Stil zitten?quote:Op zondag 21 april 2024 18:02 schreef deadly_kiss het volgende:
Die trap ziet er echt wel netjes uit hoor!
Is er ook iets wat jij niet kan?
Dat blijktquote:
oh ik kan t je precies vertellen waar hier nog aandacht aan geschonken gaat worden. Trede 3 en 5 aan de kant van de trapleuning. En nu ik je dit heb verteld zie jij het ookquote:Op zondag 21 april 2024 19:42 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Dat blijktmaar echt, ik heb trappen gezien die door de pro's gedaan zijn en er slechter uit zagen
Ik zou naar 4 en 6 kijken...quote:Op zondag 21 april 2024 19:51 schreef Puala het volgende:
[..]
oh ik kan t je precies vertellen waar hier nog aandacht aan geschonken gaat worden. Trede 3 en 5 aan de kant van de trapleuning. En nu ik je dit heb verteld zie jij het ook
Lang leve halve maantjesquote:Op zondag 21 april 2024 18:17 schreef Puala het volgende:
[..]
De onderkant van het tapijt, de belastbaarheid, scheurgevoeligheid en nog vast wel meer. Ik heb niet bij een vakwinkel gekocht, maar gewoon bij de kwantum. Dus helemaal uitleggen kunnen verkopers t niet![]()
En gewoon schilderen. Ik vind je wel grappigMaar dan had ik alle lijm er af moeten krabben en een week of 3 elke avond staan schuren. En dan nog het nodige plamuurwerk overgehouden. No thanks
Daarnaast ben ik behoorlijk lomp aangelegd en zijn geschilderde traptreden gewoon gladder. En ik heb op dit moment nog steeds last van mijn onderrug/stuitje na een val van de trap op 5 dec (4 treden) . Ik mocht na een paar dagen toen zelfs met spoed naar t ziekenhuis voor foto's omdat de arts toch wel twijfelde of er geen ernstigere zaken aan de hand waren. Dus uit voorzorg ook maar iets wat wat minder glad is
![]()
Maar halve maantjes zijn echt lelijkquote:Op zondag 21 april 2024 21:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lang leve halve maantjes
Maar trap schuren en schilderen is een tyfusklus idd. Ben mijn pa echt eeuwig dankbaar voor de uren die hij in oncomfortabele houding op mijn trap heeft doorgebracht om met verfbrander en krabber de lijmresten eraf te halen.
En 3 lagen verf betekent dat je 6 keer aan het schilderen bent als je tijdens het drogen die trap ook gewoon wil kunnen gebruiken
Dat is wel te vinden, zeker als je een levertijd van 2 weken accepteert. Maar ik had weer eens een gevalletje "ik wil het nuuuuhuuuu" te pakken en dat bleek lastiger te zijnquote:Op zondag 21 april 2024 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wat mooi je trap. Ben je in te huren?![]()
Zelf jaren geleden een keer een trap gedaan. Paar dagen schuren, krabben en schilderen. Veel werk, maar prima te doen omdat het resultaat mooi is.
Leuk om te zien dat je dit gewoon (zoals altijd) aanpakt, je inspireert, nu ik dit zie durf ik zoiets eigenlijk ook wel (mits ik het geschikte tapijt weet te vinden).
Dat wel, maar is tijdelijk. Er komen hagen terug, meer zelfs dan er stonden. Maar waarschijnlijk wel minder hoogquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, je hebt nu vast een stuk meer licht in huis
Hue hue...quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat wel, maar is tijdelijk. Er komen hagen terug, meer zelfs dan er stonden. Maar waarschijnlijk wel minder hoog![]()
En het is wel nakend kaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles in je eentje gedaan of hulo gehad? Hoe dan ook weer een berg werk verzet. En ben benieuwd hoe het worst als de nieuwe haag er staat.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hue hue...Op foto 2 zie je een deel van de hulpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles in je eentje gedaan of hulo gehad? Hoe dan ook weer een berg werk verzet. En ben benieuwd hoe het worst als de nieuwe haag er staat.Maar die heeft alleen gerooid en de boel weer wat vlakker gestreken. Daarna heeft de hulp me weer veel succes gewenst
![]()
Niks mis met slim gereedschap gebruiken natuurlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Op foto 2 zie je een deel van de hulpMaar die heeft alleen gerooid en de boel weer wat vlakker gestreken. Daarna heeft de hulp me weer veel succes gewenst
![]()
Allebei niet;)quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:20 schreef sigme het volgende:
Zomertijd!
Wordt 'ie helemaal ingebouwd of is het zo eentje die je eind van de zomer weer afbreekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |