Het ligt er helemaal aan welke zonneveld komt opdagen anders kunnen die eerste 2 potjes weleens vervelend worden.quote:Op zondag 17 december 2023 17:14 schreef Zipportal het volgende:
20:10
Slevin D.
Hempel F.
21:10
Zonneveld N.
Webster D.
22:10
Wattimena J.
Sherrock F.
23:10
Humphries L.
Evans L.
Hup Sherrock.
Die Anneloosloze avonden zijn we zatquote:Op zondag 17 december 2023 17:02 schreef Anneloos het volgende:
Ik kijk nu maar, want twee avonden op rij heb ik het einde van de avond niet gehaald
Zaal gaat volledig achter Sherrock staan, Wattimena naar de Tower Bridge.quote:Op zondag 17 december 2023 17:40 schreef Wertha het volgende:
Ik verwacht een bag full of nerves aan de oche vanavond. Dat wordt uiteraard Wattimena.
Wel in een jankende Wattimenaquote:Op zondag 17 december 2023 17:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heb ook niet zo veel zin in Fallon.
Waarom zou je die niet hebben?quote:Op zondag 17 december 2023 17:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben echt geschrokken hoe veel mensen Hempel in Scorito hebben.
Dat is ook de reden waarom ik Sherrock in mijn voorspelspel heb laten winnenquote:Op zondag 17 december 2023 19:17 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb erg veel zin in de meltdown van Jermaine
Ik niet, krijg ik alleen maar cringe vanquote:Op zondag 17 december 2023 19:17 schreef Doevelaer het volgende:
Het is zo’n enorme droeftoeter.quote:Op zondag 17 december 2023 19:17 schreef Doevelaer het volgende:
Weer lekker juichen naar zijn incest hoekje.quote:Op zondag 17 december 2023 19:17 schreef Doevelaer het volgende:
Intercity Direct. Sterkte. Ik hoef er zelden overheen, maar wat ik er op het station in Eindhoven van meekrijg is dat het vaak doffe ellende is.quote:Op zondag 17 december 2023 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop wel dat Wattimena wint, ik ben afhankelijk van de Intercity Direct om naar werk te komen en anders gaat ie weer op het spoor lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |