abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211639711
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 12:40 schreef Hexagon het volgende:
En die ook allerlei dingen wil die mensen zorgwekkend vinden voor de rechtstaat, economie en ons leefmilieu
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 13:56 schreef Hexagon het volgende:
Mijn dierbaren wens ik ook een goed leefmilieu. De PVV niet want die vind dat onzin. Dus genoeg om voor te vrezen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 14:00 schreef Hexagon het volgende:
Nou door bijvoorbeeld milieuproblemen te ontkennen en dus geen beleid wensen die de verslechtering van het leefklimaat kunnen voorkomen. Dus wordt de toekomst daarvoor beschadigd.
Wat is het nou, klimaat of milieu?
pi_211639806
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 09:58 schreef Red_85 het volgende:
Je wordt zelfs al moe van het gezever van haar als je het leest.
Ze heeft gewoon gelijk.
  zaterdag 16 december 2023 @ 17:59:58 #228
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211639823
Ik snap haar wel.
Hopelijk vindt ze een leuke baan waar ze meer respect voor krijgt. Al die haat heeft ze helemaal niet verdiend.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 16 december 2023 @ 18:11:39 #229
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211639894
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 17:03 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Ze spreekt 6 talen vloeiend, dat doe jij haar niet na.
ik praat utrechs
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211639923
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 17:47 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]
[..]
Wat is het nou, klimaat of milieu?
Hou eens op met dit soort onzin, het is zo doorzichtig. Je weet best wat er bedoeld wordt, maar probeert er een semantische discussie van te maken, zodat je het niet meer hoeft te hebben over het eigenlijke onderwerp. Op dat eigenlijke onderwerp heb je immers geen verhaal, dus dan maar deze tactiek.
pi_211639962
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 18:17 schreef Sodemieters het volgende:

Hou eens op met dit soort onzin, het is zo doorzichtig. Je weet best wat er bedoeld wordt, maar probeert er een semantische discussie van te maken, zodat je het niet meer hoeft te hebben over het eigenlijke onderwerp. Op dat eigenlijke onderwerp heb je immers geen verhaal, dus dan maar deze tactiek.
@Hexagon grossiert in hypocriete doelpaal verzettende crap. Dus het is aan hem om eea duidelijk te maken, nu niet de boel gaan omdraaien he.
pi_211640116
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 december 2023 16:25 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Jeetje joh, denk je dat echt? Dat zou wel bijzonder verrassend zijn, nadat ze overal haar afscheid heeft aangekondigd en ook niet meer op de kandidatenlijst stond.
Inderdaad, alsof iemand ooit het idee had dat ze zoveel om Nederland gaf dat ze niet bij de eerste de beste tegenslag deze carrierestap zou opgeven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_211640320
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 13:52 schreef Sodemieters het volgende:
Je bedoelt die demonstratie in Utrecht? Dat was georganiseerd door Antifa, er kwamen een paar honderd mensen op af. Dat heeft weinig te maken met 'links' in het algemeen, laat staan met Kaag of D66.
Eerste protest in Utrecht kwam vanuit de GroenLinks hoek, Antifa kwam later pas.
Daarnaast waren er nog meer plekken, waaronder Amsterdam en Leiden.
pi_211640375
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 10:57 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dit topic heeft nogal een hoog 'korte-rokjes-gehalte', als je begrijpt wat ik bedoel. We praten het geweld niet goed, MAAR.... Dan had ze ook maar niet zo moeten vitten, had ze maar niet zo elitair moeten doen, had ze maar zus, had ze maar zo. Eigenlijk heeft ze het wel een beetje aan zichzelf te danken. Had ze maar niet 's avonds in een kort rokje over straat moeten gaan. Dan vraag je er ook wel een beetje om.
Grappig genoeg zag ik je dit niet posten in het topic van Baudet toen hij werd gemept. Tot 2 keer toe.

Bijzonder hoe dit werkt.
  zaterdag 16 december 2023 @ 19:17:40 #235
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_211640403
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 09:52 schreef schommelstoel het volgende:
Het baart Kaag zorgen dat "de medemens niet als mens wordt gezien, maar als varken, door radicale moslims". Dat is volgens haar "de nagel aan de doodskist van een tolerante, inclusieve samenleving."
_O_
Haters everywhere but I don't really care.
pi_211640491
Ik heb zelden een Minister van Financiën gezien die zich zo zelden liet zien in die functie.
Ik vermoed dat we dat snel vergeten zijn. 'ja, ze was van D66 toch?, maar wat deed ze eigenlijk?' (wie was dat mens? :P )
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_211640603
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 19:30 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik heb zelden een Minister van Financiën gezien die zich zo zelden liet zien in die functie.
Ik vermoed dat we dat snel vergeten zijn. 'ja, ze was van D66 toch?, maar wat deed ze eigenlijk?' (wie was dat mens? :P )
Voor kerstman spelen. Of kerstvrouw . De rekening komt over 3 jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2023 20:12:22 ]
  zaterdag 16 december 2023 @ 19:53:44 #238
3542 Gia
User under construction
pi_211640644
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 15:38 schreef probeer het volgende:

[..]
_O- Hardop gelachen.
[..]
En wat vinden die islamitische vrienden van je er van dat jij hun gebedshuizen en islamitische scholen wilt sluiten en (de verspreiding van) korans wilt verbieden? En dan alleen bij hun geloof. Niet bij Christenen of Joden.
[..]
Of heb je ze wijs gemaakt dat dat voor jou heus de puntjes zijn waarop je het niet eens bent met wat de PVV wilt? Wellicht hebben ze zich dat zelf wijs gemaakt, a la een 'nou zo heet zal de soep vast niet opgediend worden'?
Dat je de PVV alleen maar de macht hebt gegeven om ook die punten na te streven, maar het er toch echt niet mee eens bent hoor?
Ik ben voor het afschaffen van al het bijzondere onderwijs. Gewoon één vorm van openbaar, gemengd onderwijs. Speciaal onderwijs mag uiteraard wel blijven.

Ik ben tegen het sluiten van gebedshuizen. Maar geloven is privé; daar val je geen andere mensen mee lastig. Je hebt ook geen speciale rechten gebaseerd op je geloof. Alleen de Nederlandse wetten en regels zijn leidend.

Mensen mogen gerust een Koran hebben, maar die is niet heiliger dan, bijvoorbeeld, een vlag of een voetbalsjaaltje. Een koran verbranden om iemand te kwetsen, is niet erger dan het verbranden van een landsvlag of voetbalsjaal. Dit geldt, overigens, voor elk religieus geschrift.

Uiteraard kan ik niet overal vertellen dat ik PVV heb gestemd, door de obvious reasons, hier in dit topic besproken en die ook blijken uit jouw post, waar ik nu op reageer. Het wordt niet gerespecteerd.
Vrijwel niemand in Nederland staat 100 % achter het programma van de partij waarop hij/zij gestemd heeft, behalve, schijnbaar, PVV-stemmers.
pi_211640697
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 19:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Voor kerstman spelen. Of kerstman. De rekening komt over 3 jaar.
...en tegen die tijd zit ze met d'r kloten weer in een zandland :W
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_211640869
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 19:08 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Eerste protest in Utrecht kwam vanuit de GroenLinks hoek, Antifa kwam later pas.
Daarnaast waren er nog meer plekken, waaronder Amsterdam en Leiden.
Laten het alles bij elkaar een paar duizend mensen geweest zijn dan, uit vooral erg linkse hoek. Heeft nog steeds niks te maken met Kaag of D66.
  Forum Admin zaterdag 16 december 2023 @ 20:25:53 #241
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211640904
Kaag was niet geschikt, dat is helaas pijnlijk duidelijk geworden. Dat betekent niet dat ze alle drek die ze over zich heen heeft gekregen verdiend heeft, integendeel.

Ik vind het tekenend voor de tijd waar we in leven. Het is niet eens een politieke tegenstander, nee het is een heks en een secreet. Alsof de vrouw hoogstpersoonlijk je koelkast midden in de nacht uit heeft gezet ofzo. Je houdt op deze manier alleen maar gekkies over in de politieke want geen weldenkend mens gaat vrijwillig die gierput in.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211640910
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 19:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Grappig genoeg zag ik je dit niet posten in het topic van Baudet toen hij werd gemept. Tot 2 keer toe.

Bijzonder hoe dit werkt.
Zou goed kunnen. Heb ik überhaupt wel in die topics gereageerd? Ik reageer lang niet in elk topic. In dit topic heb ik al wel een paar keer gezegd dat het net zo goed voor Baudet, Wilders en Van der Plas geldt. Niet alleen voor Kaag.
pi_211641039
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 20:26 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Zou goed kunnen. Heb ik überhaupt wel in die topics gereageerd? Ik reageer lang niet in elk topic. In dit topic heb ik al wel een paar keer gezegd dat het net zo goed voor Baudet, Wilders en Van der Plas geldt. Niet alleen voor Kaag.
Ja je bent daar lekker de toffe peer gaan uithangen:

quote:
6s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:33 schreef Sodemieters het volgende:
Wel bizar dat één politicus drie keer een flinke klap krijgt. Nu met een bierflesje, daarvoor met een paraplu en hij had ook al een klap van de molen gehad.
Oh oh oh wat was je daar grappig. Niks qua veroordeling over de haat die Baudet en co over zich heen gestort krijgen, wat zich zelfs uit in fysiek geweld, maar wel ff lekker de grapjurk uithangen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2023 20:41:31 ]
pi_211641080
quote:
wat is de natuurlijke staat van orde?

Klinkt als een goed plan dat fascisme.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211641155
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2023 20:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja je bent daar lekker de toffe peer gaan uithangen:
[..]
Oh oh oh wat was je daar grappig. Niks qua veroordeling over de haat die Baudet en co over zich heen gestort krijgen, wat zich zelfs uit in fysiek geweld, maar wel ff lekker de grapjurk uithangen.
Ah ja, die was wel goed gevonden hè? :+

In deel 4, zie ik. Toen was inmiddels alles al wel gezegd.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2023 20:55:42 ]
  zaterdag 16 december 2023 @ 23:05:19 #246
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211642664
Ik kan 'tolerantie en inclusie' niet meer horen.

Nederland was dat al, al ver voor D66 besloot op de uit de VS overgewaaide woke trein te stappen.

D66 heeft de samenleving vooral gepolariseerd, het oude hokjesdenken tot systeemtheorie verheven en daarmee progressief Nederland decennia terug de tijd in geplaatst.

En nu mekkeren over een 'kille samenleving'? Ooit, misschien, gaan ze bij D66 nog een keer zelfreflectie toepassen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211643029
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 december 2023 20:53 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ah ja, die was wel goed gevonden hè? :+

In deel 4, zie ik. Toen was inmiddels alles al wel gezegd.
Nou en?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_211643163
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 19:53 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik ben voor het afschaffen van al het bijzondere onderwijs. Gewoon één vorm van openbaar, gemengd onderwijs. Speciaal onderwijs mag uiteraard wel blijven.

Ik ben tegen het sluiten van gebedshuizen. Maar geloven is privé; daar val je geen andere mensen mee lastig. Je hebt ook geen speciale rechten gebaseerd op je geloof. Alleen de Nederlandse wetten en regels zijn leidend.

Mensen mogen gerust een Koran hebben, maar die is niet heiliger dan, bijvoorbeeld, een vlag of een voetbalsjaaltje. Een koran verbranden om iemand te kwetsen, is niet erger dan het verbranden van een landsvlag of voetbalsjaal. Dit geldt, overigens, voor elk religieus geschrift.

Uiteraard kan ik niet overal vertellen dat ik PVV heb gestemd, door de obvious reasons, hier in dit topic besproken en die ook blijken uit jouw post, waar ik nu op reageer. Het wordt niet gerespecteerd.
Klopt. Ik heb daar geen respect voor. Boeit me verder niet wanneer iemand er op stemt hoor, ik zal ze niet anders behandelen. Maar vrienden zullen we dan niet worden.

quote:
Vrijwel niemand in Nederland staat 100 % achter het programma van de partij waarop hij/zij gestemd heeft, behalve, schijnbaar, PVV-stemmers.
Klopt. En toch steun je met je stem óók dat deel van het PVV beleid.

Als de SP (waar ik op stem) het Christendom wilt zien verdwijnen en daarom alle kerken en bijbels wilt uitbannen, dan laten mijn christelijke vrienden me niet weg komen met een 'ja maar dat is een van die puntjes waar ik het niet mee eens ben hoor' en wijzen ze me er op dat ik met mijn stem op die partij toch óók die standpunten steun. Ik gok dat ze dan (imo terecht) een stuk minder met me om zouden willen gaan.

Stukje verantwoordelijkheid dragen voor je stem, en zulks.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 17 december 2023 @ 00:18:10 #249
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211643252
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 00:07 schreef probeer het volgende:

[..]
Klopt. Ik heb daar geen respect voor. Boeit me verder niet wanneer iemand er op stemt hoor, ik zal ze niet anders behandelen. Maar vrienden zullen we dan niet worden.
[..]
Klopt. En toch steun je met je stem óók dat deel van het PVV beleid.

Als de SP (waar ik op stem) het Christendom wilt zien verdwijnen en daarom alle kerken en bijbels wilt uitbannen, dan laten mijn christelijke vrienden me niet weg komen met een 'ja maar dat is een van die puntjes waar ik het niet mee eens ben hoor' en wijzen ze me er op dat ik met mijn stem op die partij toch óók die standpunten steun. Ik gok dat ze dan (imo terecht) een stuk minder met me om zouden willen gaan.

Stukje verantwoordelijkheid dragen voor je stem, en zulks.
ik denk dat iedere partij waar VV in staat gelijk al verdacht is en je daar niet op stemmen moet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211643328
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 23:46 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nou en?
Tijd voor een kwinkslag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2023 00:25:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')