Baku we komen.quote:Op maandag 18 december 2023 08:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vandaag stukje loting.
Lekker die Europa League winnen.
En*quote:Op maandag 18 december 2023 08:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Direct na de winterstop Twente-AZ en twee potjes later Feyenoord-Twente. Komen we een beetje goed uit de startblokken zal het verschil al 7/8 punten zijn. Dat gaat echt niet meer mis.
Op zijn minst hopen op een leuk bekertoernooi of EL-campagne dus
En dan ook de Europese Supercup die we nog niet in de prijzenkast hebben staanquote:Op maandag 18 december 2023 08:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vandaag stukje loting.
Lekker die Europa League winnen.
Gewoon AS Roma maat. Dat staat in de sterren geschreven.quote:Op maandag 18 december 2023 09:35 schreef Scrummie het volgende:
Graag geen Italianen, Fransen of Portugezen.
Dan ga ik niet kijken.quote:Op maandag 18 december 2023 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon AS Roma maat. Dat staat in de sterren geschreven.
Stengs snoert echt mondjes. Maakt een uitstekend seizoen door, had ik echt niet verwacht.quote:Op maandag 18 december 2023 10:34 schreef Caland het volgende:
Stengs gaat overigens qua rendement Szymanski met twee vingers in de neus voorbij dit seizoen
@:dombohetolifantje1
Ik had Stengs wel eens willen zien met Danilo voor zich.quote:Op maandag 18 december 2023 10:34 schreef Caland het volgende:
Stengs gaat overigens qua rendement Szymanski met twee vingers in de neus voorbij dit seizoen
@:dombohetolifantje1
We zijn al een jaartje of twintig niet meer in een Knock-out fase uitgeschakeld door een andere club dan AS Roma.quote:Op maandag 18 december 2023 12:28 schreef Kiid het volgende:
Ik denk Sparta Praag. Typisch weer zo'n club die we treffen, onderschatten en erover uitglijden.
Leuk voor Hancko.quote:Op maandag 18 december 2023 12:28 schreef Kiid het volgende:
Ik denk Sparta Praag. Typisch weer zo'n club die we treffen, onderschatten en erover uitglijden.
Bizarre statistiek ditquote:Op maandag 18 december 2023 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn al een jaartje of twintig niet meer in een Knock-out fase uitgeschakeld door een andere club dan AS Roma.
Dus van iedere club behalve AS Roma winnen we wel.
Helemaal leuk, want Hancko gleed zijn laatste Europese wedstrijd bij Sparta Praag ook uit.quote:Op maandag 18 december 2023 12:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk voor Hancko.
(Het treffen van Sparta Praag dan, niet dat laatste deel)
quote:Op maandag 18 december 2023 13:05 schreef Netsplitter het volgende:
Tegen AC Milan zou ook een zeer mooi affiche zijn.
Ah, we kunnen niet tegen Milan loten. Jammer.quote:
Dan moeten zowel wij als zij twee rondes winnenquote:Op maandag 18 december 2023 13:05 schreef Netsplitter het volgende:
Tegen AC Milan zou ook een zeer mooi affiche zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |