Dat komt vooral door het ontbreken van Maijerquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:wimderon Viaplay is inderdaad veel prettiger dan RTL7
Waarom hebben ze godverdomme geen lineaire TV-verbinding en maken ze dit soort absurde keuzes
2quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Kom op jongens dat record moet eraan.
1
Goede postquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:44 schreef Bezsen het volgende:
Ik mis het item dat darters op een kaart topografie moesten doen.
Misschien wel leuk om Van Gerwen een wiskundige vergelijking op te laten lossen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:44 schreef Bezsen het volgende:
Die darters misten het item ook.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:44 schreef Bezsen het volgende:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:44 schreef Mani89 het volgende:
1
Kwaliteit boven kwantiteitquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:44 schreef Mani89 het volgende:
1
Balen dat ik die niet kan zien.quote:
Waar vanaf?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Balen dat ik die niet kan zien.
Is The Feather al een beetje afgevallen?
Een dubbele integraal lijkt me wel wat. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om Van Gerwen een wiskundige vergelijking op te laten lossen.
Niet spotten met wijlen mijn stadsgenoot Willem Kanonquote:
Lijkt me eigenlijk een ontzettende lul.quote:
kan @heywoodu wel doen denk ikquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
Wie gaat de dagelijkse ranking posten nu @:tagliano verdwenen is
Ik heb dat ook wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is al besproken, maar het kan geen kwaad het andermaal te benoemenquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben waarschijnlijk veel te laat, maar ongekend dat MVG een nieuw NETTE SETJE aan heeft?
Nouja, set 2 85 gemiddeld.. maar goed, in perspectief is het niet onaardig inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie dit een leuk potje?
Dagelijks?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan doe je dat maar weer.
Hoe issie aan zijn einde gekomen?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet spotten met wijlen mijn stadsgenoot Willem Kanon![]()
Vorig jaar hadden we Mickey Mansell tegen Ben Robb en enkele jaren terug Edhouse tegen Hudsonquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De fuck, waar is die jongen gebleven? 15 januariquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
Mansellquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we Mickey Mansell tegen Ben Robb en enkele jaren terug Edhouse tegen Hudson
Dit is een prima openingspotje
Maar we keken toch naar opkomstnummer?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buntz heb ik iets overschat in de pools
Valt niet tegen voor een openingspotje.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Issie echt weg?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:45 schreef Doevelaer het volgende:
Volgens mij heb ik Doets laten winnen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buntz heb ik iets overschat in de pools
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |