SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay
[ Bericht 14% gewijzigd door Coco op 15-12-2023 20:37:16 ]Makkelijk eerste
Stukje Ray en Anita.quote:
Blijven donerenquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:28 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn viaplay loopt 2 seconden achter op dit topic. Mokerirritant
Bij de Twitch stream die ik kijk is het nog 2-1 in legs.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:28 schreef Doevelaer het volgende:
Feitelijk onjuist.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit had je al verstuurd voordat de pijl was vertrokken
Datquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:28 schreef Doevelaer het volgende:
Als je met een of andere ali illegali brakke kutstream kijkt mag je niet zaniken als je achter looptquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Bij de Twitch stream die ik kijk is het nog 2-1 in legs.
Jammer ik heb net de Bingo af!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat moderator @:Coco iets heeft aangepast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Tagliano is voor altijd kwijt vrees ik helaasquote:
Zijn er al speurhonden ingezet?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tagliano is voor altijd kwijt vrees ik helaas
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tagliano is voor altijd kwijt vrees ik helaas
Schema toegevoegd inderdaad.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat moderator @:Coco iets heeft aangepast
Normaal doen:quote:
Vet zwijn.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga denk ik iets bij de snackbar halen zo
Ranzig viesdik
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ranzig viesdik
Sorry maat.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Normaal doen:
- Dit is een warm bad.
- VBL en DRT zijn als twee handen op een bierbuik.
Ik doe bij dezen een banaanvraag.quote:
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Sorry maat.
Dit is het eerste WK op FOK! waar ik bij ben sinds 2019
Barney is cúlt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt toch echt geen eigenwaarde als je je zo laat fotograferen
Frietje zuurvleesquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ranzig viesdik
Maar tussenstanden/uitslagen posten is nogal kut voor degenen die straks nog de samenvattingen willen kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Normaal doen:
- Dit is een warm bad.
- VBL en DRT zijn als twee handen op een bierbuik.
Als er maar betaald wordtquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt toch echt geen eigenwaarde als je je zo laat fotograferen
Akkoord, graag spoilers.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar tussenstanden/uitslagen posten is nogal kut voor degenen die straks nog de samenvattingen willen kijken.
Dat komt vooral door het ontbreken van Maijerquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:wimderon Viaplay is inderdaad veel prettiger dan RTL7
Waarom hebben ze godverdomme geen lineaire TV-verbinding en maken ze dit soort absurde keuzes
2quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Kom op jongens dat record moet eraan.
1
Goede postquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:44 schreef Bezsen het volgende:
Ik mis het item dat darters op een kaart topografie moesten doen.
Misschien wel leuk om Van Gerwen een wiskundige vergelijking op te laten lossen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:44 schreef Bezsen het volgende:
Die darters misten het item ook.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:44 schreef Bezsen het volgende:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:44 schreef Mani89 het volgende:
1
Kwaliteit boven kwantiteitquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:44 schreef Mani89 het volgende:
1
Balen dat ik die niet kan zien.quote:
Waar vanaf?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Balen dat ik die niet kan zien.
Is The Feather al een beetje afgevallen?
Een dubbele integraal lijkt me wel wat. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om Van Gerwen een wiskundige vergelijking op te laten lossen.
Niet spotten met wijlen mijn stadsgenoot Willem Kanonquote:
Lijkt me eigenlijk een ontzettende lul.quote:
kan @heywoodu wel doen denk ikquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
Wie gaat de dagelijkse ranking posten nu @:tagliano verdwenen is
Ik heb dat ook wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is al besproken, maar het kan geen kwaad het andermaal te benoemenquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben waarschijnlijk veel te laat, maar ongekend dat MVG een nieuw NETTE SETJE aan heeft?
Nouja, set 2 85 gemiddeld.. maar goed, in perspectief is het niet onaardig inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie dit een leuk potje?
Dagelijks?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan doe je dat maar weer.
Hoe issie aan zijn einde gekomen?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet spotten met wijlen mijn stadsgenoot Willem Kanon![]()
Vorig jaar hadden we Mickey Mansell tegen Ben Robb en enkele jaren terug Edhouse tegen Hudsonquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De fuck, waar is die jongen gebleven? 15 januariquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
Mansellquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we Mickey Mansell tegen Ben Robb en enkele jaren terug Edhouse tegen Hudson
Dit is een prima openingspotje
Maar we keken toch naar opkomstnummer?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buntz heb ik iets overschat in de pools
Valt niet tegen voor een openingspotje.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Issie echt weg?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
Volgens mij heb ik Doets laten winnen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buntz heb ik iets overschat in de pools
Dan wint hij wel inderdaad.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar we keken toch naar opkomstnummer?
Wat is er gebeurd? Hij staat nog zelfs op als moderator.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
Was dat toen Mickey zo blauw als een tientje was?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we Mickey Mansell tegen Ben Robb en enkele jaren terug Edhouse tegen Hudson
Ik ben geen DRT mod.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent hier de wijkagent moderator.
Wees blij dat ik Marja van der Toorn niet gepost hebquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:49 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik probeer mijn eten binnen te houden.
Jup Holland Jupquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Jupiler League is geen sport.
Ik laat me niet voor een karretje spannen door één of andere popiejopie user.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:44 schreef Mani89 het volgende:
1
Mansell die straalkachelbaggerbezopen was, was heel grappig.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat toen Mickey zo blauw als een tientje was?
Over blauw als een tientje gesproken: Leonard Gates wordt node gemistquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Amerikanen zullen t toch van Spellman moeten hebben
Oké Bas Muijs.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor een karretje spannen door één of andere popiejopie user.
Mansell is een alcoholist.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mansel blauw? Eerder bleu zou ik zeggenquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zou je echt wel voor mijn karretje willen laten spannen viezerik.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor een karretje spannen door één of andere popiejopie user.
Het was genant voor de dartsportquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mansell die straalkachelbaggerbezopen was, was heel grappig.
De mondhygiënist heeft vandaag wat tandsteen bij mij verwijderd, wat een tyfusgevoel is dat zeg.quote:
Mietjequote:Op vrijdag 15 december 2023 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De mondhygiënist heeft vandaag wat tandsteen bij mij verwijderd, wat een tyfusgevoel is dat zeg.
Die is gedumpt, maar misschien graven ze hem nog op voor het WK?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik schrok ervan.
Zit die ook bij Viaplay?
Mondhygienist is altijd hell.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De mondhygiënist heeft vandaag wat tandsteen bij mij verwijderd, wat een tyfusgevoel is dat zeg.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:53 schreef AllesKaputt het volgende:
Voor elke 180 score wordt er een prostaat gemolken.
Dit had ik ook niet verwacht neequote:Op vrijdag 15 december 2023 20:53 schreef Doevelaer het volgende:
3-0 is toch wel wat onverwacht sinds de GSOD hype
Herhalingsgevaar!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:53 schreef AllesKaputt het volgende:
Voor elke 180 score wordt er een prostaat gemolken.
Jeetje, dat dat jou weer overkomtquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ze is wel echt heel schattigquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mondhygienist is altijd hell.
Altijd tegen mijquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jeetje, dat dat jou weer overkomt
Dit is bijna net zo traumatisch als je zwemdiploma niet halen (of een onvoldoende halen voor Tuinieren)
Exactquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mod in DRT stelt geen drol voor, gewoon het water op temperatuur houden
Dan zouden we alleen voor het vlaggetje mogen juichenquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact
Daar is @:coco perfect voor denk ik
Stel je voor dat je hier zo’n randdebiel als Nattekut zou hebben, dan zou dit warme bad een smerig pisbadje zijn.
Die vermaakt zich wel in GC / KSCquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact
Stel je voor dat je hier zo’n randdebiel als Nattekut zou hebben, dan zou dit warme bad een smerig pisbadje zijn.
Dan was het hier een stuk rustiger geweestquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact
Ik gooi er zo nog een koffietje in.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vermaakt zich wel in GC / KSC
Bans krijgen omdat je van Gerwen een groen downiemonster noemt (lol)quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan zouden we alleen voor het vlaggetje mogen juichen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door Coco op 15-12-2023 20:56:55 (onder spoiler graag) ]
3-0 DoetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door Coco op 15-12-2023 20:58:45 ]
Dit is een beetje een open deurquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
dit is met t oog op zn tweede partij wel de best mogelijke uitslag voor doets
Is dat dat bier uit blik? Niet echt een toppertje...quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:57 schreef Doevelaer het volgende:
Waterloo Tripel; niet per se een aanrader. Beetje laf voor een tripel
BOKO HARAMMEDquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze die ergens achter in de woestijn.
dat geef ik meteen toequote:Op vrijdag 15 december 2023 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een beetje een open deur
Neen, uit een fles.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:58 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Is dat dat bier uit blik? Niet echt een toppertje...
Wat een leuk flesje.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Neen, uit een fles.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |