Televote in Dora was wel alles vernietigd voor hun vorig jaar. Had niet uitgemaakt hoe de jury had gestemd. Weet niet wat ze nog te winnen hebben door opnieuw mee te doen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:20 schreef Cyan9 het volgende:
Let 3 hoeft wat mij betreft niet nog een keer.
Ja zou best kunnen, maar dat wordt wel interessant omdat Isral zelf ook meedoet. Vorig jaar werd politieke agenda iets door de vingers gezien omdat iedereen het wel eens is dat Loekasjenko de bitch is van genocide plegende dictator. Meningen van de mensen omtrent dit conflict liggen wel anders omdat Hamas ook gewoon een terreurorganisatie is.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:40 schreef Nashipeer het volgende:
Dit zie ik ook nog wel gebeuren
[ twitter ]
Dit vind ik dan wel weer een beetje triest.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:40 schreef Nashipeer het volgende:
Dit zie ik ook nog wel gebeuren
[ twitter ]
Gezien Let 3 vorig jaar nog is geweest en dit nummer een stuk minder sterk is, en Damir in 2020 zijn kans helaas niet heeft gehad, ben ik in dat geval voor Damir. Met een aardige balkanballad die op basis van zijn live-perfomance (wat hij echt wel kan) zomaar eens de finale in kan sluipen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:10 schreef Momo het volgende: Maar ik heb een gevoel dat het weer Damir Kedo versus Let3 gaat zijn.
Ik denk wel dat Kroati beter wel iets anders kan kiezen, al zou Damir er nog wel door kunnen glippen naar de finale inderdaad als hij echt de enige in zijn soort is. Op de Eurovision Scoreboard zijn Marcela en Baby Lasagna wel de duidelijke favorieten nu. En Kroaten vinden Baby Lasagna ook leuk:quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gezien Let 3 vorig jaar nog is geweest en dit nummer een stuk minder sterk is, en Damir in 2020 zijn kans helaas niet heeft gehad, ben ik in dat geval voor Damir. Met een aardige balkanballad die op basis van zijn live-perfomance (wat hij echt wel kan) zomaar eens de finale in kan sluipen.
Ik verwacht hier een verrassende winnaar. Het is voor Kroati niet vreemd om ineens voor een heel onverwachte keuze te gaan
De hype schijnt in het land wel te leven.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is toch ook bizar, als reserve erbij en nu dik bovenaan
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:26 schreef Momo het volgende:
Nummers zijn nu officieel uitgebracht en staan op de Dora YouTube.
Ik mag toch hopen van niet.quote:
Opmerkelijk dat er niet staat of ie Dora kan winnen, maar of ie Eurovision kan winnenquote:
Ja zo tof!quote:
quote:
Repetities zijn vandaag en gisteren geweest en de videoclip is vandaag uitgekomen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat het nu ineens nog zo'n vlucht neemt bij de bookies
Toch wel een voorzichtige overreactie hoor. De kans dat dit wint is toch op zijn hoogst 2% ofzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Repetities zijn vandaag en gisteren geweest en de videoclip is vandaag uitgekomen.
Daar zitten wat... ongebruikelijke teksten inquote:
Miauwt er wel eens kat naar jou?quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar zitten wat... ongebruikelijke teksten in
Niet vaak, soms welquote:
Ik haak zo wel even aanquote:
San Marino sla ik even over. Kroatie ben ik bij.quote:
Ik sla vanavond over en kijk morgen want Baby Lasagna en de rest interesseert me niet zo en Feyenoord speelt zo.quote:
Morgen Baby Lasagna day. Dan zullen er wel meer kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:24 schreef Momo het volgende:
Ben vooral wel benieuwd waar Let3 mee komt en of er nog verrassingen zijn live en 2 uur TV is te doen
Ze waren gewoon bang vanwege die dwangbuisquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:30 schreef Momo het volgende:
De originele jury vond dit beter dan Baby Lasagna
Vocaal slappe hap, ook een beetje 90s revival met 20 keer "Baby Baby"quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:32 schreef H_T het volgende:
Hoe was het eerste nummer van de avond?
Niet veel soeps.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:32 schreef H_T het volgende:
Hoe was het eerste nummer van de avond?
Deze graphics zijn wel wat uitgebreider dan die in San Marinoquote:
Maar de lyrics en muzikaliteit blijven echter hetzelfdequote:Op donderdag 22 februari 2024 20:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Deze graphics zijn wel wat uitgebreider dan die in San Marino
Benieuwd waar ze zo mee komenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:54 schreef Momo het volgende:
Hierna komt Let3 al, we gaan er snel doorheen
Ik zag kuikenpoten in hun oranje schoenenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:01 schreef CarloV het volgende:
Ik dacht juist aan gele oompaloompas
Ik zat aan Sesamstraat te denken. Let3 weten het wel weer goed neer te zetten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:01 schreef CarloV het volgende:
Ik dacht juist aan gele oompaloompas
En dan nog 6 die doorgaan naar zondag.quote:
Hahaha gmta.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:03 schreef Momo het volgende:
Goed moment om dit gifje weer te plaatsen
[ afbeelding ]
Lijkt me niet per se nodigquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan nog 6 die doorgaan naar zondag.
Vooruit, die mag ook meequote:Op donderdag 22 februari 2024 21:12 schreef usagi414 het volgende:
ABBA is een goede vergelijking. Maar dit is ook echt jaren `80 eurovisie van Denmarken of Joegoslavie.
Mag van mij ook wel zondag halen.
Doorgestoken kaart, hij zingt twee liedjesquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:39 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat Slimane ook wel door mag vanavond
Hij gooit echt alles wat hij kan gooien in z`n optreden. Die passie is zo echt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:49 schreef Greys het volgende:
Dacht echt dat ie geen woord Engels sprak ivm dat Wiwi interview vorig jaar maar dit gaat best goed!
En hij heeft elke deelnemer vocaal naar huis gestuurd vanavond hahaha. Gelukkig ook nog Mon Amour. Het was nogal de moeite voor hem om daarheen te gaan, een miniconcert!
quote:
Ja ik denk dat echt iedereen met open mond zat toen hij van de microfoon weg stapte. Heel twitter ontplofte haast.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:07 schreef Cee het volgende:
Godallejezus dat optreden van Slimane deed me zelfs de Let 3 kuikens vergeten holy shit.
Bij z'n live optreden met Oud en Nieuw had hij ook zoiets aan! Nog meer couture dan nu.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:25 schreef NailQueen het volgende:
Slimane even teruggekeken. Dit is goed hoor
Zie ik nou goed dat hij een jurk aan heeft? Niets mis mee hoor. Maar ik wist niet dat hij zo into fashion is.
Nouja, dat is natuurlijk ook wel weer te makkelijk eigenlijk. Want hij maakte natuurlijk al eerder muziek in deze stijl. Net zo goed de mensen die roepen dat Joost een namaak Krij is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:27 schreef NailQueen het volgende:
Het is eigenlijk wel jammer dat Baby Lasagna duidelijk genspireerd is op Cha Cha Cha. Want in zijn geheel is het gewoon een goed ESF nummer en een televotefavoriet. Het heeft alleen pech dat het te veel lijkt op de favoriet van vorig jaar.
Check Oostenrijk snippet even in topic. Ben benieuwd wat jij vindt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:04 schreef Momo het volgende:
Er zit nu werkelijk een lasagna in de oven
Wat ik wel denk, is dat Cha Cha Cha tot op zekere hoogte de weg geplaveid heeft voor ESF-fans om dit soort vrolijke uptempo inzendingen leuk te vinden. Die vrij ver buiten hun comfort zone (Chanel, Loreen, Eleni, Netta) liggen. Dat is natuurlijk een geleidelijk proces, waar Go_A en Mneskin ongetwijfeld ook aan hebben bijgedragen. Maar Trenuletul vonden ‘ze’ nog helemaal niets, dus het is nu wel sterker dan voor Krij.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:42 schreef Greys het volgende:
Ik vind Rim Tim Tagi Dim echt totaal niet lijken op ChaChaCha, laat staan 'te veel' lijken. Niet qua melodie, niet qua dat het halverwege een totaal ander lied wordt, deze is in het Engels. Wat lijkt erop dan?Of alleen het aanstekelijke up-tempo? Dat kan het niet zijn want dan zou ChaChaCha ook op Trenulețul hebben 'geleken'.
Trenuletul kreeg wel een bak televotepunten van hebikjoudaar, dus het is ook weer niet zo dat demensethuis het niks vindenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat ik wel denk, is dat Cha Cha Cha tot op zekere hoogte de weg geplaveid heeft voor ESF-fans om dit soort vrolijke uptempo inzendingen leuk te vinden. Die vrij ver buiten hun comfort zone (Chanel, Loreen, Eleni, Netta) liggen. Dat is natuurlijk een geleidelijk proces, waar Go_A en Mneskin ongetwijfeld ook aan hebben bijgedragen. Maar Trenuletul vonden ‘ze’ nog helemaal niets, dus het is nu wel sterker dan voor Krij.
Dit ging over ESF-fans honey 💋quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Trenuletul kreeg wel een bak televotepunten van hebikjoudaar, dus het is ook weer niet zo dat demensethuis het niks vinden
Als het wel gebeurt hebben we straks ng een oorlog.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:20 schreef Momo het volgende:
De Kroatische fans waren dus eerst overtuigd dat deze Dora doorgestoken kaart zou zijn en Vatra (groote artiest in Kroati) zou winnen die vanavond als 9de is. Maar dat zullen ze wel niet meer durven
Oh die zilverenjurkjesbrigadequote:
Welke ESF NF oorlogen hebben we allemaal gehad recent?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het wel gebeurt hebben we straks ng een oorlog.
De Spaanse oorlog van 2024 steekt daar dan wel schril bij af. Maar misschien is dat mijn Fok bubble.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke ESF NF oorlogen hebben we allemaal gehad recent?
Roemeni 2019?
Malta 2022?
Polen 2023?
Raiven gaat voor het eerst Veronika live zingenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:27 schreef Greys het volgende:
Komt Slimane vanavond nog eens om voor te doen hoe het moet?
In mijn hoofd was dat best een enorme oorlog.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Spaanse oorlog van 2024 steekt daar dan wel schril bij af. Maar misschien is dat mijn Fok bubble.
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Raiven gaat voor het eerst Veronika live zingen
De Vulcano-politionele acties zijn wat langer terug inderdaad. Of de Bill van Dijk-onlusten. Of de Hearts of Soul-crisis.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke ESF NF oorlogen hebben we allemaal gehad recent?
Roemeni 2019?
Malta 2022?
Polen 2023?
Gisteren had ie het erover dat ie maar 20 uur in Kroati zou zijn, dus die kans lijkt me kleinquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:27 schreef Greys het volgende:
Komt Slimane vanavond nog eens om voor te doen hoe het moet?
Nee, werkt prima.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:30 schreef Momo het volgende:
Hapert de joetoeb stream ook bij jullie?
Nee, doet het perfect via de Ziggoboxquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:30 schreef Momo het volgende:
Hapert de joetoeb stream ook bij jullie?
Tja het zijn nummers die ik zo weer vergeetquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nee, werkt prima.
De eerste twee nummers kunnen we wel weer vergeten trouwens.
Hardop lachen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
Recenter is meer kleinschaliger als 2011, waarin @:greys Daniel Dekker weelderig waardeloos wilde molesteren.
Gezelbel!quote:
Ik heb geen actieve herinnering aan een rapper. Z goed let ik op nuquote:
Rappert stond ook alleen op het bandjequote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen actieve herinnering aan een rapper. Z goed let ik op nu
Moet ie niet doen, gaan ze stuk vanquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Rappert stond ook alleen op het bandje
Perfect op tijd voor wat matige dad rockquote:
Na dit weekend weten we of Ram Tam Digi het beter doet dan Damdigidaquote:
Ik vind het ook bijzonder dat dit op de reservebank zat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:50 schreef Greys het volgende:
Hoe kon dit de selectie halen en Baby Lasagna eigenlijk niet in eerste instantie.
Dat was vermoedelijk in scne gezet, hoop ik dan maar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:50 schreef Greys het volgende:
Hoe kon dit de selectie halen en Baby Lasagna eigenlijk niet in eerste instantie.
Volgens mensen in Kroati mist hij vooral de juiste connecties.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:50 schreef Greys het volgende:
Hier worden schoten afgevuurd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:51 schreef usagi414 het volgende:
Zelfs radio 2 zou het nummer van Boris niet als topsong kiezen.
Ik had precies hetzelfdequote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:53 schreef Momo het volgende:
Ik hoor hem niet zo goed, ligt dat aan hem of de techniek daar?
Daar valt in de komende twee maanden nog wel op te oefenen natuurlijk. Maar met Mia en Dion in het achterhoofd wil dat niet zeggen dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:58 schreef Fred_B het volgende:
Het liedje is goed, maar het klonk erg matig (kan ook de studio zijn) en ik vond het optreden ook niet zo bijzonder.
Hij klinkt of er een Sint Bernhardhond op zijn buik zit.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:01 schreef Momo het volgende:
Volgens Kroaten zou dit de jury inzending zijn
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij klinkt of er een Sint Bernhardhond op zijn buik zit.
Dit zou ik niet uitzetten als het op de radio is, maar ik zou er ook zker niet op stemmenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:01 schreef Momo het volgende:
Volgens Kroaten zou dit de jury inzending zijn
Ik was vergeten dat Damir in 2020 zou meedoenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:04 schreef Momo het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Damir weer meedoet na Dora winst in 2020
Ik zat me meer af te vragen of het zou helpen een Varta in Vatra te stekenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar hij zong toch echt alsof hij ergens onder lag?
Daar vind ik iets van!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:06 schreef Momo het volgende:
Volgens Dora account is het enkel Rim Tim
Dit is lekker efficint allemaal inderdaad.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
Het schiet wel op! Bijna alle inzendingen van de avond geweest en ik ben nog met mijn eerste biertje bezig
Daar kan ik ook prima om gniffelen als ik nuchter benquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is je eerste biertje zei je?
Ik kan me niets van haar herinneren. Was Lil' Kleine toen al coach? Vanaf toen ben ik gestopt met kijken.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:11 schreef Momo het volgende:
Deze Marcela was ooit finalist bij The Voice of Holland, woont in Den Haag.
Ze zat toen geloof ik in een groep met andere Kroatische vrouwen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan me niets van haar herinneren. Was Lil' Kleine toen al coach? Vanaf toen ben ik gestopt met kijken.
Ja, seizoen 2018/19 met Lil Kleinequote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan me niets van haar herinneren. Was Lil' Kleine toen al coach? Vanaf toen ben ik gestopt met kijken.
Ik heb nog steeds heel weinig tot geen internationale Lidl-reclames gezienquote:
Zit er zoveel verschil tussen die gradaties?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:20 schreef Momo het volgende:
Veel mensen klonken niet goed vanavond, niet zulke goede zangers of matige zangers?
De SPAR schittert ook door afwezigheid.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds heel weinig tot geen internationale Lidl-reclames gezien
Post aangepast (goedemorgen Momo)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zit er zoveel verschil tussen die gradaties?
Ah zo. Ik denk dat er technische problemen waren, want niet iedereen zou zo matig moeten klinken.quote:
Was wel te zien dat hij niet zoveel ervaring heeft als zanger met die microfoon. Podium charisma heeft hij sowieso wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah zo. Ik denk dat er technische problemen waren, want niet iedereen zou zo matig moeten klinken.
Baby Lasagna met goede zang en een gelikt optreden zou sowieso wel heel anders overkomen dan dit vanavond.
Dat dachten ze gisteravond ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah zo. Ik denk dat er technische problemen waren, want niet iedereen zou zo matig moeten klinken.
Als Baby Lasagna, als gitarist heeft hij voor grotere zalen gestaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:25 schreef Greys het volgende:
Kennelijk was het Baby Lasagna z'n eerste live optreden voor zo'n 'groot' publiek.
Door de grote mouwen krijg je wel weer meer 'hij wil Krij zijn' reacties op X.
Als hij naar Malm gaat (lijkt me wel) moeten ze hem gewoon zo'n gezichtsmicrofoon geven, kan ie ook niet vergeten hem voor z'n mond te houden. Dan is dat opgelost. Die mouwen weg en een wat betere staging. Ik zie het wel goedkomen. Ik vond de outfit in z'n clip leuker bv. Maar het is toch gewoon het meest ESF-waardige dat er tussen zit?
Ik weet niet eens meer hoe die anderen ook alweer gingen. En we hebben net een recap gehad.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:25 schreef Greys het volgende:
Kennelijk was het Baby Lasagna z'n eerste live optreden voor zo'n 'groot' publiek.
Door de grote mouwen krijg je wel weer meer 'hij wil Krij zijn' reacties op X.
Als hij naar Malm gaat (lijkt me wel) moeten ze hem gewoon zo'n gezichtsmicrofoon geven, kan ie ook niet vergeten hem voor z'n mond te houden. Dan is dat opgelost. Die mouwen weg en een wat betere staging. Ik zie het wel goedkomen. Ik vond de outfit in z'n clip leuker bv. Maar het is toch gewoon het meest ESF-waardige dat er tussen zit?
Maar dat is natuurlijk een excellente zanger en misschien had die zijn eigen spulletjes mee. Maar een bv. Marcela vond ik ook matig klinken voor iemand die goed zong bij The Voice.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dachten ze gisteravond ook.
Tot Slimane kwam.
Dat zal toch minder eng zijn dan als lead zanger denk ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Baby Lasagna, als gitarist heeft hij voor grotere zalen gestaan.
Kan die niet even Rim tim tagi dim zingen dan? Hij is er toch.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dachten ze gisteravond ook.
Tot Slimane kwam.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe die anderen ook alweer gingen. En we hebben net een recap gehad.
Hahaha dat lijkt me z gaaf om te horen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan die niet even Rim tim tagi dim zingen dan? Hij is er toch.
Ik vond dat charisma ook wel meevallen eerlijk gezegd. Let wel, dat zijn allemaal overkomelijke problemen. Maar dit liedje kan zomaar 5e ofzo worden. Dan is het jammer als je met een 14e plaats naar huis gaat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Was wel te zien dat hij niet zoveel ervaring heeft als zanger met die microfoon. Podium charisma heeft hij sowieso wel.
Ik twijfel ook tussen live of playback.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:44 schreef Greys het volgende:
Hm nee toch live.
Denk ik. Ik twijfel.
Ik vind haar eng.
Ze heeft wel net een 'new recording' opgenomen in de studio. Dus kan zomaar zijn dat die met het operastukje is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:47 schreef Momo het volgende:
Ze zong een stukje opera achtig in plaats van popstem zoals op de plaat, dus denk wel live.
Als dat dezelfde man is die de nummers heeft geselecteerd...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:33 schreef Greys het volgende:
De Kroatische Head of Delegation is ervan overtuigd dat ze 3e staan bij de bookies door Let3 kennelijk...
[ x ]
Hmja ik las ook al ergens een tweet met dat dat statement van die HoD uit de context van een interview was gehaald of zo.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:33 schreef Greys het volgende:
De Kroatische Head of Delegation is ervan overtuigd dat ze 3e staan bij de bookies door Let3 kennelijk...
[ x ]
Misschien onderschatten we hoe populair Let3 is onder publiek daar. En die denken misschien als we Let3 weer sturen naar we wel door.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmja ik las ook al ergens een tweet met dat dat statement van die HoD uit de context van een interview was gehaald of zo.
Hmmm goed, televote zal die wel landsliden. En dan hoef je al niet eens zo extreem veel jurypunten meer te halen. En meer jurypunten dan sommige van deze acts gaat ie wel halen neem ik aan
Leuk stukje over Baby Lasagna!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:09 schreef Momo het volgende:
https://www.ad.nl/show/jo(...)komt-eraan~a8662c1c/
AD heeft al een artikel geschreven gedeeltelijk over Baby Lasagna
Nederlanders en artiesten/liedjes per s willen vergelijken met Nederlandse productenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
(Beetje kromme tenen om het stukje over Belgi met tot twee keer toe de vergelijking met Dotan. Sorry maar dat mocht Dotan willen.)
De eurovisie Eighties (are) Coming Back met dit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef Cyan9 het volgende:
Uit pure tegendraadsheid hoop ik dat dit morgen wint, heerlijke oubollige vrolijkheid.
Nee semis waren rond 22:30 afgelopen, finale duurt tot 23:25 CET volgens de gidsquote:Op zondag 25 februari 2024 16:04 schreef molloot200 het volgende:
Duurt dit tot 23:25 uur? Of zijn dat de tijden van de semi's nog ofzo?
Die oudere man maakt er gewoon iets heel anders van.quote:
Deze post heb je volgens mij van iemand gejatquote:Op zondag 25 februari 2024 18:20 schreef Momo het volgende:
Je weet dat je er echt bij hoort als je plagiaat beschuldigingen krijgt
Zou fijn zijn na gisteravondquote:Op zondag 25 februari 2024 20:18 schreef NailQueen het volgende:
Eurovisionworld geeft nu 23.05 als eindtijd aan.
Een recente poll wijst uit dat het helaas wederzijds isquote:Op zondag 25 februari 2024 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Kroati is misschien wel het eurovisieland waar ik het minst mee heb, maar goed, we geven het een kans
He jullie zijn toch de esf kenners?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Doet Wikipedia het bij jou thuis niet?
Ja jij niet danquote:Op zondag 25 februari 2024 20:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
He jullie zijn toch de esf kenners?
Dwaze Kroaten!quote:Op zondag 25 februari 2024 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Een recente poll wijst uit dat het helaas wederzijds is
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Kroati is misschien wel het eurovisieland waar ik het minst mee heb, maar goed, we geven het een kans
Van Servi heb ik hogere verwachtingen volgende week. Hier zijn er van de 16 maar een paar echt de moeite waard.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik vergeet steeds dat Kroatie geen Servie is en deze voorronde daardoor wat minder is
Er is ook nog zoiets als een OP of de dag zelf dat ik aantal dingen in topics zetquote:Op zondag 25 februari 2024 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jij niet dan
Nee maar serieus ik heb bij elke ESF gewoon de Wiki-pagina open staan, staat alles in.
Nou, en dat ook inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2024 20:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als een OP of de dag zelf dat ik aantal dingen in topics zet
Ja, ik heb nu ook de running order uit jouw post in een apart tab openstaan.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als een OP of de dag zelf dat ik aantal dingen in topics zet
Waar bestaat de internationale jury uit, verschillende landen of bekende influencers?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:25 schreef Momo het volgende:
Uitslag zal 50% televote, 25% jury Kroati, 25% jury internationaal zijn
Zlatanquote:Op zondag 25 februari 2024 20:26 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Waar bestaat de internationale jury uit, verschillende landen of bekende influencers?
The jury will be made up of 4 individual panels from 4 areas of Croatia – Osijek, Rijeka, Split and Zagreb – plus 4 individual panels from 4 countries around Europe – Germany, Iceland, Italy and Ukraine.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:26 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Waar bestaat de internationale jury uit, verschillende landen of bekende influencers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |