Lekker man 👍🏻quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Single met 2-4 gewonnen en twee koppels met mijn pa gepakt. Denk mijn beste single sinds ik Eredivisie dart. 5-4 als team gewonnen.
En de laatste sets van Smith v Doets heb ik met dit fenomeen gekeken: https://www.omroepwest.nl(...)ar-gooit-nine-darter . @:Poepz0r @:wimderon @:mani89
Warm bad.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een bakbrommer.
Ik snap hier niets van!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Snackbar Rodi @:erasmus @:kingroland
Kan er allemaal niet zo mee zitten hoor. Ik kijk toch meer voor de gezelligheid en het hele sfeertje eromheen dan voor topkwaliteit darts. Als dat laatste het doel is kun je beter een WK met 8 man spelen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zit echt afschuwelijke bagger bij, deze dagen. Maar ze zullen het vandaag wel zo gepland hebben omdat zaterdagmiddag voetjebal betekent in Ingerland.
Dat zou niet logisch zijn, White haalt hem nog wel in maar dan nog moeten er vier spelers hem inhalen door een seed uit te schakelen en een groot deel daarvan met een kwartfinale of meer. Dan moeten Mario, Lennon, Hempel én Szagenski dus L32 halen, en bij één van hen niet een grote verrassing in de L16, 8 of 4.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:26 schreef Slobeend het volgende:
Zou wel sneu zijn als Doets z'n tourcard verliest, zit er wel in.
Niet zo elitair makker.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zit echt afschuwelijke bagger bij, deze dagen. Maar ze zullen het vandaag wel zo gepland hebben omdat zaterdagmiddag voetjebal betekent in Ingerland.
Lee Evans is wel van een andere orde qua saaiheid. Ik zie spelers in alle soorten en maten langskomen, maar niemand overtoept dat.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan er allemaal niet zo mee zitten hoor. Ik kijk toch meer voor de gezelligheid en het hele sfeertje eromheen dan voor topkwaliteit darts. Als dat laatste het doel is kun je beter een WK met 8 man spelen.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet zo elitair makker.
Wij hebben respect voor het darten
Ken de goede man niet. We gaan het zienquote:Op zaterdag 16 december 2023 11:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lee Evans is wel van een andere orde qua saaiheid. Ik zie spelers in alle soorten en maten langskomen, maar niemand overtoept dat.
De Zwaan 106 gemiddeld tegen Cross (had toen ook de openingswedstrijd gespeeld)quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste partij van iemand die 2 potjes op n avond moest spelen sinds invoering van deze opzet wel. By far
Al bijna een jaar niet actief maar nog steeds mod. (lol)quote:Op zaterdag 16 december 2023 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Hadden jullie een mooie avond en is @:Tagliano al boven water?
liep gisteren ook behoorlijk achter. En de Whitlock - Nebrida match is nog steeds kapot.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is wel knap hoe de PDC de livescorepagina steeds onoverzichtelijker en kutter weet te maken.
Gelukkig is dit ook een handig account: https://twitter.com/PremiumDartDataquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
liep gisteren ook behoorlijk achter. En de Whitlock - Nebrida match is nog steeds kapot.
Dagjesmens gespotquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Ergens op ziggo te zien of wordt het streamen?
Te laat in de gaten dat het al 15dec. is geweestquote:
Viaplay en helaas niets anders als je beetje bij wil blijven.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Iemand een link?![]()
De Fles piekt vroeg dit jaarquote:Op zaterdag 16 december 2023 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een bakbrommer.
Bhav Patelquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rusty-Jake had een first9-average van 82,08. Benieuwd wie dat gaat verbreken.
Twitch zendt vaak darts uitquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Iemand een link?![]()
Met commentaar van Zjef?quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twitch zendt vaak darts uit
En daarmee een effectievere moderator dan 90% van de blauwenquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al bijna een jaar niet actief maar nog steeds mod. (lol)
Oké bedankt. Kutviaplay. Maar abbo'tje gepakt danquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Viaplay en helaas niets anders als je beetje bij wil blijven.
normaal gesproken zou hij het wel moeten houden toch, tenzij meerdeee concurrenten de seeds eruit gooien in ronde 2.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:26 schreef Slobeend het volgende:
*jonagoldquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemiddag lieve goudrenetten op de fruitschaal van mijn leven
Begin 5e zet gooit hij 142 uit, terwijl Doets op 24 staat te wachten.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is ie nooit in diepe problemen geweest, zijn enige echte fouten waren die tweede set vijfde leg en dan die puddingdubbels set 5 leg 3.
Lee Evans ziet er ook gewoon uit als een enorme lul.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lee Evans is wel van een andere orde qua saaiheid. Ik zie spelers in alle soorten en maten langskomen, maar niemand overtoept dat.
Dat gaat niet gebeuren, joh. Staat 61e, terwijl Kleermaker zijn tourkaart in gaat leveren.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:26 schreef Slobeend het volgende:
Sloeber gespot. Deze week weer lekker naar d’n Aldi voor de kerstboodschappen?quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Iemand een link?![]()
Ja, maar dat was wel gewoon de leg van Doets. Ik zeg niet dat het allemaal vanzelf kwam, maar Smith is uiteindelijk nooit écht dicht bij een nederlaag geweest.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Begin 5e zet gooit hij 142 uit, terwijl Doets op 24 staat te wachten.
Gewoon 100,09 (first 9 - 109,03). Dat is sterk.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het knappe van Smith gisteren was, en daarin toont zich wat mij betreft de topspeler in hem, dat ie niet paniekeerde op 1-2 achter in sets in dit korte format. Bleef z'n legs gewoon winnen met goede finishes terwijl z'n tegenstander honderd gemiddeld stond te smijten.
Ja precies. Gewoon prima potquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gewoon 100,09 (first 9 - 109,03). Dat is sterk.
En Doets had 99,46 - 107,11. Voor een 'scare' is dat dan een veelbelovende.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja precies. Gewoon prima pot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |