Als het fout gaat dan wil jij toch ook dat iemand iets naar het hoofd van Mourinho slingert? Sowieso komen die gasten voor een 0-0 om het vervolgens thuis af te maken dus je krijgt weer een hoop theater aan de zijlijn. Waarom zouden we onszelf handicappen en hun rustig corners laten trappen?quote:Op maandag 18 december 2023 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die netten hangen er nou net omdat ze een jaar of negen terug net geen voordeeltje opleverden tegen Roma
wtfquote:Op maandag 18 december 2023 14:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als het fout gaat dan wil jij toch ook dat iemand iets naar het hoofd van Mourinho slingert?
Fotogenieke Santi.quote:
De meeste mensen met een stel hersenen willen dit niet.quote:Op maandag 18 december 2023 14:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als het fout gaat dan wil jij toch ook dat iemand iets naar het hoofd van Mourinho slingert?
Die gast laat zijn teams geen voetbal spelen maar een soort vermoeiend amateurtoneel. Als er een Roma speler geblesseerd over de zijlijn terechtkomt dan rollen ze steevast terug het veld in.quote:Op maandag 18 december 2023 14:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De meeste mensen met een stel hersenen willen dit niet.
nou jaquote:Op maandag 18 december 2023 14:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De meeste mensen met een stel hersenen willen dit niet.
Ja het is vervelend, maar dat lijkt me niet echt een reden om dingen naar iemand te gaan gooien.quote:Op maandag 18 december 2023 14:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Die gast laat zijn teams geen voetbal spelen maar een soort vermoeiend amateurtoneel. Als er een Roma speler geblesseerd over de zijlijn terechtkomt dan rollen ze steevast terug het veld in.Het is gewoon lachwekkend.
Lokale Notabele is een notoire trol.quote:Op maandag 18 december 2023 14:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja het is vervelend, maar dat lijkt me niet echt een reden om dingen naar iemand te gaan gooien.
Ik vind Gimenez ook heel vervelend met zijn constante geduikel, dat is ook vrij lachwekkend. Mogen er nu ook dingen naar hem gegooid worden?
Ah, ik kan het allemaal niet meer bijhouden wie een trol is en wie niet in de club topics.quote:Op maandag 18 december 2023 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lokale Notabele is een notoire trol.
Je moet je niks wijs laten maken door GurneyIsBestOke.quote:Op maandag 18 december 2023 14:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, ik kan het allemaal niet meer bijhouden wie een trol is en wie niet in de club topics.
Je stinkt er wel in door er nu weer Gimenez bij te betrekken om je punt te halen.quote:Op maandag 18 december 2023 14:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, ik kan het allemaal niet meer bijhouden wie een trol is en wie niet in de club topics.
dit zijn gewoon maffia praktijken van de eufaquote:Op maandag 18 december 2023 08:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
loting vanaf 13-00 uur
ik gok....AS ROma
zo niet, de volgende keer, anders de keer daarop, weer niet, dan de keer weer daarop etc. etc.quote:Op maandag 18 december 2023 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit zijn gewoon maffia praktijken van de eufa
maar we gaan ze dit keer KAPOET MAKEN
NEE DEZE KEER MAFKEESquote:Op maandag 18 december 2023 15:59 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
zo niet, de volgende keer, anders de keer daarop, weer niet, dan de keer weer daarop etc. etc.
nee, is traditiequote:
Je bent al dik genoeg.quote:Op maandag 18 december 2023 14:58 schreef Document1 het volgende:
Vanavond geen Domino’s uit protest.
Of ze zorgen dat het nu goed gaat of ik wil ze nooit meer horen janken.quote:Op maandag 18 december 2023 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
maar we gaan ze dit keer KAPOET MAKEN
Dat laatste wordt sowieso moeilijk.quote:Op maandag 18 december 2023 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze zorgen dat het nu goed gaat of ik wil ze nooit meer horen janken.
@onlogisch is ook ietwat gezetquote:Op maandag 18 december 2023 17:04 schreef Document1 het volgende:
Ik hoopte dat er iemand was die zou zeggen dat is Amerikaans joh maar nee, ik wordt dik genoemd.
Inderdaad heel erg vervelend. Net als Paxiao met als toppunt een schwalbe de enkele keer dat die er voorbij was.quote:Op maandag 18 december 2023 14:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja het is vervelend, maar dat lijkt me niet echt een reden om dingen naar iemand te gaan gooien.
Ik vind Gimenez ook heel vervelend met zijn constante geduikel, dat is ook vrij lachwekkend. Mogen er nu ook dingen naar hem gegooid worden?
Zo een lekker afdakje waar je tijdens de film met je hoofd op kunt liggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |