Bent daar toch niet welkom, heb die ouwe rotzooi al eens gezien. Matige stad.quote:
quote:Op maandag 18 december 2023 13:41 schreef Zorro het volgende:
AS Roma is de club van Timmerfrans.
Derhalve Hup Feyenoord!
quote:Op maandag 18 december 2023 13:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat Slot Mourinho gaat provoceren deze keer. Vorige keer liep hij als een bitch door die gang zonder wat terug te zeggen.
Dit gaat een probleem wordenquote:
Netten moeten sowieso weg. Betuttelingquote:Op maandag 18 december 2023 13:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord zou de netten weg moeten halen bij deze wedstrijd. We kunnen elk klein voordeeltje gebruiken, dunkt me. Het tijdrekken en over de grond rollen van AS Roma zal wederom niet van de lucht zijn.
9 jaar geleden? Mind blownquote:Op maandag 18 december 2023 13:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor iets wat 9 jaar geleden gebeurd is. Oké.
Doen ze pas als de KNVB die strenge regels rondom staken weer versoepelt. En ik vraag me af of dat uberhaupt ooit gaat gebeuren.quote:Op maandag 18 december 2023 13:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Netten moeten sowieso weg. Betutteling
Die netten hangen er nou net omdat ze een jaar of negen terug net geen voordeeltje opleverden tegen Romaquote:Op maandag 18 december 2023 13:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord zou de netten weg moeten halen bij deze wedstrijd. We kunnen elk klein voordeeltje gebruiken, dunkt me. Het tijdrekken en over de grond rollen van AS Roma zal wederom niet van de lucht zijn.
Als het fout gaat dan wil jij toch ook dat iemand iets naar het hoofd van Mourinho slingert? Sowieso komen die gasten voor een 0-0 om het vervolgens thuis af te maken dus je krijgt weer een hoop theater aan de zijlijn. Waarom zouden we onszelf handicappen en hun rustig corners laten trappen?quote:Op maandag 18 december 2023 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die netten hangen er nou net omdat ze een jaar of negen terug net geen voordeeltje opleverden tegen Roma
wtfquote:Op maandag 18 december 2023 14:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als het fout gaat dan wil jij toch ook dat iemand iets naar het hoofd van Mourinho slingert?
Fotogenieke Santi.quote:
De meeste mensen met een stel hersenen willen dit niet.quote:Op maandag 18 december 2023 14:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als het fout gaat dan wil jij toch ook dat iemand iets naar het hoofd van Mourinho slingert?
Die gast laat zijn teams geen voetbal spelen maar een soort vermoeiend amateurtoneel. Als er een Roma speler geblesseerd over de zijlijn terechtkomt dan rollen ze steevast terug het veld in.quote:Op maandag 18 december 2023 14:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De meeste mensen met een stel hersenen willen dit niet.
nou jaquote:Op maandag 18 december 2023 14:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De meeste mensen met een stel hersenen willen dit niet.
Ja het is vervelend, maar dat lijkt me niet echt een reden om dingen naar iemand te gaan gooien.quote:Op maandag 18 december 2023 14:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Die gast laat zijn teams geen voetbal spelen maar een soort vermoeiend amateurtoneel. Als er een Roma speler geblesseerd over de zijlijn terechtkomt dan rollen ze steevast terug het veld in.Het is gewoon lachwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |