Altijd tegen mijquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jeetje, dat dat jou weer overkomt
Dit is bijna net zo traumatisch als je zwemdiploma niet halen (of een onvoldoende halen voor Tuinieren)
Exactquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mod in DRT stelt geen drol voor, gewoon het water op temperatuur houden
Dan zouden we alleen voor het vlaggetje mogen juichenquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact
Daar is @:coco perfect voor denk ik
Stel je voor dat je hier zo’n randdebiel als Nattekut zou hebben, dan zou dit warme bad een smerig pisbadje zijn.
Die vermaakt zich wel in GC / KSCquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact
Stel je voor dat je hier zo’n randdebiel als Nattekut zou hebben, dan zou dit warme bad een smerig pisbadje zijn.
Dan was het hier een stuk rustiger geweestquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact
Ik gooi er zo nog een koffietje in.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vermaakt zich wel in GC / KSC
Bans krijgen omdat je van Gerwen een groen downiemonster noemt (lol)quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan zouden we alleen voor het vlaggetje mogen juichen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door Coco op 15-12-2023 20:56:55 (onder spoiler graag) ]
3-0 DoetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |