Hier mag het niet.quote:Op zondag 17 december 2023 18:20 schreef engine het volgende:
BAM!
Zojuist het eerste vuurwerk van dit jaar gehoord
Gecloned.quote:
Veel sneeuw, hier nog geen vlok gezienquote:
Nog een beetje aan het na-corona-en, maar allebei weer koortsvrij.quote:Op zondag 17 december 2023 20:11 schreef tonja het volgende:
Hoe fucking dom kan je zijn!![]()
Ik mod voor de politie op Twitch. Een paar gasten dachten dat het een goed idee was om mij te doxxen op de politie chat. De agent die streamt is een digitale wijkagent, he was not amused![]()
Verder alles goed hier?
Ha mooi zo en fijn, dat is nog redelijk rap gegaanquote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog een beetje aan het na-corona-en, maar allebei weer koortsvrij.
Jeetje jij ook al. Zoveel mensen in mijn omgeving hebben het, of zijn er net van aan het genezen. Goed dat je aan het opknappen bent.quote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog een beetje aan het na-corona-en, maar allebei weer koortsvrij.
Waar is je gave kerstui?quote:Op zondag 17 december 2023 20:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Jeetje jij ook al. Zoveel mensen in mijn omgeving hebben het, of zijn er net van aan het genezen. Goed dat je aan het opknappen bent.
quote:Op zondag 17 december 2023 16:39 schreef engine het volgende:
Mijn review van de Wonka film laat nog even op zich wachten. Liepen een zaal vol krijsende kinderen in....bleken we de Nederlandse versie gereserveerd te hebben![]()
Gelukkig was de medewerker van Pathe heel begrijpend en kregen we zelfs twee tegoedbonnen om een andere keer naar de film te komen![]()
Toen maar pool gespeeld. Twee potjes gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |