Ik ga er zelf niet aan prutsen. Gelukkig kan ik bij de mama gaan douchen.quote:
Brrrrquote:Op zondag 17 december 2023 08:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ga er zelf niet aan prutsen. Gelukkig kan ik bij de mama gaan douchen. IJskoud binnen. Verwarming is ook uit.
Ook nogquote:Op zondag 17 december 2023 08:20 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanaf vanavond weer het glazen huisdeze keer vanuit Nijmegen
Waarom zit boven op elk Van der Valk hotel en toekan op het dak?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Morningquote:Op zondag 17 december 2023 08:20 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
quote:Op zondag 17 december 2023 08:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zit boven op elk Van der Valk hotel en toekan op het dak?Omg je maakt mijn dag warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
quote:
Je klinkt enthousiast, dus groot gelijk dat je dan gaat kijkenquote:Op zondag 17 december 2023 08:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog even kijken wanneer ik ga maar ik ga zeker een keer langs komende week.
Maar ik ga sowieso de hele week kijken/luisteren![]()
Leuk programma, leuke DJ's die opgesloten worden...wordt leuk![]()
En het serious request topic hier op fok was ook best gezellig afgelopen jaren.
Dat komt jou goed uit nu de verwarming het niet doet.quote:
Ja ik las het net, vind dat altijd wel gezellig om te kijken/luisterenquote:Op zondag 17 december 2023 08:20 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Waarom zit boven op elk Van der Valk hotel en toekan op het dak?Morguh DeisyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een binnen komer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[..]
Waarom zit boven op elk Van der Valk hotel en toekan op het dak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh ja die trailer had ik gezienquote:Op zondag 17 december 2023 08:54 schreef engine het volgende:
En vanmiddag nog naar de film. Ben wel benieuwd.
Van iedereen.quote:Op zondag 17 december 2023 09:32 schreef espri het volgende:
[..]
Mijn nacht of….
De mijne vrije donker wel.
Ach wat is vroeg, ik slaap meestal vrij laat pas en maak niet veel uren maar als ik dan vroeg wakker ben, vind ik het ook helemaal prima.quote:Op zondag 17 december 2023 09:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Van iedereen.
Mijn nacht was ook donker. Wel vroeg wakker
Uur of 6 wakker. Ik sliep rond half 1.quote:Op zondag 17 december 2023 09:39 schreef espri het volgende:
[..]
Ach wat is vroeg, ik slaap meestal vrij laat pas en maak niet veel uren maar als ik dan vroeg wakker ben, vind ik het ook helemaal prima.
Hm wat ik precies wilde zeggen, geen idee…
Nou netjes toch?quote:Op zondag 17 december 2023 09:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Uur of 6 wakker. Ik sliep rond half 1.
Uitslapen zit er niet meer in.quote:Op zondag 17 december 2023 09:42 schreef espri het volgende:
[..]
Nou netjes toch?
Ik ben vaak wel blij als ik dat haal.
Dat zei mij pa ook altijdquote:Op zondag 17 december 2023 09:48 schreef espri het volgende:
[..]
Beter joh, als je uitgeslapen was, moet je je bed verkopen.
Laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 17 december 2023 09:48 schreef espri het volgende:
[..]
Beter joh, als je uitgeslapen was, moet je je bed verkopen.
Ja het is niet meer leuk, ik was ook aan het kijken geweest en voor een nieuwe bankquote:Op zondag 17 december 2023 10:03 schreef espri het volgende:
Over bedden gesproken, wij zijn aan het oriënteren voor een nieuwe slaapkamer totaal.
Wat een keuze en wat een geld als je iets echt goeds wil hebben.
Doet het nu wel. Mijn vader is langs geweest. Ons manusje van alles.quote:Op zondag 17 december 2023 08:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt jou goed uit nu de verwarming het niet doet.
Ja loopt echt de spuigaten uit hč?quote:Op zondag 17 december 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet meer leuk, ik was ook aan het kijken geweest en voor een nieuwe bank
ALs je bakken met geld hebt is het leuk om te doen. De prijzen zijn zo enorm gestegen. En ik denk dat ze het ook zo laten en het niet meer goedkoper gaat wordenquote:Op zondag 17 december 2023 10:07 schreef espri het volgende:
[..]
Ja loopt echt de spuigaten uit hč?
3 jaar gelden hebben wij ons huis totaal laten verbouwen, nou je kan er bijna een nieuw huis voor kopen.![]()
Toen ook alles nieuw er in maar wel spullen die totaal naar onze zin zijn en zeker een zeer lange tijd mee gaan.
Dus dat was bijna alles beneden en nu de slaapkamers aanpakken.
Nee het loopt echt wel de spuigaten uit.quote:Op zondag 17 december 2023 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je bakken met geld hebt is het leuk om te doen. De prijzen zijn zo enorm gestegen. En ik denk dat ze het ook zo laten en het niet meer goedkoper gaat worden
Hey peebeetjequote:Op zondag 17 december 2023 10:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Oei, zijn torso-omvang stijgt harder dan de zeespiegel.![]()
[ afbeelding ]
O ik heb juist zoiets waarom zou ik nog wat duurs aanschaffen nu ik wat ouder benquote:Op zondag 17 december 2023 10:19 schreef espri het volgende:
[..]
Nee het loopt echt wel de spuigaten uit.
Ik denk ook als je wat ouder wordt dat je anders tegen de spullen ouzo aan kijkt.
Ik bedoel, vroeger kon ik nog wel eens bij een “ goedkopere” winkel iets kopen en deed er dan een jaar of 2 mee.
Nu kijken we veel meer naar kwaliteit en lange levensduur dus kom je al in duurdere winkels.
En nee, ik denk ook niet dat we ooit weer terug gaan naar goedkoper leven.
Alles blijft maar stijgen en stijgen.
Praat me er niet van. Mijn vriendin (zij bepaalt alles wat in ons huis met styling heeft te makenquote:Op zondag 17 december 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet meer leuk, ik was ook aan het kijken geweest en voor een nieuwe bank
Ja?quote:Op zondag 17 december 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb juist zoiets waarom zou ik nog wat duurs aanschaffen nu ik wat ouder ben
Dat is ook weer waar natuurlijk.quote:Op zondag 17 december 2023 10:25 schreef espri het volgende:
[..]
Ja?
Ik bedoel, nu doen we er hopelijk iets van 20 jaar mee en dan telt het echt wel uit.
Wie zegt dat we daarna nog goede spullen kunnen kopen…
En dan ben ik 80…![]()
Dan ben ik vast ontzettend blij dat we toch die luxe relaxstoelen in alle standen hebben gekocht.
Dit is precies waar we naar kijken.quote:Op zondag 17 december 2023 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar natuurlijk.
Hopelijk vindt je een goed bed tegen een redelijke prijs
ZIjn wel pracht bedden te koop, van sommige kan je een relaxstoel maken.
Of zo zetten dat je makkeijk kan in en uit stappen.
Heeee Daaf!!!quote:
Ik zou liever Dani Ric een jaartje in de RBR zien, Lawson in de Toro Rosso om hem een compleet seizoen te geven en te kijken wat hij echt kan en dan Lawson naar RBR na 1 of 2 jaar of als Ric ook gaat tegenvallen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij viel idd wel tegen.
Ik ben wel benieuwd naar volgend jaar.
Ja zo bed trekt mij ook welquote:Op zondag 17 december 2023 10:32 schreef espri het volgende:
[..]
Dit is precies waar we naar kijken.
Ik breng helaas best veel tijd in bed door dus iets wat in allerlei standen kan, heeft onze voorkeur.
Ook hoog en laag ed.
We dachten even langs te gaan maar we zaten er zo 2 uren![]()
Nu een nieuwe afspraak gemaakt om verder te bedenken wat we willen en wat zij kunnen betekenen voor ons.
Morguh Heerquote:Op zondag 17 december 2023 11:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mijn matras kostte 50 euro bij de kringloop.
🤣🤣quote:
Hey Marcquote:
Gaat helemaal vanzelf hoorquote:
quote:
Wat tof dat je toch nog tegoedbonnen hebt gekregen voor de Engelse versiequote:Op zondag 17 december 2023 16:39 schreef engine het volgende:
Mijn review van de Wonka film laat nog even op zich wachten. Liepen een zaal vol krijsende kinderen in....bleken we de Nederlandse versie gereserveerd te hebben![]()
Gelukkig was de medewerker van Pathe heel begrijpend en kregen we zelfs twee tegoedbonnen om een andere keer naar de film te komen![]()
Toen maar pool gespeeld. Twee potjes gewonnen
Goed opmakenquote:
Geloof steeds meer dat het probleem ergens anders zit al.quote:Op zondag 17 december 2023 18:09 schreef pullup het volgende:
Dat vergiet achterin brengt ze weer in problemen
De opdracht is simpel; houd die bal tegenquote:Op zondag 17 december 2023 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof steeds meer dat het probleem ergens anders zit al.
Ja.quote:Op zondag 17 december 2023 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
De opdracht is simpel; houd die bal tegen
Nu pas? Het valt hier echt mee, maar gestopt zijn ze niet echt.quote:Op zondag 17 december 2023 18:20 schreef engine het volgende:
BAM!
Zojuist het eerste vuurwerk van dit jaar gehoord
Ja geloof nu pas. Klein dorpje.quote:Op zondag 17 december 2023 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu pas? Het valt hier echt mee, maar gestopt zijn ze niet echt.
Onder welke steen heb jij gelegen? Vanaf 1 januari 2023?quote:Op zondag 17 december 2023 18:20 schreef engine het volgende:
BAM!
Ik ben vanmiddag nog in de grote stad (Helmond) geweest en ook niks gehoordquote:Op zondag 17 december 2023 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen? Vanaf 1 januari 2023?
Uh, heb je je wel laten ontsmetten toen je thuis kwam?quote:Op zondag 17 december 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag nog in de grote stad (Helmond) geweest en ook niks gehoord
Hebben zebij jullie met nieuwjaar geen vuurwerk afgestoken dan?quote:Op zondag 17 december 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag nog in de grote stad (Helmond) geweest en ook niks gehoord
Iedereen weet dat dat nog bij het vorige jaar teltquote:Op zondag 17 december 2023 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben zebij jullie met nieuwjaar geen vuurwerk afgestoken dan?
Hier mag het niet.quote:Op zondag 17 december 2023 18:20 schreef engine het volgende:
BAM!
Haha verkeerde topicquote:
Gecloned.quote:
Veel sneeuw, hier nog geen vlok gezienquote:
Nog een beetje aan het na-corona-en, maar allebei weer koortsvrij.quote:Op zondag 17 december 2023 20:11 schreef tonja het volgende:
Hoe fucking dom kan je zijn!![]()
Ik mod voor de politie op Twitch. Een paar gasten dachten dat het een goed idee was om mij te doxxen op de politie chat. De agent die streamt is een digitale wijkagent, he was not amused![]()
Verder alles goed hier?
Ha mooi zo en fijn, dat is nog redelijk rap gegaanquote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog een beetje aan het na-corona-en, maar allebei weer koortsvrij.
Jeetje jij ook al. Zoveel mensen in mijn omgeving hebben het, of zijn er net van aan het genezen. Goed dat je aan het opknappen bent.quote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog een beetje aan het na-corona-en, maar allebei weer koortsvrij.
Waar is je gave kerstui?quote:Op zondag 17 december 2023 20:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Jeetje jij ook al. Zoveel mensen in mijn omgeving hebben het, of zijn er net van aan het genezen. Goed dat je aan het opknappen bent.
quote:Op zondag 17 december 2023 16:39 schreef engine het volgende:
Mijn review van de Wonka film laat nog even op zich wachten. Liepen een zaal vol krijsende kinderen in....bleken we de Nederlandse versie gereserveerd te hebben![]()
Gelukkig was de medewerker van Pathe heel begrijpend en kregen we zelfs twee tegoedbonnen om een andere keer naar de film te komen![]()
Toen maar pool gespeeld. Twee potjes gewonnen
OKquote:Op maandag 18 december 2023 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, dan zit je echt in een andere zaal
Ah jaquote:
quote:Op maandag 18 december 2023 08:12 schreef pullup het volgende:
Wie gaat het haar vertellen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op maandag 18 december 2023 09:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Oi, wat kan de tand des tijds toch wreed en meedogenloos zijn..![]()
[ afbeelding ]Tja we worden allemaal een jaartje ouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op maandag 18 december 2023 09:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Oi, wat kan de tand des tijds toch wreed en meedogenloos zijn..![]()
[ afbeelding ]Was jong eigenlijk ook al een bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Kan zijn, maar in haar jonge jaren hoefde je als kijker geen doek over je scherm te hangen als ze in beeld verscheen.quote:Op maandag 18 december 2023 09:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Was jong eigenlijk ook al een bitch
Dat moet dan wel heeeeeeel lang geleden zijnquote:Op maandag 18 december 2023 11:26 schreef Domnivoor het volgende:
Viola Holt heeft me lang geleden uitgenodigd voor de 5 uur show. Dat heb ik hier ook al eens eerder genoemd.
Ja. Toen zat zelfs Danny nog niet op FOK!quote:Op maandag 18 december 2023 11:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat moet dan wel heeeeeeel lang geleden zijn
Dat zegt veelquote:Op maandag 18 december 2023 11:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Toen zat zelfs Danny nog niet op FOK!
Die versie van BB was was achteraf een van de meer hilarischequote:Op maandag 18 december 2023 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan zijn, maar in haar jonge jaren hoefde je als kijker geen doek over je scherm te hangen als ze in beeld verscheen.
Ze is ook erg dol op FOK!![]()
Ik heb er geen geluid bijquote:
Jammer ook dat er zo weinig van bewaard is gebleven.quote:Op maandag 18 december 2023 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Die versie van BB was was achteraf een van de meer hilarische
Ik was te snel afgehaakt haha
Zou het wel af makenquote:
Raar jaquote:
quote:Op maandag 18 december 2023 11:26 schreef Domnivoor het volgende:
Viola Holt heeft me lang geleden uitgenodigd voor de 5 uur show. Dat heb ik hier ook al eens eerder genoemd.
Die komt bekend voorquote:Op maandag 18 december 2023 13:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
P.S. Frénk van der Linden wilde me in Kunststof radio1.
Laat dr lekker dr gang gaan ...quote:Op maandag 18 december 2023 17:38 schreef aloa het volgende:
Viola is aardig van het padje tegenwoordig.
Viola is een wappie toch?quote:Op maandag 18 december 2023 17:38 schreef aloa het volgende:
Viola is aardig van het padje tegenwoordig.
Oh ja dat was het!!quote:Op maandag 18 december 2023 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Nogal ja![]()
Ze denkt dat mensen die gevaccineerd zijn magnetisch zijn
Hoezo denkt?quote:Op maandag 18 december 2023 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Nogal ja![]()
Ze denkt dat mensen die gevaccineerd zijn magnetisch zijn
Raaarwwwquote:Op maandag 18 december 2023 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
Als ik de keukenla opentrek vliegen de vorken me om de oren!
Ik ken dat uit een filmquote:Op maandag 18 december 2023 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
Auto's aan mij hequote:Op maandag 18 december 2023 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij blijft ook altijd aan je auto plakken?
Ach, het zijn die auto's die stuk gaanquote:
Dat is ook weer zo zonde...quote:Op maandag 18 december 2023 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, het zijn die auto's die stuk gaan
Kijk maar uit danquote:Op maandag 18 december 2023 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik weet niet...quote:Op maandag 18 december 2023 20:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geef mij er maar één dan![]()
Het liefst een stationwagon.
quote:Op maandag 18 december 2023 22:00 schreef pullup het volgende:
Wat een gluiperig uit ziende turtle @:Domnivoor
[ twitter ]
Omg omg omgquote:
En is zo aardig geweest vlak bij de camera uit te barstenquote:
Jaquote:Op dinsdag 19 december 2023 06:29 schreef pullup het volgende:
[..]
En is zo aardig geweest vlak bij de camera uit te barsten
Zo dit was het setje kleurige birdies die ik had verzameld.quote:
Ik weet niet hoe je ze altijd weer weet te vinden maar mooie birdiesquote:Op dinsdag 19 december 2023 06:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo dit was het setje kleurige birdies die ik had verzameld.
Nu eens even rustig die vulkaan bekijken
Haha wisselt best wel waar ik ze vandaan trekquote:Op dinsdag 19 december 2023 06:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je ze altijd weer weet te vinden maar mooie birdies![]()
Ja fascinerend om te zienquote:Op dinsdag 19 december 2023 06:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha wisselt best wel waar ik ze vandaan trek
Ik kijk nu naar het begin van de uitbarsting maar dat is best rap gegaan van 1 plek naar een hele trits van 6 km zelfs lees ik nu. 20 minuten duurde het en het ging helemaal los
Hij is juist aan zou ik zeggenquote:
Haha stond jij er tussen ?quote:Op dinsdag 19 december 2023 06:59 schreef engine het volgende:
Eigenlijk hadden ze Tom helemaal niet nodig![]()
[ twitter ]
Nee heb veilig thuis gekeken. Plein was ook zo vol dat ze het even af hebben moeten sluiten.quote:
Ja heel druk leek daarquote:Op dinsdag 19 december 2023 07:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nee heb veilig thuis gekeken. Plein was ook zo vol dat ze het even af hebben moeten sluiten.
Ik ga woensdagavond even kijken.
holy SHIT!!quote:
7 km lang alquote:
wow wow wow fracking WOW!!!!!quote:
Lekker eten en kadootjesquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:23 schreef pullup het volgende:
Wat heeft kerst nu? Kerstkransjes en dan houd het wel op
Ik dacht even dat het ook weer stopte maar dat zal wel mist zijnquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:23 schreef aloa het volgende:
Hier zie je het begin van de uitbarsting.
Zo uit het niets![]()
Kadootjes hoort juist bij Sinterklaasquote:
uhm. hmmm. ik denk er nog even over na.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:23 schreef pullup het volgende:
Wat heeft kerst nu? Kerstkransjes en dan houd het wel op
KERSTstolquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:23 schreef pullup het volgende:
Dan hebben ze nog wat als een feest stol maar dat is gewoon van Pasen gejat
Ik kwam nog tot die chocolade hulstblaadjes maar dat zijn gewoon flikjes in een vormpjequote:Op dinsdag 19 december 2023 11:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
uhm. hmmm. ik denk er nog even over na.
Nietquote:
ik ben nog aan het denken. die gevulde chocolade kransjes. Sommigen hebben witte spikkels en sommigen niet.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kwam nog tot die chocolade hulstblaadjes maar dat zijn gewoon flikjes in een vormpje
Het sneeuwt er volgens mij.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het ook weer stopte maar dat zal wel mist zijn
Oh jaquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben nog aan het denken. die gevulde chocolade kransjes. Sommigen hebben witte spikkels en sommigen niet.
Magere oogst nadat ik mentaal alles ben langsgegaanquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jaDat telt wel
/ Ook met verschillende vulling
Happy holidaysquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:28 schreef Prisha het volgende:
KERSTstol
KERSTboom
PAASstol
Prettige KERSTdagen
Echt tyff op met dat gestoorde gedoe
Ja viel me ook wat tegenquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Magere oogst nadat ik mentaal alles ben langsgegaan
vertel!!!quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:30 schreef Domnivoor het volgende:
Oh, er is van alles aan kerst-snacks hoor.
quote:
Ik vermoed een hoax nuquote:
ik wacht ademloos afquote:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:35 schreef Prisha het volgende:
van die kerstboompjes met chocola en cocos?
Er woont niemand boven mij dus hier zal het wel regen zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:33 schreef pullup het volgende:
Haha ik dacht dat het nu wel heel hard regende aan het geluid op mijn ramen te horen. Maar ze waren begonnen met de ramen boven me te lappen met heel veel extra water
kerststol en kransjes wel. Die hadden we al bedachtquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gemberkoekjes, kerstkransjes, kerststollen etc. Noten associeer ik ook een beetje met kerst.
Gemberkoekjes klinkt wel lekker nuquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gemberkoekjes, kerstkransjes, kerststollen etc. Noten associeer ik ook een beetje met kerst.
Preciesquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
kerststol en kransjes wel. Die hadden we al bedacht
Nicequote:
Had ik genoemd ja en niet meteen meegerekend maar nu ik er zo naar kijk tellen ze welquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:46 schreef chufi het volgende:
Alleen deze waren altijd op
[ afbeelding ]
Ja die!quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuwsterquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:41 schreef pullup het volgende:
Iets later heb je nog de driekoningen taart
die zijn lekker. Ik heb vanochtend een zakje met enkel melkchocola gehaaldquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |