidelijk;
• evt. wie betaalt? Wordt de rekening gesplit?
• Spreken we iets van een dresscode af? Zij in een galajurk en hij in korte broek, T-shirtje en badslippers, is niet handig;
• Kledingkeuze. Maak hier geen studie van. Maar jij moet je er lekker en mooi in voelen!
• Ga niet oefenen voor de spiegel. Ga geen toneelstukje opvoeren. Wees jezelf!
• Bedenk van te voren leuke vragen of gespreksonderwerpen om pijnlijke stiltes te voorkomen.

Wat ga je doen op de eerste date?
De bedoeling van een eerste date is om te kijken of er een klik is en om elkaar beter te leren kennen. Tijdens een eerste date is het dan ook de bedoeling om met elkaar te praten en om elkaar te zien!

En dit ga je niet bereiken door samen naar de bioscoop te gaan. En dit geldt ook voor bijvoorbeeld karten, lasergamen en paintballen. Voor al deze activiteiten geldt immers dat het nogal lastig is om met elkaar te praten en om elkaar überhaupt te zien.

Gewoon samen in een gezellig cafeetje wat drinken, werkt vaak het beste. Een bijkomend voordeel is dat je heel snel weg kunt, mocht het totaal niet klikken.

Heb je echt te veel last van je zenuwen dan is een actieve date een uitkomst!

Zenuwachtig voor je date? Ga voor een actieve date!
Ben je zenuwachtig voor je date omdat je…

bang bent dat je je geen houding weet aan te nemen?
het ‘gewoon’ eng vindt?
bang bent dat er dodelijke stiltes vallen?
de kans groot acht dat je gaat blozen?
last hebt van faalangst?
bang bent dat hij of zij je niet leuk vindt?
Ga dan voor een actieve date!

Dodelijk stiltes zullen er dan niet snel vallen en over je houding hoef je je ook geen zorgen te maken want deze wordt al bepaald door de activiteit die jullie doen.

Kies wel een voor een activiteit waarbij het mogelijk is om met elkaar te praten en om naar elkaar te kijken! Het doel van je date is immers om elkaar beter te leren kennen!

Actief bezig zijn vermindert automatisch je spanning en zorgt er dus voor dat je minder zenuwachtig en meer relaxed bent!

Tips voor een actieve eerste date
Voorbeelden van activiteiten die zich uitstekend lenen voor een eerste actieve date:

• Vliegeren
• Bowlen
• golfen
• wandelen
• fietsen
• vissen
• een kookworkshop volgen
• een museum bezoeken
• slenteren over een (rommel-)markt / braderie
• een dierentuin bezoeken
  dinsdag 19 december 2023 @ 08:48:32 #29
37248 BertV
Klei indiaan
pi_211665917
Ik hoop dat er snel een werkend vaccin ontwikkeld wordt.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_211666013
quote:

Met die paar honderd bedden ligt het zo vol ja.

Ben je onder de 80 en geen long problemen of iets echt ernstig? Kans op IC opname is dan bijzonder klein, een ziekenhuisopname is al klein.

In het begin bij de eerste versie was dit een totaal ander verloop.
Nu zit de angst er nog in maar in de praktijk stelt het niks meer voor.
Kan ook niet anders, dit virus heeft zichzelf lam zitten muteren.
pi_211666118
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 09:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
dit virus heeft zichzelf lam zitten muteren.
Dat is wat de MSM je wilt doen geloven.
  dinsdag 19 december 2023 @ 09:34:39 #32
338319 ZarB
Piña colada
pi_211666234
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Uhhm lijkt mij toch wel een logisch iets dit, Covid of wat anders. Heb je ergens last van dan blijf je weg van zwakke mensen?
Lijkt mij ook, maar wat me vooral is opgevallen de afgelopen jaren is dat mensen niet meer keken naar klachten, maar alleen nog naar covid ja/nee. Dus 2 snottebellen en covid? Paniek, mondkapje alles. Hoesten, proesten, koorts maar geen covid? Gewoon de deur uit.
pi_211666522
quote:

Ben jij het, Hugo?
pi_211666589
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 08:48 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

De eerste vraag die je jezelf moet stellen is: “Heb ik genoeg zelfvertrouwen om op date te gaan?” En zie deze vraag los van de aanwezige spanning of van het feit dat je zenuwachtig bent. Want dat is heel normaal. Mits het gezonde spanning is.

*flinke knip*

Wat heb ik gemist? Waarom is die 'handleiding daten' er?

:? :? :?
  dinsdag 19 december 2023 @ 10:19:10 #35
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211666603
Die mondkapjes waren zo slecht nog niet hoor!
Ik draag er al een.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  dinsdag 19 december 2023 @ 10:20:59 #36
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211666617
quote:

Ik heb sinds vorige week maandag slijm in mijn keel. Geen idee of het Corona is maar wel irritant :%
pi_211666639
Wat een paniek om niks zeg, iedereen loopt al weken te snotteren en blaffen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_211666663
Bij ons op het werk had ik gisteren denk 5 keer gehoord, ik moet thuis werken, 3x raden waarom

De zelftests deden ze bij de uitgang uitdelen, aangezien ik zelf ook aan het hoesten en proesten was toch maar even getest en positief...

Dus neem je verantwoordelijkheid en blijf thuis met klachten, nephelden
  dinsdag 19 december 2023 @ 10:27:28 #39
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211666667
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 10:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een paniek om niks zeg, iedereen loopt al weken te snotteren en blaffen
De zorg?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_211666676
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 december 2023 10:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De zorg?
Die kunnen het prima aan
pi_211666682
ik vraag mij af of de testen die ik nog had van vorig jaar nog wel werken?
kunnen die de nieuwste virussen wel herkennen?

ik had een test gedaan, die was negatief maar nu een maand later heb ik nog steeds veel luchtwegen problemen.
Hoesten en kortademig en een piepende ademhaling

Ik denk dat de testen niet meer zo betrouwbaar zijn en de nieuwste varianten er niet uit pikken.
  dinsdag 19 december 2023 @ 10:32:17 #42
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211666707
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 10:28 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Die kunnen het prima aan
Vraag dat maar aan het IC personeel dat voor een schijntje het snot voor de ogen moet werken!
Vladimir Putin
pi_211666748
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 10:26 schreef alexmarvel het volgende:
Bij ons op het werk had ik gisteren denk 5 keer gehoord, ik moet thuis werken, 3x raden waarom

De zelftests deden ze bij de uitgang uitdelen, aangezien ik zelf ook aan het hoesten en proesten was toch maar even getest en positief...

Dus neem je verantwoordelijkheid en blijf thuis met klachten, nephelden
Hoe kon jij die zelftest in ontvangst nemen als je verantwoordelijkheid neemt?
pi_211666780
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 10:29 schreef ZanneG het volgende:

ik had een test gedaan, die was negatief maar nu een maand later heb ik nog steeds veel luchtwegen problemen.

Ik denk dat de testen niet meer zo betrouwbaar zijn en de nieuwste varianten er niet uit pikken.
Er zit een houdbaarheidsdatum
op die dingen.
Laatst voor niks met die staaf in mijn neus zitten peuren :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2023 10:42:11 ]
pi_211666861
Wat een paniek om niks dit topic _O- _O-

Afgelopen zaterdag verjaardag gehad waar iemand corona had (netjes van tevoren aangegeven). Gewoon gegaan, nu zit ik, gewoon aan het werk, met een héél klein beetje keelpijn. Tsja.

Vóór corona deden we hier ook nooit moeilijk over, dus de angst zit er nog goed in. Ff door de maatschappij laten gaan, iedereen weer immuun of de zwakkeren er weer uitgefilterd en volgend jaar weer hetzelfde riedeltje als het, zoals gewoonlijk is met virussen, gemuteerd is. Je kunt toch niet elk jaar paniek zaaien? Ff normaal doen, zeg...
pi_211666888
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 09:34 schreef ZarB het volgende:

[..]
Lijkt mij ook, maar wat me vooral is opgevallen de afgelopen jaren is dat mensen niet meer keken naar klachten, maar alleen nog naar covid ja/nee. Dus 2 snottebellen en covid? Paniek, mondkapje alles. Hoesten, proesten, koorts maar geen covid? Gewoon de deur uit.
Dit idee heb ik ook. Alsof die C/T streepjes een rood en groen stoplicht zijn geworden. Boeiend als ik de hele kamer bij elkaar nies elke 5 minuten, mijn test zegt dat het geen covid is dus niemand die er dood aan kan gaan als ik vol in je gezicht loop te tuffen.

Beetje zelf nadenken is er niet echt meer bij. Ik had afgelopen weekend ook een verstopte neus en wat keelpijn, en of het nu covid is of niet, dan ga je maar even een weekendje niet stappen. Dat is heel jammer, maar beter voor jezelf en beter voor iedereen omdat je niet de halve kroeg aan loopt te steken. Dat noemen ze gewoon 'gezond verstand'.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 19 december 2023 @ 11:00:08 #47
338319 ZarB
Piña colada
pi_211666924
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 10:56 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dit idee heb ik ook. Alsof die C/T streepjes een rood en groen stoplicht zijn geworden. Boeiend als ik de hele kamer bij elkaar nies elke 5 minuten, mijn test zegt dat het geen covid is dus niemand die er dood aan kan gaan als ik vol in je gezicht loop te tuffen.

Beetje zelf nadenken is er niet echt meer bij. Ik had afgelopen weekend ook een verstopte neus en wat keelpijn, en of het nu covid is of niet, dan ga je maar even een weekendje niet stappen. Dat is heel jammer, maar beter voor jezelf en beter voor iedereen omdat je niet de halve kroeg aan loopt te steken. Dat noemen ze gewoon 'gezond verstand'.
Gezond verstand is vanaf maart 2020 wel zo'n beetje een fantasie concept geworden.
  dinsdag 19 december 2023 @ 11:05:49 #48
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_211666974
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 11:00 schreef ZarB het volgende:

[..]
Gezond verstand is vanaf maart 2020 wel zo'n beetje een fantasie concept geworden.
Dat valt reuze mee. Het grootste deel kan op dit moment een corona-besmetting echt wel relativeren.

Ik weet dat jij graag wil zien dat iedereen in paniek is, maar geloof me, dat valt dus echt wel mee.
pi_211667060
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 10:38 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Hoe kon jij die zelftest in ontvangst nemen als je verantwoordelijkheid neemt?
Omdat ik pas op het werk klachten kreeg
  dinsdag 19 december 2023 @ 11:21:54 #50
338319 ZarB
Piña colada
pi_211667131
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 december 2023 11:05 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Dat valt reuze mee. Het grootste deel kan op dit moment een corona-besmetting echt wel relativeren.

Ik weet dat jij graag wil zien dat iedereen in paniek is, maar geloof me, dat valt dus echt wel mee.
Waaruit denk jij op te maken wat ik wil?
pi_211667143
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 20:55 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Knuffel.

In 🇧🇪 geen corona. Hout vasthouwe.
Werewolf
pi_211667172
ook coroned voor de eerste keer,
gister wakker geworden met wat slijm in de keel, niet echt bijzonder, voelde me goed verder, in de middag een zware training gedaan die uitzonderlijk goed ging eigenlijk maar daarna voelde ik me toch niet 100% meer, testje gedaan en ja hoor positief.

en ik heb niet heel veel bijzonders gedaan behalve gesport en wat visite ontvangen maar afstand gehouden.
hopen dat mijn vrouw niet besmet raakt en als ze dat wel raakt dat het gewoon mild is ( spierziekte etc )
beetje rillingen, moe en kneiterveel hoofdpijn....dat is het wel.
pi_211667450
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 11:25 schreef rotaderp44 het volgende:
gister wakker geworden met wat slijm in de keel, niet echt bijzonder, voelde me goed verder, in de middag een zware training gedaan die uitzonderlijk goed ging eigenlijk maar daarna voelde ik me toch niet 100% meer, testje gedaan en ja hoor positief.

en ik heb niet heel veel bijzonders gedaan behalve gesport en wat visite ontvangen maar afstand gehouden.
hopen dat mijn vrouw niet besmet raakt en als ze dat wel raakt dat het gewoon mild is ( spierziekte etc )
Als ik alleen naar mijn eigen omgeving kijk, en ik woon in Midden-Brabant, dan verspreidt het zich (heel) snel.

Beterschap!
pi_211667549
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 11:25 schreef rotaderp44 het volgende:

Ja, het stelt niet veel voor. Hoop paniek om niks.

Vroeger gingen er ook vaak zat virussen rond, maar daar werd dan niet zo'n heisa over gemaakt.
pi_211667677
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 11:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Vroeger gingen er ook vaak zat virussen rond, maar daar werd dan niet zo'n heisa over gemaakt.
Paniek hoeft niet, maar het topic gaat over de snelle verspreiding en dat klopt wel.

Wat mij betreft.
pi_211667685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 11:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Komt meer omdat het de naweeën zijn van de pandemie dat het nog echt nieuws is en mensen er nog mee bezig zijn. Dat heeft gewoon een tijdje nodig om te slijten. Paar weken terug hadden we een RS-virus epidemie in Nederland, nu een corona epidemie en over een paar weken zullen we midden in een griep epidemie zitten. Gewoon zoals het gaat in de herfst/winter.
pi_211667941
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 12:10 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Komt meer omdat het de naweeën zijn van de pandemie dat het nog echt nieuws is en mensen er nog mee bezig zijn. Dat heeft gewoon een tijdje nodig om te slijten. Paar weken terug hadden we een RS-virus epidemie in Nederland, nu een corona epidemie en over een paar weken zullen we midden in een griep epidemie zitten. Gewoon zoals het gaat in de herfst/winter.
volgens mij is er al een griep golf geweest....heb gehoord dat dat heftiger was dan corona
pi_211668080
Haha, geweldig weer om hier te lezen. Net als vroeger. En buiten dit topic hoor ik er echt niemand over. Zie heus wel mensen die verkouden zijn of wat dan ook, maar niemand meer die gaat testen. Gaat wel weer over.
  dinsdag 19 december 2023 @ 13:02:08 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211668196
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 12:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, geweldig weer om hier te lezen. Net als vroeger. En buiten dit topic hoor ik er echt niemand over. Zie heus wel mensen die verkouden zijn of wat dan ook, maar niemand meer die gaat testen. Gaat wel weer over.
Dat testen behalve thuis kan toch niet eens meer?
pi_211668221
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat testen behalve thuis kan toch niet eens meer?
Nee klopt, maar mensen in dit topic doen dat blijkbaar allemaal nog thuis.
pi_211668270
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:04 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik wel, ik ga zo niet naar mijn moeder die trekt dit niet.

....en ik zeg het ook tegen de mensen met wie ik in contact ben geweest.

Wat ze ermee doen moeten ze zelf weten.
pi_211668334
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 12:59 schreef bloodymary1 het volgende:
et bestaat zeker wel, maar het is niet meer belangrijk. Het boeit niet meer of mensen het hebben.
Doe normaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door Netsplitter op 19-12-2023 15:29:08 ]
pi_211669120
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:22 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Onzin.
Geen onzin. Bij de GGD kan het niet meer toch? Verder vind ik dat je je toon wel een beetje kunt matigen en normaal kunt discussieren. Ook al zit je op je zolderkamertje op een anoniem internetforum.
  dinsdag 19 december 2023 @ 14:25:16 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211669163
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:20 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Doe normaal.
Quote aangepast.

[ Bericht 14% gewijzigd door Netsplitter op 19-12-2023 15:29:30 ]
pi_211669219
https://www.nu.nl/coronav(...)e-lucht-gehaald.html

Het doet er echt niet meer toe of je Corona krijgt of griep. Zelf logisch nadenken en zeker met koorts lekker thuisblijven.
pi_211669864
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:30 schreef C64 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)e-lucht-gehaald.html

Het doet er echt niet meer toe of je Corona krijgt of griep. Zelf logisch nadenken en zeker met koorts lekker thuisblijven.
Dat vind ik persoonlijk vrij verontrustend, zeker gezien de recente zeer grote stijging in het aantal besmettingen en zelfs de ziekenhuisbesmetting. Ik gebruik het dashboard nog dagelijks om te bepalen of het veilig is om bepaalde locaties te bezoeken en welke maatregelen daar dan bij nodig zijn.

Als de overheid het dashboard echt wil stoppen maar dan op zijn minst op bepaalde locaties de basismaatregelen verplicht in de herfst en winter. Ik denk hierbij aan bijvoorbeeld mondkapjes en afstand houden in supermarkten.

Echter, met de recente toename in besmettingen zou ik zelf ook graag een toegangspas en of lokale lockdown zien. Ik hoop zeer dat de minister het stopzetten wil heroverwegen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 19 december 2023 @ 15:23:17 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211669929
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 december 2023 15:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat vind ik persoonlijk vrij verontrustend, zeker gezien de recente zeer grote stijging in het aantal besmettingen en zelfs de ziekenhuisbesmetting. Ik gebruik het dashboard nog dagelijks om te bepalen of het veilig is om bepaalde locaties te bezoeken en welke maatregelen daar dan bij nodig zijn.

Als de overheid het dashboard echt wil stoppen maar dan op zijn minst op bepaalde locaties de basismaatregelen verplicht in de herfst en winter. Ik denk hierbij aan bijvoorbeeld mondkapjes en afstand houden in supermarkten.

Echter, met de recente toename in besmettingen zou ik zelf ook graag een toegangspas en of lokale lockdown zien. Ik hoop zeer dat de minister het stopzetten wil heroverwegen.
Ben je zelf kwetsbaar of wat is de reden?
pi_211670047
quote:
Ik denk hierbij aan bijvoorbeeld mondkapjes en afstand houden in supermarkten.
Dat heeft ook echt altijd zo geweldig goed geholpen ja.. ik snap de hysterie hier maar slecht hoor. Het gemiddelde aantal IC opnames de afgelopen 3 maanden ligt op 5 per dag. Dat is niets vergeleken met de eerste 1,5 - 2 jaar van de pandemie.
pi_211670106
quote:

[..]

Er liggen amper mensen door Covid in de ziekenhuizen en het is superrustig qua IC-bezetting en jij wilt maatregelen en zelfs een lokale lockdown? :D
pi_211670981
quote:

[..]
Tja, rekening met je zwakkere medemens houden is raar?
pi_211671245
quote:

[..]
De mensen die ik ken en die nog getest hebben was puur omdat ze nog een test hadden liggen, en nieuwsgierig waren.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 17:03 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Als iets duidelijk geworden is met Corona, is dat het dat een grote groep lui echt schijt hebben aan de rest.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  dinsdag 19 december 2023 @ 19:40:59 #72
68638 Zwansen
pi_211672618
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 11:21 schreef ZarB het volgende:

[..]
Waaruit denk jij op te maken wat ik wil?
Sorry, ik zag je aan voor een andere user met vrijwel dezelfde username. :D
  dinsdag 19 december 2023 @ 19:45:42 #73
68638 Zwansen
pi_211672682
quote:

[..]

Serieus? :o
pi_211672738
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 december 2023 19:45 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Tuurlijk niet, dat is gewoon een act.
pi_211672845
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 17:33 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
De mensen die ik ken en die nog getest hebben was puur omdat ze nog een test hadden liggen, en nieuwsgierig waren.
[..]
Als iets duidelijk geworden is met Corona, is dat het dat een grote groep lui echt schijt hebben aan de rest.

Dan kan je alleen maar hopen dat karma bestaat :Y
pi_211673562
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 17:33 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
[..]

Dat was echt een grote levensles ja.
pi_211676143
:')
pi_211676183
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 12:39 schreef rotaderp44 het volgende:

[..]
volgens mij is er al een griep golf geweest....heb gehoord dat dat heftiger was dan corona
De griep die ik had was idd ook vervelender en langduriger dan corona vorig jaar.
  dinsdag 19 december 2023 @ 23:18:15 #80
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211676189
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 19:56 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Wat probeer je daarmee te zeggen?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_211676218
quote:
U kunt niets met deze informatie?

In een plastic AH tas hoesten is misschien het meest effectief idd.
pi_211676471
Was uw AH tasjes stuk 😱
pi_211676684
quote:

[..]

Je hoeft ook niet meer in quarantaine bij een positieve zelftest.
Er is nogal wat veranderd. Ik wist dit dus ook niet.

https://www.ggdzhz.nl/cor(...)latie-en-quarantaine
pi_211677256
quote:

[..]
Geen idee of je de corona-ic hebt meegemaakt.
Maar dit gun je serieus niemand.
pi_211677331
@Za en alle nonchalante mensen lees mijn topic in K&W.

Het eindigde in een drama [spoiler alert]

Hou gewoon een beetje rekening met je medemens. Zo simpel is het.
En soms is het niet te voorkomen -O-
pi_211677442
quote:

Als de overheid het dashboard echt wil stoppen maar dan op zijn minst op bepaalde locaties de basismaatregelen verplicht in de herfst en winter. Ik denk hierbij aan bijvoorbeeld mondkapjes en afstand houden
Misschien moeten ze eens beginnen met de luchthavens (Schiphol 400.000 passagiers per week van over de hele wereld), en gaan denken over maatregelen voor mensen die inreizen uit het landen waar Covid, Influenza maar recent ook RVS telkens hun origine hebben qua uitbraak.

Deze mensen vermengen zich op de overvolle luchthavens met mensen uit Europa en elders.

Niet voor niets kenden we bv geen griep epidemie in Europa in 2020, en leefde deze weer op toen de vliegverboden ten einde waren.

Dan kun je de bevolking wel tegen van alles en nog wat gaan vaccineren en het rioolwater continu checken, maar bv een neus/keel slijmtestje voor invliegen uit dergelijke landen naar Europa en je voorkomt misschien die hele zooi.

[ Bericht 5% gewijzigd door Za op 20-12-2023 08:47:17 ]
pi_211677468
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 december 2023 19:45 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Uitgelichte comment onder het artikel :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_211677533
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:13 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik wel, ik ga zo niet naar mijn moeder die trekt dit niet.

....en ik zeg het ook tegen de mensen met wie ik in contact ben geweest.

Wat ze ermee doen moeten ze zelf weten.
En wat doe je als je ziek bent
en negatief test?
Цой жив
pi_211677551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 08:10 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Za en alle nonchalante mensen lees mijn topic in K&W.

En soms is het niet te voorkomen -O-
Welk topic?
pi_211677563
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 08:10 schreef mascara-klodder het volgende:

@:Za en alle nonchalante mensen
Ik neem er aanstoot aan dat je mij hier expliciet als nonchalant mens duidt.

Ik heb de gehele covid pandemie periode 1,5 meter afstand gehouden, een mondkapje op gehad, 2 jaar niet op reis gegaan, bij geen enkele oudere op bezoek, me aan alle regels gehouden.

Het enige waar ik niet in meega is die rioolonzin.

quote:
lees mijn topic in K&W.

Ik kan het niet vinden, maar vind ongeacht wat je hebt geschreven een persoonlijk drama erg, het spijt me dat je dat hebt mee moeten maken. Misschien is een linkje handig.

quote:
Is dit wederom voor mij bedoelt, expliciet?
pi_211677826
We zitten in de op één na grootste coronagolf ooit: “Er zit veel virus in het rioolwater”

Uit tests van het rioolwater blijkt dat we op dit moment in de op één na grootste coronagolf ooit zitten in ons land. Dat leidt voorlopig niet tot een enorme toename aan ziekenhuisopnames. “Maar als je ziek bent, ga dan níét op een kerstfeestje zitten”, zegt viroloog Marc Van Ranst (KU Leuven).

De circulatie van het coronavirus is op dit moment “enorm”. Dat ziet Elke Wolllants, labmanager van het Rega-instituut in Leuven, aan de staalnames van het rioolwater. Nu er niet meer uitgebreid getest wordt, is het gehalte aan virusdeeltjes in het afvalwater zowat de beste indicatie om na te gaan of er nog veel besmettingen zijn of niet.

“Het zijn er veel. Heel veel”, zegt Wollants. “We zitten op de op één na hoogste piek ooit. Alleen in de tiende golf, in het voorjaar van dit jaar, was het nog meer. Er zit veel virus in het rioolwater, en we onderzoeken in het lab ook veel stalen van mensen die echt ziek zijn. We zijn daar in België niet alleen mee: het stijgt overal in Europa. In Nederland zitten ze zelfs echt op de hoogste piek ooit.”

Hoesters en snotteraars
Veel zieken, veel hoesters en snotteraars. Maar de historisch hoge coronawaarden leiden niet tot een overrompeling in de ziekenhuizen. “De druk op de zorgsector is onder controle”, zegt viroloog Steven Van Gucht van Sciensano.

Als je er de coronabarometer bijneemt, zitten we op dit moment in “code geel”: dat betekent dat er geen extra maatregelen worden genomen. Als we naar code oranje zouden gaan omdat de besmettingen blijven stijgen en de ziekenhuizen wél onder druk zouden komen, zou er bijvoorbeeld weer een mondmaskerplicht kunnen komen in de ziekenhuizen. “Maar dat is voorlopig niet aan de orde”, zegt Van Gucht.

Zwaar zieken
Veel besmettingen maar weinig zwaar zieken: moeten we ons daar zorgen over maken? “Het blijft het zeker waard om je te beschermen tegen een besmetting”, zegt viroloog Marc Van Ranst. “We kunnen nog altijd niet veel doen aan long covid, langdurige covid. En elke keer je besmet raakt, loop je kans op die long covid.”

De huidige opmars van het coronavirus wordt aangeblazen door JN.1, een nieuwe subvariant die sinds een paar weken de overhand aan het nemen is. “Maar dat is eigenlijk totaal irrelevant”, zegt Van Ranst. “Het is een nieuwe subvariant, maar de variant is al meer dan een jaar dezelfde: omikron. Dat verandert dus weinig.”

Het belangrijkste is dat je verspreiding helpt volkomen, zegt Van Ranst. “Dat betekent thuisblijven als je ziek bent. Oók als je uitgenodigd bent op een kerstfeest bij de familie, ja. Dat doe je gewoon niet. Dat deed je vroeger met griep ook niet, gezellig aan dezelfde tafel gaan zitten met je hele familie.”

Doefe lucht
“Ventileer de ruimte”, zegt Steven Van Gucht. “Je wil geen zware, doefe binnenlucht. Voel je je echt ziek, blijf thuis. Als je een kuchje hebt of veel moet niezen, neem dan zeker een mondmasker mee en houd afstand. Daar heb je meer aan dan aan een zakdoek meenemen. Ga zeker niet iedereen zitten kussen als je verkouden bent. Sowieso is je laten vaccineren nog altijd de beste voorzorgsmaatregel. Ongeveer de helft van de risicogroepen deed dat, maar dat betekent dus dat velen dat niét deden. Informeer bij je huisarts of dat nog kan.”

Zal die enorme circulatie aan coronavirus nog veel slachtoffers eisen? “Niet iedereen wordt er nog ziek van, maar covid is zeker geen lieverdje geworden”, zegt Van Ranst. “De griep maakt elk jaar een paar honderd tot een paar duizend doden in ons land. Voor covid mag je uitgaan van een gelijkaardig aantal.”

https://www.standaard.be/cnt/dmf20231219_93125325
pi_211677892
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 12:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij ons grijpt het ook wel om zich heen, maar omdat je veel lichter ziek bent blijven die mensen gewoon thuis werken die paar dagen. Een paar van ons team zijn wel flink ziek geworden, dus over het geheel genomen is er toch best wel wat uitval. Maar of dat groter is dan de standaard verkoudheid/griepgolf weet ik niet.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_211677939
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 23:20 schreef Za het volgende:

[..]
U kunt niets met deze informatie?

In een plastic AH tas hoesten is misschien het meest effectief idd.
Een hoestzak :o
Dat is wellicht nog wel een verkoopbaar idee ook. Alleen moet je 'm wel in een instant te voorschijn kunnen halen haha.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_211677997
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 08:56 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
En wat doe je als je ziek bent
en negatief test?
Dan ga ik ook niet naar mijn moeder, nee. Maar ik wilde ook weten wat ik had. Het is voor mij de eerste keer dat ik corona heb. Ik wilde zelf voelen hoe het voelt. Vooral omdat er ook zoveel verschillende verhalen rondgaan. ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door tesssssssss op 20-12-2023 10:45:03 ]
pi_211678135
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Geen onzin. Bij de GGD kan het niet meer toch? Verder vind ik dat je je toon wel een beetje kunt matigen en normaal kunt discussieren. Ook al zit je op je zolderkamertje op een anoniem internetforum.
Ten eerste bepaal ik zelf wel wat ik doe.
pi_211678145
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 17:03 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
A niffo welkom terug
pi_211678147
quote:

[..]
A niffo welkom terug
pi_211678510
Vanaf hier ongeveer
K&W / klodderhuisje *O* #2

Pagina 9

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2023 10:52:46 ]
pi_211679636
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 10:29 schreef ZanneG het volgende:

Die werkten toen al niet zo goed. Ze hadden een betrouwbaarheid van 60% tot 80% met duidelijke klachten (afhankelijk van het merk) en minder dan 10% zonder klachten. Robert koch-instotuut had er toentertijd uitgebreid onderzoek over gepubliceerd, Maar de link is dood nu en nu zit het onderzoek vreemd genoeg achter slot en grendel van een EU-site.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_211679648
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:22 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Onzin.
Wanneer ga je met vakantie?

Tjonge. Een "manager" die zich niet kan gedragen op dit forum en termen gebruikt als "a niffo" (puur achterbuurt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')