Scheelt dat we het niet meer over die man hoeven te hebben dit WKquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Buntz is wel een gevalletje 'te snel op een hypetrain stappen' van mij.
Geen witte trui voor jou?quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze een beetje opschieten kan ik deze middag de eerste 2 potten kijken, moet rond 15.30 weg en daarna zal ik niet meer veel zien vandaag
wel een beetje frips aan de vips dan.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:37 schreef DeeBee het volgende:
Maandje PDC TV aangeschaft, broekje kan de hele maand uit blijven
Nope luister ik eigenlijk toch al nooit echt.quote:
ja net ook even 15 seconden zitten kijken. Kom wel terug als er pijlen vliegenquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sjerrie vindt zichzelf helemaal t mannetje als analist
Ah oké. Ook wel iets voor Stijn wellicht, gezien z'n muzieksmaakquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope luister ik eigenlijk toch al nooit echt.
Wat?quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah oké. Ook wel iets voor Stijn wellicht, gezien z'n muzieksmaak
Witte trui, beste song van de laatste 10 jaar verkiezing op Musicmeter, hele weekend op de radioquote:
Heeft wat mij betreft beide NIETS met Nederland te maken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een limburger die voor de US speelt?
Waar wordt dat uitgezonden? Wel goede nummers, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Witte trui, beste song van de laatste 10 jaar verkiezing op Musicmeter, hele weekend op de radio
https://wiki.musicmeter.nl/index.php/De_Witte_Trui
In Kwataar is het heerlijk 27 graden, oude reusquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel een beetje frips aan de vips dan.
Limburgers zijn sowieso buitenlanders, dus mooi dat ze onder een andere vlag spelenquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft wat mij betreft beide NIETS met Nederland te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |