Die heb ik al heel lang niet gezien.quote:Op zaterdag 16 december 2023 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Hadden jullie een mooie avond en is @:Tagliano al boven water?
Ja!quote:Op zaterdag 16 december 2023 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Hadden jullie een mooie avond en is @:Tagliano al boven water?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 08:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heb ik al heel lang niet gezien.
Toch is ie nooit in diepe problemen geweest, zijn enige echte fouten waren die tweede set vijfde leg en dan die puddingdubbels set 5 leg 3.quote:Op zaterdag 16 december 2023 02:26 schreef wimderon het volgende:
Dat gezegd hebbende ontsnapt Smiss en tegelijkertijd is hij wel op de afspraak met een niveau dat hij al maanden niet heeft laten zien.
5 man in de top-10. Voor de rest veel KSC en verder is fok! eigenlijk maar een zieltogend zootje.quote:
Gelukkig heeft DRT elkaar.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 man in de top-10. Voor de rest veel KSC en verder is fok! eigenlijk maar een zieltogend zootje.
Ik ook.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik moet mij vandaag afmelden voor de middagsessie en het eerste deel van de avondsessie
Zjuulgodquote:Waar andere spelers er een hele studie van maken welke pijlen het beste bij ze passen, gooit Van Dongen met een afgedankt setje van Berry van Peer. "Hij gooide ze zo op tafel en zei: die hoef ik niet meer. Ik heb het setje opgepakt, ben ermee gaan gooien en dat doe ik nu al een jaar."
Single met 2-4 gewonnen en twee koppels met mijn pa gepakt. Denk mijn beste single sinds ik Eredivisie dart. 5-4 als team gewonnen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:52 schreef Coco het volgende:
Zou @:alaphilippe_ zijn laatste wedstrijd gewonnen hebben?
Viesdik.jpgquote:Op zaterdag 16 december 2023 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even een pot koffie en een paar oliebollen en het vizier kan alweer langzaamaan op de middagsessie
Je dikke hoerenmoeder op een bakbrommer.quote:
Er zit echt afschuwelijke bagger bij, deze dagen. Maar ze zullen het vandaag wel zo gepland hebben omdat zaterdagmiddag voetjebal betekent in Ingerland.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:45 schreef Pino112 het volgende:
Middagsessie mis ik ook, maar zo te zien is dat ook helemaal niet zo erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |