SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwenmepper Nollesquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laatst stond er een interview met Nolles in de Volkskrant, en nauwelijks werd het darten besproken.
Ook in het AD, Nolles is een druk baasje met al zijn activiteiten.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laatst stond er een interview met Nolles in de Volkskrant, en nauwelijks werd het darten besproken.
Dave 'Useful Idiot' Chizznall.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
D'n Domme Deef is op het WK altijd wel goed, alleen heeft hij bizarre pech. B100.
Scheelt dat we het niet meer over die man hoeven te hebben dit WKquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Buntz is wel een gevalletje 'te snel op een hypetrain stappen' van mij.
Geen witte trui voor jou?quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze een beetje opschieten kan ik deze middag de eerste 2 potten kijken, moet rond 15.30 weg en daarna zal ik niet meer veel zien vandaag
wel een beetje frips aan de vips dan.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:37 schreef DeeBee het volgende:
Maandje PDC TV aangeschaft, broekje kan de hele maand uit blijven
Nope luister ik eigenlijk toch al nooit echt.quote:
ja net ook even 15 seconden zitten kijken. Kom wel terug als er pijlen vliegenquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sjerrie vindt zichzelf helemaal t mannetje als analist
Ah oké. Ook wel iets voor Stijn wellicht, gezien z'n muzieksmaakquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope luister ik eigenlijk toch al nooit echt.
Wat?quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah oké. Ook wel iets voor Stijn wellicht, gezien z'n muzieksmaak
Witte trui, beste song van de laatste 10 jaar verkiezing op Musicmeter, hele weekend op de radioquote:
Heeft wat mij betreft beide NIETS met Nederland te maken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een limburger die voor de US speelt?
Waar wordt dat uitgezonden? Wel goede nummers, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Witte trui, beste song van de laatste 10 jaar verkiezing op Musicmeter, hele weekend op de radio
https://wiki.musicmeter.nl/index.php/De_Witte_Trui
In Kwataar is het heerlijk 27 graden, oude reusquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel een beetje frips aan de vips dan.
Limburgers zijn sowieso buitenlanders, dus mooi dat ze onder een andere vlag spelenquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft wat mij betreft beide NIETS met Nederland te maken.
Orinoco Radioquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar wordt dat uitgezonden? Wel goede nummers, inderdaad.
Ik denk niet dat ik dit iets leuks vind.quote:
Blijf doneren, Ted kan elk moment de nieuwe servers leveren vanuit Pattaya!quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK loopt op haar laatste benen.
Alan Soutar is ook een anonieme spelerquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het blijft een hilarisch idee dat Lee Evans hier anoniem mag doen en Ellen fucking Zoeter zich niet geplaatst heeft.
Hup ladyboy!quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doodsaaie Brit of dikke Filipijnse 2?
Zeg het maar.
Racisme is overal. Als je het wilt zien helemaal.quote:
... wiequote:Op zaterdag 16 december 2023 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alan Soutar is ook een anonieme speler
Niemand die hem mist.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:54 schreef Zipportal het volgende:
FB / Tweets worden niet meer correct weergeven. Maar als deleted
Laat uw feedback achter.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die andere Evans toch leuker.
Heb mezelf al een abbo viaplay opgedrongen. En ik haal mijn boodschappen bij de laidelquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sloeber gespot. Deze week weer lekker naar d’n Aldi voor de kerstboodschappen?
Ik juist welquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hier ga ik niet van aan het bier nog, sorry.
ja kan ook maar dan kan ik de avondsessie helemaal wel vergetenquote:
Vlammetjes vind ik overrated. Heb pizza van de Dr. Oetker in de vriezer liggen voor rond achtenquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoeveel vlammetjes eten we vandaag?
Casa di Mama godenquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vlammetjes vind ik overrated. Heb pizza van de Dr. Oetker in de vriezer liggen voor rond achten
Pizza van Wagner is beter. Er zijn trouwens ook pizzabitterballenquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vlammetjes vind ik overrated. Heb pizza van de Dr. Oetker in de vriezer liggen voor rond achten
nul. Zijn op nu.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoeveel vlammetjes eten we vandaag?
Ik heb gisteren vlammetjes gegeten bij het dartsen. Weinig royale schaal bittergarnituur.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik drie bittergarnituurtjesquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren vlammetjes gegeten bij het dartsen. Weinig royale schaal bittergarnituur.
In onze thuislocatie zijn we hartstikke royaal. Alleen moesten we uit in een poolcafé, snap opeens waarom mensen verwonderd zijn als wij een fraaie schaal serveren.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik drie bittergarnituurtjes(wel met meerdere personen uiteraard), zaten overigens geen bitterballen in dus waarom men het bittergarnituur noemden geen idee.
6.3 / 10
Wat maakt het uit 1e of 2e…. ?quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee maar de titel moet naar Leicester
Is toch een prijsquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat maakt het uit 1e of 2e…. ?
Ah.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee maar de titel moet naar Leicester
*Leicesterquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom je liefde voor Lester? Ben er vier jaar geleden geweest. SAAI!
Wat een boel vragen heb jijquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom je liefde voor Lester? Ben er vier jaar geleden geweest. SAAI!
Hij stelt alleen maar vragenquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat een boel vragen heb jij
Wie is Fidan Duk?quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij stelt alleen maar vragen
Net als Fidan Duk
3 van de 4 hebben niet eens een wikipedia-paginaquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:19 schreef The_Undertone het volgende:
De Filipijntjes gaan nog niet meteen het darten overnemen.
Ilagan welllicht de enige ?quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
3 van de 4 hebben niet eens een wikipedia-pagina
Luguber dikquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ristrorante of Big Americans maakt dan wel verschilquote:
Een avondje darten in Manilla duurt ook makkelijk een uur of 8 aan het waarin die knakkers gooienquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als die Filipijnen steeds meedoen is dat een commerciele nachtmerrie
Voor het zo snel mogelijk door kunnen naar de volgende POTquote:
Is dit het originele account van @Poepz0r allen?quote:
Ziedendquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is echt waardeloos
Donder op met je kutitems
Ja, ik ben een beetje ziedend omdat er vanavond geen treinen gaan tussen Rotterdam en Leiden (en een groot deel van mijn verjaardagsgasten uit Leiden komt)quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je alleen maar klagen vandaag maat?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje ziedend omdat er vanavond geen treinen gaan tussen Rotterdam en Leiden (en een groot deel van mijn verjaardagsgasten uit Leiden komt)
Ik reageer mijn irritatie op de NS dus hier een beetje af
Warm bad.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is echt waardeloos
Donder op met je kutitems
Dit is ook niet leuk als je weet dat Price hier toch van wint.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet spannend maar wel leuker om te kijken dan de vorige pot
Misschien is ie een dartbord aan het ophangenquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn buurman zit in de muur te boren alsof hij wat anders aan het doen is dan darts kijken
Dit kan echt niet.
Zo kun je de helft van de eerste ronde partijen wel afdoen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is ook niet leuk als je weet dat Price hier toch van wint.
Nwah, Scutt v Kciuk is er gewoon een uit het segment spelers die je ook door het jaar heen als vaste volger maar beperkt ziet.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo kun je de helft van de eerste ronde partijen wel afdoen.
Ja, maar zo zijn er toch nog wel een potje of 10?quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nwah, Scutt v Kciuk is er gewoon een uit het segment spelers die je ook door het jaar heen als vaste volger maar beperkt ziet.
dit is nieuwlaat nietquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nieuwlaat denkt dat het allemaal om hem draait
Het gemiddelde van Kciuk was op de vloer dit jaar zoals hij nu ook gooit. 88 gemiddeld. Scutt toch drie punten beter. Daarom 3-0 ingevuldquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit wordt mijn eerste verkeerde voorspelling
Scutt heeft toch ook n vloerfinale gehaald? Weliswaar met wat afwezigen maar toch. Tis geen pannekoekquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het gemiddelde van Kciuk was op de vloer dit jaar zoals hij nu ook gooit. 88 gemiddeld. Scutt toch drie punten beter. Daarom 3-0 ingevuld.
Nee, maar had Kciuk beter/meer ervaren verwacht op TVquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Scutt heeft toch ook n vloerfinale gehaald? Weliswaar met wat afwezigen maar toch. Tis geen pannekoek
Liggen ruimtes op de counter voor Scutt om het te beslissenquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het wordt tijd dat Kciuk aanvallend gaat darten aldus co stompe
Demolition mannetje was dat toch?quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh, de bijnaam van Connor Scutt is The Sniper. Thans vroeger de bijnaam van het klotedwergje.
Zeker.quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Demolition mannetje was dat toch?
Landverradersquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een Nederlander met een Amerikaanse vriendin
Net als ik!
En @:scrummie
Thoughts and prayers voor julliequote:Op zaterdag 16 december 2023 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een Nederlander met een Amerikaanse vriendin
Net als ik!
En @:scrummie
Buren?quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:37 schreef The_Undertone het volgende:
Penhall lijkt zo weggelopen van de set van Buren
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/02/06/neighbours/quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja nee geen idee echt niet
Geklikt en echt nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:41 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/02/06/neighbours/
Jerry heeft nog nooit een tentamen gemaakt.quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jerry Hendriks was vroeger vast goed in antwoorden verzinnen bij zijn tentamens. Knap hoe hij iets simpels zo uitgebreid uitlegt.
11 k. weergaven - 10 maanden geledenquote:
Ik kan prima rekenenquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Inwoners van het Verenigd Koninkrijk kunnen simpelweg niet rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |