Waarom zou je die niet hebben?quote:Op zondag 17 december 2023 17:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben echt geschrokken hoe veel mensen Hempel in Scorito hebben.
Dat is ook de reden waarom ik Sherrock in mijn voorspelspel heb laten winnenquote:Op zondag 17 december 2023 19:17 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb erg veel zin in de meltdown van Jermaine
Ik niet, krijg ik alleen maar cringe vanquote:Op zondag 17 december 2023 19:17 schreef Doevelaer het volgende:
Het is zo’n enorme droeftoeter.quote:Op zondag 17 december 2023 19:17 schreef Doevelaer het volgende:
Weer lekker juichen naar zijn incest hoekje.quote:Op zondag 17 december 2023 19:17 schreef Doevelaer het volgende:
Intercity Direct. Sterkte. Ik hoef er zelden overheen, maar wat ik er op het station in Eindhoven van meekrijg is dat het vaak doffe ellende is.quote:Op zondag 17 december 2023 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop wel dat Wattimena wint, ik ben afhankelijk van de Intercity Direct om naar werk te komen en anders gaat ie weer op het spoor lopen
Die nieuwe IC Directs hebben nog meer errors dan Vincent vdVoort.quote:Op zondag 17 december 2023 19:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
Intercity Direct. Sterkte. Ik hoef er zelden overheen, maar wat ik er op het station in Eindhoven van meekrijg is dat het vaak doffe ellende is.
Dat is goedquote:Op zondag 17 december 2023 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik probeer vanavond een beetje mee te kijken.
Daar kan je nog een beetje hopen op kinderziektes.quote:Op zondag 17 december 2023 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die nieuwe IC Directs hebben nog meer errors dan Vincent vdVoort.
ja ik ook. Hopelijk kom ik wat verder dan gisteren.quote:Op zondag 17 december 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik blijf kijken totdat ik in slaap val.
Nee. Ik heb er al 1 voor privegebruik en daar heb ik m'n handen (en niet alleen m'n handen) vol aan.quote:Op zondag 17 december 2023 20:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Heb jij stiekum @:tagliano opgesloten in een hok voor privé-gebruik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |