Ze is al bij een levenscoach geweest, zo te lezen.quote:"Ik denk dat ik een tijdje graag weer zweef, ik kijk uit naar een andere vorm van vrijheid. Ik kijk ernaar uit om, bij leven en welzijn, met een nieuwe passie andere rollen te vervullen."
je vergeet het grote kankergezwel dat we hebben losgelaten in de wereld genaamd social mediaquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:00 schreef Marsenal het volgende:
Overbevolking, het mislukte kapitalisme en het onvermijdelijke mengen van onverenigbare culturen, dat zijn de grote oorzaken van dit probleem dat in de hele westerse wereld te zien is, het lijkt me allemaal vrij overzichtelijk. Één van die drie oorzaken rigoreus omgooien zal een hoop druk van de ketel halen.
dat ze elitair is en dat ook heel graag laat merken is inderdaad haar probleem. De nederlandse maatschappij is allergisch voor mensen die hun kop boven het maaiveld uitgesteken en hier trots op zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 16 december 2023 09:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat ze bedreigd werd is niet goed te praten, ze deed enkel haar werk.
Ik denk wel dat ze wat meer zelfreflectie zou mogen tonen, want vrij duidelijk dat ze ver af stond van grote groepen in Nederland. Kan ze het allemaal op het vervelende intolerante volk proberen te gooien, maar zelf is ze ook niet bepaald tolerant naar iedereen; ook enkel wanneer het haar uit komt. En dat gaat mensen opvallen.
Wat dat betreft past ze wel prima bij een D66, of GL. Weet niet wat er speelt onder het volk; enkel focus voor de EU en het klimaat. En dan op de achterpoten gaan staan als mensen er wat van zeggen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
En hand in eigen boezem steken ho maar. Dit was zo heerlijk om mee te maken. Ze zou wel even neerstrijken vanaf haar troon om Nederland te redden van the deplorables maar kreeg de deksel keihard in haar gezicht. Wie zijn die mensen toch? Haha.
De geënsceneerde foto, de geveinsde emoties, de manier van praten, haar Engelstalige kinderen. In alles toonde ze aan ver af te staan van de normale Nederlander en er geen reet van te snappen.
Dan hebben we geluk. Overbevolking is een tijdelijk probleem en er is geen enkele model dat over een lange periode geen krimp van de wereldbevolking voorspelt. 1 probleem opgelost (of in jouw woorden: oorzaak omgegooidquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:00 schreef Marsenal het volgende:
Overbevolking, het mislukte kapitalisme en het onvermijdelijke mengen van onverenigbare culturen, dat zijn de grote oorzaken van dit probleem dat in de hele westerse wereld te zien is, het lijkt me allemaal vrij overzichtelijk. Één van die drie oorzaken rigoreus omgooien zal een hoop druk van de ketel halen.
Wat zijn volgens jou dan normale Nederlanders?quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
En hand in eigen boezem steken ho maar. Dit was zo heerlijk om mee te maken. Ze zou wel even neerstrijken vanaf haar troon om Nederland te redden van the deplorables maar kreeg de deksel keihard in haar gezicht. Wie zijn die mensen toch? Haha.
De geënsceneerde foto, de geveinsde emoties, de manier van praten, haar Engelstalige kinderen. In alles toonde ze aan ver af te staan van de normale Nederlander en er geen reet van te snappen.
Ja. Dan vraag je er inderdaad wel om om bedreigd te worden.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oh ja, van alle kankers is dat ook een van de meest kankerste.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
je vergeet het grote kankergezwel dat we hebben losgelaten in de wereld genaamd social media
jij was 1 van die bedreigers?quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:12 schreef manny het volgende:
[..]
Ja. Dan vraag je er inderdaad wel om om bedreigd te worden.
dit geldt toch voor elke politieke partij?quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat dat betreft past ze wel prima bij een D66, of GL. Weet niet wat er speelt onder het volk; enkel focus voor de EU en het klimaat. En dan op de achterpoten gaan staan als mensen er wat van zeggen.
Niemand hier die dat goedpraat.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:12 schreef manny het volgende:
[..]
Ja. Dan vraag je er inderdaad wel om om bedreigd te worden.
Sarcasme is lastig te spotten. Maar nee: ik was niet 1 van die bedreigers. En voor de goede orde: bedreigen of erger nog fysiek aanpakken van politici vind ik niet een al te best idee.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
jij was 1 van die bedreigers?
Touché.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:11 schreef manny het volgende:
Wellicht kunnen we wat ambitieuzer zijn en het "mislukte kapitalisme" (u kent het wel, het werkelijke bespottelijke systeem dat gehanteerd wordt in alle landen waar mensen naar toe vluchten) nog even omgooien dan.
Ze reageert op online bedreigingen en haat. De reactie van "niemand hier": ze doet niet aan zelfreflectie.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niemand hier die dat goedpraat.
Het op de achterpoten gaan staan als mensen wat van ze vinden wel ja.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dit geldt toch voor elke politieke partij?
Nee, ze heeft het niet enkel over de bedreigingen, maar de algemene toon in NL de afgelopen jaren (in haar ogen). Ze zit op het volk te vitten, maar geen graadje zelfreflectie. Dat betekent niet dat mensen geweld goed praten.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:16 schreef manny het volgende:
[..]
Ze reageert op online bedreigingen en haat. De reactie van "niemand hier": ze doet niet aan zelfreflectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |