Laat het darts maar in de steek, laat het darts maar in de steek, laat het darts maar in de steek!quote:Op zondag 17 december 2023 17:02 schreef Anneloos het volgende:
want twee avonden op rij heb ik het einde van de avond niet gehaald
Ik zal je vast vertellen dat het mij vanavond opnieuw niet gaat lukkenquote:Op zondag 17 december 2023 17:02 schreef Anneloos het volgende:
Ik kijk nu maar, want twee avonden op rij heb ik het einde van de avond niet gehaald
Voor jou zou het helpen als het WK Darts in Australië wordt gegooid, voortaan.quote:Op zondag 17 december 2023 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal je vast vertellen dat het mij vanavond opnieuw niet gaat lukken
Lekker in Dubai spelen dat speren.quote:Op zondag 17 december 2023 17:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor jou zou het helpen als het WK Darts in Australië wordt gegooid, voortaan.
🎶 🎶 Tralalalalalala Laat het darts maar in de steek, in de steek, laat het darts maar in de steek. 🎶 🎶quote:Op zondag 17 december 2023 17:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Laat het darts maar in de steek, laat het darts maar in de steek, laat het darts maar in de steek!
Ach, ik zit er persoonlijk niet zo mee. Heb meer te doenquote:Op zondag 17 december 2023 17:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor jou zou het helpen als het WK Darts in Australië wordt gegooid, voortaan.
Oke C.L.quote:Op zondag 17 december 2023 17:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Laat het darts maar in de steek, laat het darts maar in de steek, laat het darts maar in de steek!
Tegen de (halve) Nederlanders valt natuurlijk alles en een rondje verder kunnen ze er niets meer vanquote:
Hier schrik ik van.quote:Op zondag 17 december 2023 17:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tot morgenavond (later in de avond).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |