Mij is de 1e ronde nog nooit gelukt.quote:Op zaterdag 16 december 2023 00:23 schreef chufi het volgende:
Wel 2e ronde... dat lukt niet iedereen
ja zoiets .. doe het maar .,..quote:Op zaterdag 16 december 2023 00:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mij is de 1e ronde nog nooit gelukt.
Zou Bartje wat tikken hebben uitgedeeld?quote:Op zaterdag 16 december 2023 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Bart Nolles noikt niet meer met Lilian M.
Heel raar om Nieuwlaat weer te horen over iets anders dan het Romanian Darts Festival en de Helvetia Open.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heel raar om weer Nieuwlaat te horen na vorig jaar Sky Sports te doen.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk alleen darts bij de NOS.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:44 schreef Bezsen het volgende:
Ik mis het item dat darters op een kaart topografie moesten doen.
Die heb ik al heel lang niet gezien.quote:Op zaterdag 16 december 2023 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Hadden jullie een mooie avond en is @:Tagliano al boven water?
Ja!quote:Op zaterdag 16 december 2023 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Hadden jullie een mooie avond en is @:Tagliano al boven water?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 08:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heb ik al heel lang niet gezien.
Toch is ie nooit in diepe problemen geweest, zijn enige echte fouten waren die tweede set vijfde leg en dan die puddingdubbels set 5 leg 3.quote:Op zaterdag 16 december 2023 02:26 schreef wimderon het volgende:
Dat gezegd hebbende ontsnapt Smiss en tegelijkertijd is hij wel op de afspraak met een niveau dat hij al maanden niet heeft laten zien.
5 man in de top-10. Voor de rest veel KSC en verder is fok! eigenlijk maar een zieltogend zootje.quote:
Gelukkig heeft DRT elkaar.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 man in de top-10. Voor de rest veel KSC en verder is fok! eigenlijk maar een zieltogend zootje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |