quote:Op zondag 23 juni 2024 12:27 schreef Puala het volgende:
Dit weertje is genieten, maar mn uitzicht ook
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zondag 23 juni 2024 12:27 schreef Puala het volgende:
Dit weertje is genieten, maar mn uitzicht ook
[ afbeelding ]
Ik ga van het bedenken mogelijk mn werk makenquote:Op maandag 24 juni 2024 12:20 schreef BE het volgende:
Oh mens, wat een weelde!Ik ben gewoon wel een beetje jaloers hoor!
![]()
Lijkt me een prima idee.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga van het bedenken mogelijk mn werk maken
Goed plan!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Inderdaad goed plan, doen wat je leuk vindt en je bent er goed in. Succes!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
De kunst is om het ook zo te houden, maar op zich zou dat met dit formaat tuin prima te doen moeten zijn. Het vorige huis was daarin echt pittiger en ik was veel strenger voor mezelf. Nu kies ik wat meer de makkelijke weg qua planten, bodembedekking en onderhoud. Toen vond ik dat nog lastigerquote:Op maandag 24 juni 2024 12:26 schreef Troel het volgende:
Ik word altijd jaloers als ik zulke mooie tuinen zie.
Ja moet ff kijken, die tuin hier was een hele bevalling. Of ik dat zo voor anderen bedacht kan krijgen weet ik niet. Maar ik heb tot eind augustus om mn papiertje te halen. Dan verloopt mn examenmogelijkheid.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima idee.
Je schudt ook alles zo gewoon uit je mouw.
Bij mij thuis is het natuurlijk grotendeels bos, daar kan ik toch al vrij weinig mee, daar hebben we overigens ook gewoon een tuinman voor (iets te veel om zelf te doen). Bij mijn vriend is er jaren niets aan gedaan en is de halve tuin ingenomen door een braam zonder bramen maar met stekels. En stukje bij beetje doen we wel iets, maar er echt iets mee doen gaat op die manier nog jaren duren. En zomaar de boel eruit trekken is niet echt een optie zonder hulp en ik wil niet eens weten wat dat gaat kosten. Zo jammer, want het is een fijne tuin waar je een heleboel mee zou kunnen doenquote:Op maandag 24 juni 2024 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
De kunst is om het ook zo te houden, maar op zich zou dat met dit formaat tuin prima te doen moeten zijn. Het vorige huis was daarin echt pittiger en ik was veel strenger voor mezelf. Nu kies ik wat meer de makkelijke weg qua planten, bodembedekking en onderhoud. Toen vond ik dat nog lastiger
[..]
Ja moet ff kijken, die tuin hier was een hele bevalling. Of ik dat zo voor anderen bedacht kan krijgen weet ik niet. Maar ik heb tot eind augustus om mn papiertje te halen. Dan verloopt mn examenmogelijkheid.
quote:Op maandag 24 juni 2024 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Doornroosje had nog steeds geslapen als ze Doornbraampje had geheten.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het natuurlijk grotendeels bos, daar kan ik toch al vrij weinig mee, daar hebben we overigens ook gewoon een tuinman voor (iets te veel om zelf te doen). Bij mijn vriend is er jaren niets aan gedaan en is de halve tuin ingenomen door een braam zonder bramen maar met stekels. En stukje bij beetje doen we wel iets, maar er echt iets mee doen gaat op die manier nog jaren duren. En zomaar de boel eruit trekken is niet echt een optie zonder hulp en ik wil niet eens weten wat dat gaat kosten. Zo jammer, want het is een fijne tuin waar je een heleboel mee zou kunnen doen
Wat fantastisch mooi Puala!!!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:18 schreef Puala het volgende:
Nog een paar foto's dan van hoe t geworden isDe week vakantie is wel lekker zo
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |