Laat het darts maar in de steek, laat het darts maar in de steek, laat het darts maar in de steek!quote:Op zondag 17 december 2023 17:02 schreef Anneloos het volgende:
want twee avonden op rij heb ik het einde van de avond niet gehaald
Ik zal je vast vertellen dat het mij vanavond opnieuw niet gaat lukkenquote:Op zondag 17 december 2023 17:02 schreef Anneloos het volgende:
Ik kijk nu maar, want twee avonden op rij heb ik het einde van de avond niet gehaald
Voor jou zou het helpen als het WK Darts in Australië wordt gegooid, voortaan.quote:Op zondag 17 december 2023 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal je vast vertellen dat het mij vanavond opnieuw niet gaat lukken
Lekker in Dubai spelen dat speren.quote:Op zondag 17 december 2023 17:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor jou zou het helpen als het WK Darts in Australië wordt gegooid, voortaan.
🎶 🎶 Tralalalalalala Laat het darts maar in de steek, in de steek, laat het darts maar in de steek. 🎶 🎶quote:Op zondag 17 december 2023 17:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Laat het darts maar in de steek, laat het darts maar in de steek, laat het darts maar in de steek!
Ach, ik zit er persoonlijk niet zo mee. Heb meer te doenquote:Op zondag 17 december 2023 17:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor jou zou het helpen als het WK Darts in Australië wordt gegooid, voortaan.
Oke C.L.quote:Op zondag 17 december 2023 17:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Laat het darts maar in de steek, laat het darts maar in de steek, laat het darts maar in de steek!
Tegen de (halve) Nederlanders valt natuurlijk alles en een rondje verder kunnen ze er niets meer vanquote:
Hier schrik ik van.quote:Op zondag 17 december 2023 17:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tot morgenavond (later in de avond).
Het ligt er helemaal aan welke zonneveld komt opdagen anders kunnen die eerste 2 potjes weleens vervelend worden.quote:Op zondag 17 december 2023 17:14 schreef Zipportal het volgende:
20:10
Slevin D.
Hempel F.
21:10
Zonneveld N.
Webster D.
22:10
Wattimena J.
Sherrock F.
23:10
Humphries L.
Evans L.
Hup Sherrock.
Die Anneloosloze avonden zijn we zatquote:Op zondag 17 december 2023 17:02 schreef Anneloos het volgende:
Ik kijk nu maar, want twee avonden op rij heb ik het einde van de avond niet gehaald
Zaal gaat volledig achter Sherrock staan, Wattimena naar de Tower Bridge.quote:Op zondag 17 december 2023 17:40 schreef Wertha het volgende:
Ik verwacht een bag full of nerves aan de oche vanavond. Dat wordt uiteraard Wattimena.
Wel in een jankende Wattimenaquote:Op zondag 17 december 2023 17:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heb ook niet zo veel zin in Fallon.
Waarom zou je die niet hebben?quote:Op zondag 17 december 2023 17:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben echt geschrokken hoe veel mensen Hempel in Scorito hebben.
Dat is ook de reden waarom ik Sherrock in mijn voorspelspel heb laten winnenquote:Op zondag 17 december 2023 19:17 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb erg veel zin in de meltdown van Jermaine
Ik niet, krijg ik alleen maar cringe vanquote:Op zondag 17 december 2023 19:17 schreef Doevelaer het volgende:
Het is zo’n enorme droeftoeter.quote:Op zondag 17 december 2023 19:17 schreef Doevelaer het volgende:
Weer lekker juichen naar zijn incest hoekje.quote:Op zondag 17 december 2023 19:17 schreef Doevelaer het volgende:
Intercity Direct. Sterkte. Ik hoef er zelden overheen, maar wat ik er op het station in Eindhoven van meekrijg is dat het vaak doffe ellende is.quote:Op zondag 17 december 2023 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop wel dat Wattimena wint, ik ben afhankelijk van de Intercity Direct om naar werk te komen en anders gaat ie weer op het spoor lopen
Die nieuwe IC Directs hebben nog meer errors dan Vincent vdVoort.quote:Op zondag 17 december 2023 19:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
Intercity Direct. Sterkte. Ik hoef er zelden overheen, maar wat ik er op het station in Eindhoven van meekrijg is dat het vaak doffe ellende is.
Dat is goedquote:Op zondag 17 december 2023 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik probeer vanavond een beetje mee te kijken.
Daar kan je nog een beetje hopen op kinderziektes.quote:Op zondag 17 december 2023 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die nieuwe IC Directs hebben nog meer errors dan Vincent vdVoort.
ja ik ook. Hopelijk kom ik wat verder dan gisteren.quote:Op zondag 17 december 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik blijf kijken totdat ik in slaap val.
Nee. Ik heb er al 1 voor privegebruik en daar heb ik m'n handen (en niet alleen m'n handen) vol aan.quote:Op zondag 17 december 2023 20:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Heb jij stiekum @:tagliano opgesloten in een hok voor privé-gebruik?
Ja. Maar die Marco van vanmiddag deed alsof Ilagan dat wou en dat Campbell dan zou doen van "Flikker op gast" en alles.quote:
Dat is een monster geworden.quote:Op zondag 17 december 2023 20:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dobromyslova, daar heeft Fat Vinny nog goede herinneringen aan
jammer wel.quote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is een monster geworden.
Ligt die nu met een snipergeweer ergens in Oost-Oekraīne?quote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is een monster geworden.
Mooi dom.quote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Twee en een half uur geslapen vannacht verdomme
Was je zelf bijquote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zat je weer aan de nakkies?quote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |