abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212004590
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 14:22 schreef Lienekien het volgende:

Dat ik je niet geloof. Ook de stellige beweerders op X kunnen geen onderbouwing produceren.
Onderbouwing voor wat?

Hierbij de volledige tekst, gisteren om 21.43 gekopieerd van het RIVM:

Vaccinatieoverzicht
Heeft u de CoronaCheck-app gebruikt?
Dan waren uw test- en vaccinatiegegevens hierin zichtbaar tot en met 31 december 2023.

Heeft u uw coronabewijs voor 1 juli 2023 gedownload en/of geprint via CoronaCheck.nl? Dan kunt u dit vanaf dat moment nog een jaar gebruiken.

Tot uiterlijk 31 januari a.s. kunt u met DigiD inloggen bij mijn.RIVM.nl en een screenshot maken van uw vaccinatiestatus inclusief het batchnummer van het toegediende vaccin.

Interpreteer het verder hoe je wilt.

Verders zou ik zou zeggen, neem een kijkje na 31 januari, en laat het weten.
  vrijdag 12 januari 2024 @ 14:40:20 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212004604
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 14:38 schreef Za het volgende:

[..]
Onderbouwing voor wat?

Vaccinatieoverzicht
Dan waren uw test- en vaccinatiegegevens hierin zichtbaar tot en met 31 december 2023.

Heeft u uw coronabewijs voor 1 juli 2023 gedownload en/of geprint via CoronaCheck.nl? Dan kunt u dit vanaf dat moment nog een jaar gebruiken.

Tot uiterlijk 31 januari a.s. kunt u met DigiD inloggen bij mijn.RIVM.nl en een screenshot maken van uw vaccinatiestatus inclusief het batchnummer van het toegediende vaccin.

Onderbouwing hiervoor. Waarom heeft niemand een screenshot?

Trouwens, dat screenshotverhaal alleen is al onzin want je kunt gewoon een keurige PDF downloaden.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 12 januari 2024 @ 14:49:10 #128
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_212004701
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 14:38 schreef Za het volgende:

[..]
Onderbouwing voor wat?

Vaccinatieoverzicht

Deze tekst komt niet van het RIVM, maar van deze pagina van de Rijksoverheid: https://www.rijksoverheid(...)akantie/coronabewijs

Behalve die zin over die screenshot, want dat staat er niet. Er staat:

quote:
Een overzicht van uw vaccinaties vindt u ook op mijn.rivm.nl als u toestemming heeft gegeven om uw coronaprik te laten registreren. Dit is geen officieel bewijs, maar meestal wel genoeg om te reizen.

U kunt ook een vaccinatieoverzicht opvragen bij de zorgverlener die de vaccinaties heeft gezet. Bijvoorbeeld de GGD of de huisarts.
Deze tekst is de laatste tijd niet gewijzigd, voor zover ik kan zien. Hier is een versie van 31 december 2023, waar precies hetzelfde staat als nu: https://web.archive.org/w(...)akantie/coronabewijs
pi_212004912
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 14:49 schreef Tijn het volgende:

Deze tekst komt niet van het RIVM, maar van deze pagina van de Rijksoverheid: https://www.rijksoverheid(...)akantie/coronabewijs
Klopt, die link heb ik ook gegeven.

quote:
Deze tekst is de laatste tijd niet gewijzigd, voor zover ik kan zien. Hier is een versie van 31 december 2023, waar precies hetzelfde staat als nu: https://web.archive.org/w(...)akantie/coronabewijs
Ik heb daar ook naar gekeken via Wayback, en wijzigingen zijn te zien t/m 31 december, niet wat er daarna is gewijzigd.

Ik heb gebeld met het RIVM (088 6898989) hierover, en zij lieten me weten dat zover ze konden zien ook na 31 januari alles in te zien blijft. Bij de vraag waarom er gisteren dan iets anders te lezen viel bleek bij navraag er iets met een fout document? Ik heb geen idee verder.
En dan doe ik deze moeite ook nog eens voor een onvriendelijke user.

Overigens was zelfs de link naar betreffende pagina van de Rijksoverheid in het begin van vandaag brak, en kon ik die alleen geven zoals gedaan in mijn post op de vorige pagina.

[ Bericht 1% gewijzigd door Za op 12-01-2024 15:28:21 ]
pi_212005192
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 15:14 schreef Za het volgende:
Ik heb gebeld met het RIVM (088 6898989) hierover
:') _O- _O- :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_212005798
@Za!!!!! Hou op hoor :D
pi_212005822
Zijn jullie allemaal achterlijk ofzo. Waar gaat dit in hemelsnaam over.
Alsof je een 'screenshot!!1!' niet kunt namaken - dat geldt natuurlijk nooit als bewijs.
pi_216858335
quote:
Nederland is nu slechter voorbereid op pandemie dan vóór corona: minder ic-bedden en geen noodplan
Vijf jaar na de eerste besmetting met het coronavirus in Nederland zijn we niet beter voorbereid op een nieuwe epidemie. Sterker nog, door een veel lager aantal ic-bedden staat het er slechter voor dan in 2020. Een ambitieus plan voor ‘pandemische paraatheid’ ligt inmiddels alweer de prullenbak.

“Ik blijf er elk debat naar vragen, omdat ik er geen enkele verklaring voor heb,” verzuchtte Fleur Agema eind 2022. Waarom kan Nederland de ic-capaciteit maar niet opkrikken? “Ik vind het verbijsterend dat dat in drie jaar tijd niet geregeld is en dat we de helft van het aantal ic’s van het Europese gemiddelde hebben.” En nogmaals: “Ik vind het verbijsterend.”

Het was een mantra van het toenmalige Kamerlid van de PVV gedurende de coronapandemie, waar ze nadien op bleef hameren. De ic-capaciteit moet structureel omhoog, verkondigde ze keer op keer. “Er moet nu echt geïnvesteerd gaan worden. Het is ónze zorg.”

IC was zwakste schakel
Op 27 februari 2020, donderdag vijf jaar geleden, telde Nederland de eerste coronabesmetting. We moesten het bij de start van de pandemie met 1150 ic-bedden doen. Door op te schalen kwamen er enkele honderden bij. Met kunst- en vliegwerk lag de piek op 1700.

Dat relatief krappe aantal was in hoge mate bepalend voor de bestrijding van corona: hoe drukker het was op de ic, hoe strenger de maatregelen in de maatschappij. De ic was de zwakste schakel in de keten van de virusbestrijding.

Het ‘programma pandemische paraatheid’ (ppp) dat Ernst Kuipers als minister van Volksgezondheid (2022-2024) optuigde, streeft naar een permanente capaciteit van 1700 bedden. Volgens de meest recente telling, uit juni 2024, haalt Nederland amper de helft: 850 bedden. Sinds het einde van de pandemie is de trend neerwaarts en gaan er honderd bedden per jaar af. Het streven naar 1700 bedden is inmiddels dan ook ‘niet realistisch’, staat in een evaluatie van het ppp uit mei vorig jaar.
https://www.parool.nl/ned(...)n-noodplan~bb3726a0/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216860090
quote:
Kijk dat is visie.

Alle ziekenhuis capaciteit is onder druk van vws en de verzekeraars aan het inkrimpen.

Overigens afgelopen 2 maanden een flinke golf.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216860305
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 08:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Kijk dat is visie.

Alle ziekenhuis capaciteit is onder druk van vws en de verzekeraars aan het inkrimpen.

Overigens afgelopen 2 maanden een flinke golf.
een flinke golf griep ja.
Covid wordt deze winter nauwelijks waargenomen.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 09:57:53 #136
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_216860622
Mag de TT aangepast worden? Ik schrik me rot :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 februari 2025 @ 10:01:43 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216860660
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 09:57 schreef jcdragon het volgende:
Mag de TT aangepast worden? Ik schrik me rot :')
Hier had ook gewoon een nieuw topic voor mogen komen :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216860697
Ook een beetje onzin om nu allemaal lege bedden neer te zetten voor een griepje
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_216864029
Ik had voor verschillende van mijn klanten destijds de regelingen NOW en TVL aangevraagd. Bij de laatste is de eindcontrole hierop door het Ministerie van Sociale Zaken net vorige week afgerond. NOW over de periode november 2020 tot en met januari 2021. Onderzoek heeft twee jaar geduurd, waarbij het soms maanden stil lag voor er weer een reactie kwam van het Ministerie. Uiteindelijk is alles akkoord bevonden en krijgt mijn klant nu, vier jaar na dato, als mosterd na de maaltijd nog een bedrag van ¤ 30.000.

Wat een ellende was dat die regelingen. Mooi dat ze er waren, maar de uitvoering....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')