Wat tof dat je toch nog tegoedbonnen hebt gekregen voor de Engelse versiequote:Op zondag 17 december 2023 16:39 schreef engine het volgende:
Mijn review van de Wonka film laat nog even op zich wachten. Liepen een zaal vol krijsende kinderen in....bleken we de Nederlandse versie gereserveerd te hebben![]()
Gelukkig was de medewerker van Pathe heel begrijpend en kregen we zelfs twee tegoedbonnen om een andere keer naar de film te komen![]()
Toen maar pool gespeeld. Twee potjes gewonnen
Geloof steeds meer dat het probleem ergens anders zit al.quote:Op zondag 17 december 2023 18:09 schreef pullup het volgende:
Dat vergiet achterin brengt ze weer in problemen
De opdracht is simpel; houd die bal tegenquote:Op zondag 17 december 2023 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof steeds meer dat het probleem ergens anders zit al.
Ja.quote:Op zondag 17 december 2023 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
De opdracht is simpel; houd die bal tegen
Nu pas? Het valt hier echt mee, maar gestopt zijn ze niet echt.quote:Op zondag 17 december 2023 18:20 schreef engine het volgende:
BAM!
Zojuist het eerste vuurwerk van dit jaar gehoord
Ja geloof nu pas. Klein dorpje.quote:Op zondag 17 december 2023 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu pas? Het valt hier echt mee, maar gestopt zijn ze niet echt.
Onder welke steen heb jij gelegen? Vanaf 1 januari 2023?quote:Op zondag 17 december 2023 18:20 schreef engine het volgende:
BAM!
Zojuist het eerste vuurwerk van dit jaar gehoord
Ik ben vanmiddag nog in de grote stad (Helmond) geweest en ook niks gehoordquote:Op zondag 17 december 2023 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen? Vanaf 1 januari 2023?
Uh, heb je je wel laten ontsmetten toen je thuis kwam?quote:Op zondag 17 december 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag nog in de grote stad (Helmond) geweest en ook niks gehoord
Hebben zebij jullie met nieuwjaar geen vuurwerk afgestoken dan?quote:Op zondag 17 december 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag nog in de grote stad (Helmond) geweest en ook niks gehoord
Iedereen weet dat dat nog bij het vorige jaar teltquote:Op zondag 17 december 2023 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben zebij jullie met nieuwjaar geen vuurwerk afgestoken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |