Die nieuwe IC Directs hebben nog meer errors dan Vincent vdVoort.quote:Op zondag 17 december 2023 19:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
Intercity Direct. Sterkte. Ik hoef er zelden overheen, maar wat ik er op het station in Eindhoven van meekrijg is dat het vaak doffe ellende is.
Dat is goedquote:Op zondag 17 december 2023 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik probeer vanavond een beetje mee te kijken.
Daar kan je nog een beetje hopen op kinderziektes.quote:Op zondag 17 december 2023 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die nieuwe IC Directs hebben nog meer errors dan Vincent vdVoort.
ja ik ook. Hopelijk kom ik wat verder dan gisteren.quote:Op zondag 17 december 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik blijf kijken totdat ik in slaap val.
Nee. Ik heb er al 1 voor privegebruik en daar heb ik m'n handen (en niet alleen m'n handen) vol aan.quote:Op zondag 17 december 2023 20:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Heb jij stiekum @:tagliano opgesloten in een hok voor privé-gebruik?
Ja. Maar die Marco van vanmiddag deed alsof Ilagan dat wou en dat Campbell dan zou doen van "Flikker op gast" en alles.quote:
Dat is een monster geworden.quote:Op zondag 17 december 2023 20:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dobromyslova, daar heeft Fat Vinny nog goede herinneringen aan
jammer wel.quote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is een monster geworden.
Ligt die nu met een snipergeweer ergens in Oost-Oekraīne?quote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is een monster geworden.
Mooi dom.quote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Twee en een half uur geslapen vannacht verdomme
Was je zelf bijquote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zat je weer aan de nakkies?quote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |