Gemberkoekjes, kerstkransjes, kerststollen etc. Noten associeer ik ook een beetje met kerst.quote:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:35 schreef Prisha het volgende:
van die kerstboompjes met chocola en cocos?
Er woont niemand boven mij dus hier zal het wel regen zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:33 schreef pullup het volgende:
Haha ik dacht dat het nu wel heel hard regende aan het geluid op mijn ramen te horen. Maar ze waren begonnen met de ramen boven me te lappen met heel veel extra water
kerststol en kransjes wel. Die hadden we al bedachtquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gemberkoekjes, kerstkransjes, kerststollen etc. Noten associeer ik ook een beetje met kerst.
Gemberkoekjes klinkt wel lekker nuquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gemberkoekjes, kerstkransjes, kerststollen etc. Noten associeer ik ook een beetje met kerst.
Preciesquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
kerststol en kransjes wel. Die hadden we al bedacht
Had ik genoemd ja en niet meteen meegerekend maar nu ik er zo naar kijk tellen ze welquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:46 schreef chufi het volgende:
Alleen deze waren altijd op
[ afbeelding ]
Ja die!quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuwsterquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:41 schreef pullup het volgende:
Iets later heb je nog de driekoningen taart
die zijn lekker. Ik heb vanochtend een zakje met enkel melkchocola gehaaldquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |