Het was genant voor de dartsportquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mansell die straalkachelbaggerbezopen was, was heel grappig.
De mondhygiënist heeft vandaag wat tandsteen bij mij verwijderd, wat een tyfusgevoel is dat zeg.quote:
Mietjequote:Op vrijdag 15 december 2023 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De mondhygiënist heeft vandaag wat tandsteen bij mij verwijderd, wat een tyfusgevoel is dat zeg.
Die is gedumpt, maar misschien graven ze hem nog op voor het WK?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik schrok ervan.
Zit die ook bij Viaplay?
Mondhygienist is altijd hell.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De mondhygiënist heeft vandaag wat tandsteen bij mij verwijderd, wat een tyfusgevoel is dat zeg.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:53 schreef AllesKaputt het volgende:
Voor elke 180 score wordt er een prostaat gemolken.
Dit had ik ook niet verwacht neequote:Op vrijdag 15 december 2023 20:53 schreef Doevelaer het volgende:
3-0 is toch wel wat onverwacht sinds de GSOD hype
Herhalingsgevaar!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:53 schreef AllesKaputt het volgende:
Voor elke 180 score wordt er een prostaat gemolken.
Jeetje, dat dat jou weer overkomtquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ze is wel echt heel schattigquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mondhygienist is altijd hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |