"Denk", "lijkt me", "afhankelijk van". Vermoedens op basis van zijn oeuvre en zangkwaliteiten en de geschiedenis van het VK.quote:Op woensdag 20 december 2023 08:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nouWe hebben letterlijk nog niks gezien of gehoord.
quote:On Wednesday, the Conservative Party accused the BBC of “either a massive oversight or sheer brass neck” by selecting Alexander, who found fame in pop band Years and Years. A Jewish charity called for him to be replaced and anti-Semitism campaigners demanded the corporation cut ties with him altogether.
However, The Telegraph understands the BBC does not plan to take any action because Alexander signed the letter before he was unveiled as the UK’s act.
Mooi ook hoe degenen die het meeste janken over cancelcultuur mensen willen cancelen, die hypocriete britse conservatieven voorop.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:19 schreef Nashipeer het volgende:
Er is altijd wel wat daar in het VK
https://www.telegraph.co.(...)on-israel-apartheid/
[..]
20 februari was van Mustii, misschien haal je dat door elkaar? Ik zie mensen online speculeren over 4/5 maart als release date vanwege post op Facebook.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:11 schreef Zigsky het volgende:
Ik zag dat het nummer 20 februari te horen zou zijn, maar kan het niet meer vinden.
Nog even verder zoeken dus..
Dan verklaart dat waarom ik inderdaad niets kan vindenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:27 schreef Momo het volgende:
[..]
20 februari was van Mustii, misschien haal je dat door elkaar? Ik zie mensen online speculeren over 4/5 maart als release date vanwege post op Facebook.
[ twitter ]
Dat filmpje in dat trappenhuis klinkt alvast vrij vals, maar goed, misschien waande hij zich onbespied.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:29 schreef Em31 het volgende:
Hmm klinkt niet verkeerd, maar word er verder ook niet heel enthousiast van.
Hopelijk kan hij dit live wel goed brengen, klinkt niet heel makkelijk. Anders heb je straks zo’n Mae situatie dat je alsnog ergens onderaan belandt.
Oh dit klinkt nogal esc 2004 achtig.quote:
Het doet mij hieraan denken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:09 schreef Greys het volgende:
Edit: dit lied doet me aan een ander lied denken maar welke ook alweer. Arghhh zo frustrerend.![]()
Yep!quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:05 schreef Greys het volgende:
'Midnight on turn' is dat dan middernacht van donderdag op vrijdag?
Hij zit in de ochtend al in de ontbijtshow, dus dan moet die wel een onderwerp hebben. Vannacht 1 uur lijkt me dan ook wel goed.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:46 schreef Momo het volgende:
Ik ga daar trouwens aan twijfelen want Eurovisionworld heeft het op 1 maart 01:00 CET staan als release.
Maar het leek mij logischer dat hij de grote premiere heeft op TV en dat het dan een paar uur later online komt, niet andersom.
Ok, eerst dus een spotify release, dan ontbijtshow dan in de avond op bezoek bij Graham.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij zit in de ochtend al in de ontbijtshow, dus dan moet die wel een onderwerp hebben. Vannacht 1 uur lijkt me dan ook wel goed.
Ja 01:00 onze tijdquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:43 schreef Em31 het volgende:
Zeker niet over een kwartier op Spotify hier maar 1 uur?
Dit vat het wel goed samen. Niet dat het nummer fout of slecht is maar het pakt muzikaal de kansen niet om impact te maken op het ESF waar Litouwen dat wel doet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:13 schreef koffieleuk het volgende:
Beetje saai. Die bridge en dat koortje in het refrein zijn wel leuk.
Weet niet hoe ik het moet zeggen maar alles wat Litouwen goed doet gaat hier fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |