Wat tof dat je toch nog tegoedbonnen hebt gekregen voor de Engelse versiequote:Op zondag 17 december 2023 16:39 schreef engine het volgende:
Mijn review van de Wonka film laat nog even op zich wachten. Liepen een zaal vol krijsende kinderen in....bleken we de Nederlandse versie gereserveerd te hebben![]()
Gelukkig was de medewerker van Pathe heel begrijpend en kregen we zelfs twee tegoedbonnen om een andere keer naar de film te komen![]()
Toen maar pool gespeeld. Twee potjes gewonnen
Geloof steeds meer dat het probleem ergens anders zit al.quote:Op zondag 17 december 2023 18:09 schreef pullup het volgende:
Dat vergiet achterin brengt ze weer in problemen
De opdracht is simpel; houd die bal tegenquote:Op zondag 17 december 2023 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof steeds meer dat het probleem ergens anders zit al.
Ja.quote:Op zondag 17 december 2023 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
De opdracht is simpel; houd die bal tegen
Nu pas? Het valt hier echt mee, maar gestopt zijn ze niet echt.quote:Op zondag 17 december 2023 18:20 schreef engine het volgende:
BAM!
Zojuist het eerste vuurwerk van dit jaar gehoord
Ja geloof nu pas. Klein dorpje.quote:Op zondag 17 december 2023 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu pas? Het valt hier echt mee, maar gestopt zijn ze niet echt.
Onder welke steen heb jij gelegen? Vanaf 1 januari 2023?quote:Op zondag 17 december 2023 18:20 schreef engine het volgende:
BAM!
Ik ben vanmiddag nog in de grote stad (Helmond) geweest en ook niks gehoordquote:Op zondag 17 december 2023 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen? Vanaf 1 januari 2023?
Uh, heb je je wel laten ontsmetten toen je thuis kwam?quote:Op zondag 17 december 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag nog in de grote stad (Helmond) geweest en ook niks gehoord
Hebben zebij jullie met nieuwjaar geen vuurwerk afgestoken dan?quote:Op zondag 17 december 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag nog in de grote stad (Helmond) geweest en ook niks gehoord
Iedereen weet dat dat nog bij het vorige jaar teltquote:Op zondag 17 december 2023 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben zebij jullie met nieuwjaar geen vuurwerk afgestoken dan?
Hier mag het niet.quote:Op zondag 17 december 2023 18:20 schreef engine het volgende:
BAM!
Gecloned.quote:
Veel sneeuw, hier nog geen vlok gezienquote:
Nog een beetje aan het na-corona-en, maar allebei weer koortsvrij.quote:Op zondag 17 december 2023 20:11 schreef tonja het volgende:
Hoe fucking dom kan je zijn!![]()
Ik mod voor de politie op Twitch. Een paar gasten dachten dat het een goed idee was om mij te doxxen op de politie chat. De agent die streamt is een digitale wijkagent, he was not amused![]()
Verder alles goed hier?
Ha mooi zo en fijn, dat is nog redelijk rap gegaanquote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog een beetje aan het na-corona-en, maar allebei weer koortsvrij.
Jeetje jij ook al. Zoveel mensen in mijn omgeving hebben het, of zijn er net van aan het genezen. Goed dat je aan het opknappen bent.quote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog een beetje aan het na-corona-en, maar allebei weer koortsvrij.
Waar is je gave kerstui?quote:Op zondag 17 december 2023 20:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Jeetje jij ook al. Zoveel mensen in mijn omgeving hebben het, of zijn er net van aan het genezen. Goed dat je aan het opknappen bent.
quote:Op zondag 17 december 2023 16:39 schreef engine het volgende:
Mijn review van de Wonka film laat nog even op zich wachten. Liepen een zaal vol krijsende kinderen in....bleken we de Nederlandse versie gereserveerd te hebben![]()
Gelukkig was de medewerker van Pathe heel begrijpend en kregen we zelfs twee tegoedbonnen om een andere keer naar de film te komen![]()
Toen maar pool gespeeld. Twee potjes gewonnen
OKquote:Op maandag 18 december 2023 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, dan zit je echt in een andere zaal
quote:Op maandag 18 december 2023 08:12 schreef pullup het volgende:
Wie gaat het haar vertellen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |