Casa di Mama godenquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vlammetjes vind ik overrated. Heb pizza van de Dr. Oetker in de vriezer liggen voor rond achten
Pizza van Wagner is beter. Er zijn trouwens ook pizzabitterballenquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vlammetjes vind ik overrated. Heb pizza van de Dr. Oetker in de vriezer liggen voor rond achten
nul. Zijn op nu.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoeveel vlammetjes eten we vandaag?
Ik heb gisteren vlammetjes gegeten bij het dartsen. Weinig royale schaal bittergarnituur.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik drie bittergarnituurtjesquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren vlammetjes gegeten bij het dartsen. Weinig royale schaal bittergarnituur.
In onze thuislocatie zijn we hartstikke royaal. Alleen moesten we uit in een poolcafé, snap opeens waarom mensen verwonderd zijn als wij een fraaie schaal serveren.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik drie bittergarnituurtjes(wel met meerdere personen uiteraard), zaten overigens geen bitterballen in dus waarom men het bittergarnituur noemden geen idee.
6.3 / 10
Wat maakt het uit 1e of 2e…. ?quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee maar de titel moet naar Leicester
Is toch een prijsquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat maakt het uit 1e of 2e…. ?
Ah.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee maar de titel moet naar Leicester
*Leicesterquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom je liefde voor Lester? Ben er vier jaar geleden geweest. SAAI!
Wat een boel vragen heb jijquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom je liefde voor Lester? Ben er vier jaar geleden geweest. SAAI!
Hij stelt alleen maar vragenquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat een boel vragen heb jij
Wie is Fidan Duk?quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij stelt alleen maar vragen
Net als Fidan Duk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |