abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211638042
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 december 2023 14:36 schreef AchJa het volgende:

[..]
Jazeker!
Bomba's _O_
Bombola's *O*

Dat klinkt zo vrolijk *O*
pi_211638081
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 14:42 schreef AchJa het volgende:

[..]
Federal Supply Code 1325. (Eerste vier cijfers NSN). :D
Leveren die nog op tijd voor 31 december? O-)
pi_211638113
Uiteraard O-)
pi_211638117
Dit is normaal gesproken een propaganda kanaal, maar hier schetsen ze een beeld wat klopt met de realiteit.

pi_211638164
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 12:33 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ik vind het niet kies om de Russen en Palestijnen op 1 hoop te vegen. Het zijn twee totaal verschillende conflicten.
Ze liegen beiden dat het gedrukt staat, voeren beiden op dezelfde weerzinwekkende wijze oorlog tegen gewone burgers en plegen de ene misdaad tegen de mensheid na de andere. Bovendien behoren ze beiden tot dezelfde alliantie waar ook Iran, Noord-Korea en China toe behoren, de "as van het kwaad". Beide conflicten zijn onderdeel van de hybride oorlogvoering van bovenstaande landen tegen het westen.
pi_211638388
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 14:47 schreef oheng het volgende:
Dit is normaal gesproken een propaganda kanaal, maar hier schetsen ze een beeld wat klopt met de realiteit.

Is er altijd al ook wel hoor. Die mensen zijn dat gewend. In Moskou en andere grote steden is overigens niets aan de hand.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211638752
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 15:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Is er altijd al ook wel hoor. Die mensen zijn dat gewend. In Moskou en andere grote steden is overigens niets aan de hand.
Nee.
pi_211638944
Andrew Perpetua's observaties. Google Docs bron.

Disclaimer: dit zijn alleen de verliezen die zijn gefilmd + geupload, en daarna gevonden door Perpetua op Twitter/Telegram.

twitter
pi_211638988
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 december 2023 14:36 schreef AchJa het volgende:

[..]
Jazeker!
Hoe bestel je daar?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_211639151
Dit ziet er veelbelovend en vooral goedkoop uit met een goed bereik (750km), afhankelijk van hoe nauwkeurig ze zijn.
twitter

Mogelijk nieuwe militaire steun van Nederland:
twitter

Voor de rest weer een normale dag in rusland met branden overal, klagende russische slaven, en (bijna) ongelukken met vliegtuigen.
  zaterdag 16 december 2023 @ 16:49:27 #103
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_211639278
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2023 10:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Nee, maar de kans op het inzetten van kernwapens in een directe oorlog tussen de Navo en Rusland is daarom ook erg groot.
Plus dat de aandelenmarkten wereldwijd zullen kelderen, wat wereldwijd tot enorme economische crisissen zal gaan lijden.

Wat voor iedereen verstrekkende gevolgen zal gaan hebben.
Dit is ook de reden dat een dergelijke oorlog niet plaats zal vinden, beide partijen zijn zich daar natuurlijk ten volle bewust van.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 16 december 2023 @ 17:00:51 #104
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211639343
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2023 12:14 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Overspannen valt wel mee hoor, ik heb gewoon een gruwelijke kotshekel aan misdadige barbarenvolkeren als bijv. de Russen en Palestijnen. Die zouden wat mij betreft veel nietsontziender aangepakt moeten worden.
Gewoon benieuwd hoor, maar hoeveel Russen ken je persoonlijk? Ben je er wel eens geweest? Ik zie je vrijwel onafgebroken simpelweg pure Untermenschen-retoriek posten. Ik ben totaal geen fan van Godwins en bedien me er dan ook vrijwel nooit van, maar wanneer je het over interneringskampen e.d. gaat hebben en zo expliciet een nietsontziende haat t.o.v. een heel volk tentoonspreidt, kan ik er ook weinig anders van maken.

Dat moet je uiteraard helemaal zelf weten, maar ik vraag me oprecht af waar je het allemaal op baseert.
  zaterdag 16 december 2023 @ 17:04:56 #105
56749 BlaZ
pi_211639374
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 15:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Aangezien Rusland vrijwel zelfvoorzienend is qua eieren is dit waarschijnlijk een lokaal fenomeen. Zeker op het platteland zijn er altijd eieren genoeg. Dit soort tijdelijke onbalans wordt natuurlijk ook binnen een jaar of iets opgelost doordat er meer mensen kippen gaan houden gezien de hogere opbrengst.

https://www.reuters.com/m(...)-dwindle-2023-12-13/
  zaterdag 16 december 2023 @ 17:06:19 #106
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_211639383
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 17:00 schreef Repentless het volgende:

Dat moet je uiteraard helemaal zelf weten, maar ik vraag me oprecht af waar je het allemaal op baseert.
Op de invasie van Ukraine en de daar gepleegde oorlogsmisdaden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 16 december 2023 @ 17:07:04 #107
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211639390
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 december 2023 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Op de invasie van Ukraine en de daar gepleegde oorlogsmisdaden.
Ik vroeg het aan hem, niet aan jou.
  zaterdag 16 december 2023 @ 17:08:08 #108
pi_211639398
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 17:07 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat weet ik, maar ik ben gelukkig eigenwijs.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 16 december 2023 @ 17:08:08 #109
56749 BlaZ
pi_211639399
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 17:07 schreef Repentless het volgende:

[..]
Per ongeluk ingelogd op zijn verkeerde account waarschijnlijk.
  zaterdag 16 december 2023 @ 17:09:00 #110
pi_211639405
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 17:08 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Per ongeluk ingelogd op zijn verkeerde account waarschijnlijk.
Nee hoor, er zijn echt nog meer verstandige users. :D
  Forum Admin zaterdag 16 december 2023 @ 17:29:10 #111
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211639601
Het mag echt wel minder met dat soort retoriek. Ik denk dat niemand hier fan is van Russen/Rusland verder.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211639708
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 14:47 schreef oheng het volgende:

Onbetrouwbaar YouTube kanaal.

In Rusland hebben de gewone Russen die buiten de grote steden wonen al zo goed als niks te vreten omdat er geen werk is. En ouderen die met pensioen zijn zijn aangewezen op hun familie of vreten uit de vuilnisbak omdat ze te weinig geld krijgen.
pi_211639760
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 17:00 schreef Repentless het volgende:

[..]
Gewoon benieuwd hoor, maar hoeveel Russen ken je persoonlijk? Ben je er wel eens geweest? Ik zie je vrijwel onafgebroken simpelweg pure Untermenschen-retoriek posten. Ik ben totaal geen fan van Godwins en bedien me er dan ook vrijwel nooit van, maar wanneer je het over interneringskampen e.d. gaat hebben en zo expliciet een nietsontziende haat t.o.v. een heel volk tentoonspreidt, kan ik er ook weinig anders van maken.

Kun je posts aanhalen waarin ik hen "untermenschen" of "minderwaardig" noem? Als je mijn posts eens zou lezen ipv meteen in een stuip te schieten zou je hebben gelezen dat ik van mening ben dat Russen, die duidelijke banden met de elite van het regime hebben of daar zelfs onderdeel van vormen, wat mij betreft in interneringskampen opgesloten mogen worden omdat ze simpelweg een vijfde colonne vormen.
pi_211639825
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2023 17:46 schreef quirina het volgende:

[..]

In Rusland hebben de gewone Russen die buiten de grote steden wonen al zo goed als niks te vreten omdat er geen werk is. En ouderen die met pensioen zijn zijn aangewezen op hun familie of vreten uit de vuilnisbak omdat ze te weinig geld krijgen.
Het is dus nog veel erger bedoel je?

Duidelijk.

Dit tekort is niet omdat de eijer productie ineens is ingezakt ofzo.

Dit tekort is er omdat meer russen gewoon arm worden en daarom eieren kiezen boven vlees.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211639870
quote:

[..]

Dit zei ik idd ook al. Ze zijn dat gewend. Binnen de grote steden is er echt niks aan de hand in Rusland.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211639948
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2023 12:14 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Overspannen valt wel mee hoor, ik heb gewoon een gruwelijke kotshekel aan misdadige barbarenvolkeren als bijv. de Russen en Palestijnen. Die zouden wat mij betreft veel nietsontziender aangepakt moeten worden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 12:33 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ik vind het niet kies om de Russen en Palestijnen op 1 hoop te vegen. Het zijn twee totaal verschillende conflicten.
Ik zou de Russen ook meer vergelijken met de Israëlieten.

Bombarderen van burgers om hun doel maar te kunnen bereiken.
Geen reet geven om burgers, niet om de eigen en die van de tegenstander.
En het bezetten van gebied van een ander.
En alle andere oorlogsmisdaden van die twee.

Niet dat Hamas nou zo lekker is, maar qua slechtheids niveau zou ik Rusland en Israël eerder vergelijken.
pi_211640072
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 18:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Ik zou de Russen ook meer vergelijken met de Israëlieten.

Bombarderen van burgers om hun doel maar te kunnen bereiken.
Geen reet geven om burgers, niet om de eigen en die van de tegenstander.
En het bezetten van gebied van een ander.
En alle andere oorlogsmisdaden van die twee.

Niet dat Hamas nou zo lekker is, maar qua slechtheids niveau zou ik Rusland en Israël eerder vergelijken.
Je weet dat Israël militairen de Gazastrook instuurt en dat er ook Israëlische militairen sneuvelen? Wanneer de Israeli's zich net als de Russen zouden gedragen bestond de Gazastrook niet meer.
  zaterdag 16 december 2023 @ 18:40:01 #118
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211640085
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2023 17:51 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Kun je posts aanhalen waarin ik hen "untermenschen" of "minderwaardig" noem? Als je mijn posts eens zou lezen ipv meteen in een stuip te schieten zou je hebben gelezen dat ik van mening ben dat Russen, die duidelijke banden met de elite van het regime hebben of daar zelfs onderdeel van vormen, wat mij betreft in interneringskampen opgesloten mogen worden omdat ze simpelweg een vijfde colonne vormen.
Ik doel op je hele oeuvre hier. Posts als deze bijvoorbeeld:

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 14:34 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]

Het van het toneel verdwijnen van Poetin is dan ook volstrekt irrelevant, zo lang er een Russische Federatie met zo'n 140 miljoen verongelijkte zuiplappen, oorloghitsende babuschka's en criminelen bestaat zal dat volk een bedreiging voor de wereldvrede vormen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 15:01 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]

In een wereld vol achterlijkheid en barbaarsheid is het westen inderdaad een lichtend baken van beschaafdheid. Alleen al het feit dat we onze krijgsmachten niet als een genocide plegende horde inzetten in de niet-westerse wereld maakt ons veruit superieur.
Als wij 'superieur' zijn in "een wereld vol achterlijkheid en barbaarsheid", dan maakt dat de ander automatisch inferieur aan ons.

De vraag was vooral waar het vandaan komt, deze beeldvorming over alle Russen. Of je Russen kent en er wel eens geweest bent, waarop je dit beeld over "zo'n 140 miloen" (= allemaal) hebt gebaseerd.
pi_211640101
quote:

[..]

In Rusland hebben de gewone Russen die buiten de grote steden wonen al zo goed als niks te vreten omdat er geen werk is.
En nu is die situatie ook gearriveerd in de grote steden...

Gerelateerd RIA artikel.
pi_211640162
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2023 18:40 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik doel op je hele oeuvre hier. Posts als deze bijvoorbeeld:
[..]
[..]
Als wij 'superieur' zijn in "een wereld vol achterlijkheid en barbaarsheid", dan maakt dat de ander automatisch inferieur aan ons.

De vraag was vooral waar het vandaan komt, deze beeldvorming over alle Russen. Of je Russen kent en er wel eens geweest bent, waarop je dit beeld over "zo'n 140 miloen" (= allemaal) hebt gebaseerd.
De reden is altijd hetzelfde in de geschiedenis: propaganda.
Plaats hier uw advertentie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')