Dan wint hij wel inderdaad.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar we keken toch naar opkomstnummer?
Wat is er gebeurd? Hij staat nog zelfs op als moderator.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
Wie gaat de dagelijkse ranking posten nu @:tagliano verdwenen is
Was dat toen Mickey zo blauw als een tientje was?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we Mickey Mansell tegen Ben Robb en enkele jaren terug Edhouse tegen Hudson
Dit is een prima openingspotje
Ik ben geen DRT mod.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent hier de wijkagent moderator.
Wees blij dat ik Marja van der Toorn niet gepost hebquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:49 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik probeer mijn eten binnen te houden.
Jup Holland Jupquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Jupiler League is geen sport.
In het kielzog van Suljovic, King, vdVoort en Lewis.quote:
Ik laat me niet voor een karretje spannen door één of andere popiejopie user.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Kom op jongens dat record moet eraan.
1
Mansell die straalkachelbaggerbezopen was, was heel grappig.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we Mickey Mansell tegen Ben Robb en enkele jaren terug Edhouse tegen Hudson
Dit is een prima openingspotje
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat toen Mickey zo blauw als een tientje was?
Over blauw als een tientje gesproken: Leonard Gates wordt node gemistquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Amerikanen zullen t toch van Spellman moeten hebben
Oké Bas Muijs.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor een karretje spannen door één of andere popiejopie user.
Mansell is een alcoholist.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mansel blauw? Eerder bleu zou ik zeggenquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zou je echt wel voor mijn karretje willen laten spannen viezerik.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor een karretje spannen door één of andere popiejopie user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |