Dit gaat Smissquote:
Heeft iemand Doets op winst?quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Smiss dit niet wint heeft mijn Nostradamus een GROOT probleem.
Een boel brekkuts ookquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik had Smiss als winnaarquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd wanneer het besef gaat indalen bij de supporters dat Smith gewoon een waanzinnig overschatte darter is die er eigenlijk vrij weinig van kan. Hij heeft zo verschrikkelijk veel onterecht krediet vanwege één gigantische fluke in het WK, terwijl het vorig jaar in de pro tour 9 van de 10 keer ook gewoon waardeloos was.quote:
Was toch wel terecht voor zijn gehele oevre dat hij eens WK werd?quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer het besef gaat indalen bij de supporters dat Smith gewoon een waanzinnig overschatte darter is die er eigenlijk vrij weinig van kan. Hij heeft zo verschrikkelijk veel onterecht krediet vanwege één gigantische fluke in het WK, terwijl het vorig jaar in de pro tour 9 van de 10 keer ook gewoon waardeloos was.
#BullyBoyOut.
He dit heb ik eerder gelezenquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer het besef gaat indalen bij de supporters dat Smith gewoon een waanzinnig overschatte darter is die er eigenlijk vrij weinig van kan. Hij heeft zo verschrikkelijk veel onterecht krediet vanwege één gigantische fluke in het WK, terwijl het vorig jaar in de pro tour 9 van de 10 keer ook gewoon waardeloos was.
#BullyBoyOut.
Dank.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dartfan ben je niet voor even
Dartfan ben je voor het leven
De Zwaan smeet 106 gemiddeld tegen Cross dacht ikquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste partij van iemand die 2 potjes op n avond moest spelen sinds invoering van deze opzet wel. By far
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |