SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
Volgt mogelijk
TV:
Viaplay
[ Bericht 100% gewijzigd door Coco op 15-12-2023 20:28:41 ]What can change the nature of a man?
Zij die gefixeerd zijn op herhalingsgevaar en warme baden, groeten u.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
VANAVOND GAAN WE HET WARME BAD IN
Pak je biertje of drankje erbij, en we gaan met elkaar zweten en genieten van alle 96 viesdikke gedrochten die aan de oche pijlen smijten.
Ik verwacht de aanwezigheid van:
@:wimderon @:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @:Neef_Wuppie (hopelijk gebruiken ze jou als dartbord doorgesnoven gek) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:slobeend @:de_kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:wertha @:onlogisch @:pisces29 @:dr_flash @:bezsen @:alleskaputt @:janneke141 @:mastercaller
Paar speciaalbiertjes.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat gaan jullie erbij drinken op deze openingsavond?
Hertog-Jan.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
We beginnen met een koffietje om daarna op wat sterkers te gaan: cola zeroquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik begin met een koffie zo.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is een prima idee. Mogelijk ruil ik de cola voor een fanta (godendrankquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
We beginnen met een koffietje om daarna op wat sterkers te gaan: cola zero
99quote:
Ligt eraan of de airfryer al aan staat.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:54 schreef Szura het volgende:
Benieuwd of papzak Vinnie meteen al in de studio zit
Meer dan honderd. Maar geen record, dat staat geloof ik op 188 of 189? Pre-corona.quote:
Coronaquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal je zien dat er nog zo veel leuks is dat ik na januari gewoon niet op ga zeggenquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:56 schreef Wertha het volgende:
Even genieten van het wachtmuziekje van Viaplay.
2021 had er 194 zie ikquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer dan honderd. Maar geen record, dat staat geloof ik op 188 of 189? Pre-corona.
Ze mogen van mij kapotvallen op 4 januari.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:56 schreef AllesKaputt het volgende:
Bestaat Viaplay na 1 januari nog wel?
Vooral ook pre-viaplayquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer dan honderd. Maar geen record, dat staat geloof ik op 188 of 189? Pre-corona.
Ah okee. Dat is wel woest, dat is 2 per wedstrijd, ruim. Nou worden de wedstrijden in het vervolg van het toernooi wel langer, maar toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Klinkt geil.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:59 schreef Bezsen het volgende:
Cody Gakpo
Psalm 20:4
Dat ga ik vanavond kijken met de vrouw denk ik
Last van de rug.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:05 schreef Szura het volgende:
Het is de schuld van de familie en niet van Vincent
Hoe gaat @Doevelaer dit omdraaienquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:02 schreef Doevelaer het volgende:
Geen chips in huis, waardeloze voorbereiding
Hij is al gekleed alsof hij net tussen twee begrafenissen door nog even naar de studio kon komen.quote:
Die is best prima te pruimen maatquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb het eerste biertje open
Weihenstephaner Vitus
Morgen compenseren.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hoe gaat @:doevelaer dit omdraaien
Dat is een hele lekkere. Laat hem smaken vriend!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weihenstephaner Vitus
Meer drinkenquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hoe gaat @:doevelaer dit omdraaien
Gisteren kerstpakket binnen met versnaperingen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:02 schreef Doevelaer het volgende:
Geen chips in huis, waardeloze voorbereiding
Ik ook. Texels Tuunwal Tripel.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weihenstephaner Vitus
Koffie, koffie, TIJDquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is dit t wk darts if zomergasten?
#viesdikquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Gisteren kerstpakket binnen met versnaperingen.
?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is dit t wk darts if zomergasten?
Booh lekker. Ik kan alleen maar alcoholvrij drinken momenteel. Smaakt bijna allemaal t zelfde. Totaal vlakquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb een Waterloo Tripel uit de ijskast getrokken
3.25 gegeven genotquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. Texels Tuunwal Tripel.
Gewoon, dik hout, planken.
De kanonnen gaan er direct uitquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is een hele lekkere. Laat hem smaken vriend!
Rug gelijk kapot als die moet bukken voor de genetische worstquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:10 schreef Zipportal het volgende:
FatVinnie stukje voorwoord. @:powerloungen
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
hij moet zich toch gewoon even een gebitje laten aanmeten johquote:
Dit is gespeeldquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
Heeft hij er ooit wel goed uitgezien dan?quote:
Oneens, Weihenstephaner Alcoholfrei en Guinness 0.0 godenquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Booh lekker. Ik kan alleen maar alcoholvrij drinken momenteel. Smaakt bijna allemaal t zelfde. Totaal vlak
Mwah guiness niet zo'n fan van. Weihe nog niet geprobeerd. Grolsch ipa 0.0 trouwens ook wel aardigquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, Weihenstephaner Alcoholfrei en Guinness 0.0 goden
Vandestreek playground ipa 0.0quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, Weihenstephaner Alcoholfrei en Guinness 0.0 goden
Moeten zij wetenquote:
Kadaverhelpdesk voor veehouderijenquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
Zou het uitmaken?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe hoog zou het IQ van MvG zijn?
Half Laif 3 confirmedquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kadaverhelpdesk voor veehouderijen
0900 - 9221
Voor kadavermeldingen en vragen over meldingen
Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 18:00 uur.
Algemene vragen voor deze afdeling: helpdeskkadavers@rendac.com
Ik ben er vrij zeker van dat niemand vanavond een lager gemiddelde gaat gooien dan dat.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe hoog zou het IQ van MvG zijn?
Roken is voor proleten.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:14 schreef Ronzz het volgende:
10je op dat de handen van Koert de finale niet halen.
Die worden ook steeds viezer :$
Buntz daarentegen...quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doets is een knappe normale jongen
Die heeft hier helemaal niks te zoeken
U ziet wat u ziet, de renners maken de koersquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:15 schreef DeLuna het volgende:
Godver heeft hij nou commentaar op iemand anders z'n Nederlands?? Kan dit?
Hij noemt zichzelf toch ook?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:15 schreef DeLuna het volgende:
Godver heeft hij nou commentaar op iemand anders z'n Nederlands?? Kan dit?
Jep, deed m op mobiel, mogen de eerste invullingen alvast wel meetelle?quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk jij nog even naar je inzending voor de Nostra? Het is een rommeltje nu
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep, deed m op mobiel, mogen de eerste invullingen alvast wel meetelle?
Soms.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:16 schreef Pino112 het volgende:
Nog nooit van deze knakker gehoord, kan ie het een beetje?
Over 10 dagen ben jij vast weer afwezigquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb besloten dit jaar te juichen op basis van de opkomstnummers.
Derhalve juichen @:Coco en ik voor Buntz.
Dan kijk ik wel, maar lees ik hier niet meer zoveel mee inderdaad.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Over 10 dagen ben jij vast weer afwezig
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
https://latestbollyholly.(...)-crystal-4-children/
Alles voor de sponsorquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:19 schreef Ronzz het volgende:
Volgens mij is er ook voor andere danseresjes gekozen dit jaar.
En groen, vorig jaar blauw toch?
Was dat die rooie?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:19 schreef Szura het volgende:
Waar is die geile tattoo-danseres gebleven
Akkoordquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb besloten dit jaar te juichen op basis van de opkomstnummers.
Derhalve juichen @:Coco en ik voor Buntz.
Ik mis de groene tripel 20 inderdaadquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:20 schreef Wertha het volgende:
Ik moet even wennen aan dit kleurenpallet.
Precies jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heel raar om weer Nieuwlaat te horen na vorig jaar Sky Sports te doen.
Helpt wel mee aan de warm bad belevingquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heel raar om weer Nieuwlaat te horen na vorig jaar Sky Sports te doen.
Neem mij niet naar huis, nee neem mij niet naar huis, ik wil niet naar werk. Ik wil hier blijven en bier drinken, neem mij niet naar huisquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:20 schreef Bezsen het volgende:
Allemaal even opstaan voor het darten.
Alsof we tegenwoordig in Ierland dartsenquote:
HEEEEY BABYquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neem mij niet naar huis, nee neem mij niet naar huis, ik wil niet naar werk. Ik wil hier blijven en bier drinken, neem mij niet naar huis
Kraker in wording. Nu al.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jongens wat is dit alweer genot
Ik kijk op Nickelodeonquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk alleen darts bij de NOS.
Mèt stukje overacting van Jorisquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk alleen darts bij de NOS.
Blackedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |