Nee, maar een extra huisje is voor een golddigger als ik wel een mooie toevoeging he.quote:
Kan gebeuren makker.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godver. Hopelijk merkt @:GGMM dit niet op.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, maar een extra huisje is voor een golddigger als ik wel een mooie toevoeging he.
@Oriente hoort dit in z'n slaap nogquote:Op vrijdag 15 december 2023 13:48 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan kerstmuziek luisteren
Al kijk ik het WK altijd wel, als het een beetje verder is dan.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met je obesitas en uitpuilende bierbuik pijltjes werpen is geen sport.
Sluit je aan in het warme bad?quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al kijk ik het WK altijd wel, als het een beetje verder is dan.
Zeker en ik hoef m'n vrouw er niet eens voor weg te sturen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sluit je aan in het warme bad?
Like gegeven.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker en ik hoef m'n vrouw er niet eens voor weg te sturen.
Piebe-Guido.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard
@:Caland
Check deze fluitketel
Hebben jullie elkaars telefoonnummer?quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Mijn relatie met @:Anneloos is gewoon heel goed en warm te noemen
quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaars telefoonnummer?
Graag een beetje meer duiding graag
Die wil ik ook nog wel even kijken ja. Waarom ben je gestopt?quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
Gister begonnen aan Barbie. Ben na 10 minuten gestopt.Weet nog niet of ik verder ga.
Ik vond het vreselijk. Maar misschien wordt het nog wat. Haak eigenlijk zelden af maar heb nog 40-45 films klaarliggen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog wel even kijken ja. Waarom ben je gestopt?
Geen lamp?quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk Squid game the challenge terwijl ik wacht op mijn nieuwe koelkast
Ik help je wel even @Skedquote:Op zondag 17 december 2023 13:19 schreef Tjacka het volgende:
Je hebt een FOK!plus account dat nog loopt tot vrijdag 22 december 2023 20:39.
Als je wilt kun je hieronder alvast verlengen. De gekochte periode wordt dan toegevoegd aan je lopende abonnementsperiode. Je kunt hier binnenkort ook upgraden naar een uitgebreider premiumaccount
Is dat inclusief barbell?quote:Op zondag 17 december 2023 16:53 schreef Oriente het volgende:
@:onlogisch weer twee lekkere PR's op Strict Overhead Press. 9x50kg (was 7) en 4x55kg (was 3). Voor het eerst 60kg geprobeerd maar die zit er nog net niet in
Vroeg ik me gewoon af. Ik reken altijd zonderquote:Op zondag 17 december 2023 17:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, gewoon volledig gewicht, wat dan?
Oh echt, waarom dan als ik vragen mag? Dan bench je bijv. 80 maar eigenlijk dus 100?quote:Op zondag 17 december 2023 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vroeg ik me gewoon af. Ik reken altijd zonder
Is zo toch makkelijker om te onthouden hoeveel gewicht je erop moet doenquote:Op zondag 17 december 2023 17:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh echt, waarom dan als ik vragen mag? Dan bench je bijv. 80 maar eigenlijk dus 100?
Oh bij mij gaat dat gewoon dusdanig vanzelf dat ik daar niet over na hoef te denkenquote:Op zondag 17 december 2023 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is zo toch makkelijker om te onthouden hoeveel gewicht je erop moet doen
Heerlijk maatje! Versleten op je 50e met een kantoorbaanquote:Op zondag 17 december 2023 16:53 schreef Oriente het volgende:
@:onlogisch weer twee lekkere PR's op Strict Overhead Press. 9x50kg (was 7) en 4x55kg (was 3). Voor het eerst 60kg geprobeerd maar die zit er nog net niet in
Ik heb wat besteld bij de Griek.quote:Op zondag 17 december 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Scooooopquote:Op maandag 18 december 2023 09:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User Oriente weet de drama op dit forum altijd heel snel te vinden.
Talentvolle jongen.
Ja jij bent ook een domme koe.quote:Op maandag 18 december 2023 09:19 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:mascara-klodder is er niet vies van het vuurtje nog wat verder op te stoken.
quote:Op maandag 18 december 2023 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja jij bent ook een domme koe.
[..]
Wejoquote:Op maandag 18 december 2023 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Wat ze vooral intrapt is een open deur.quote:Op maandag 18 december 2023 10:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:mascara-klodder trapt moderator @:onlogisch VOLLEDIG door midden.
[ afbeelding ]
Geen warm bad hier.quote:Op maandag 18 december 2023 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ze vooral intrapt is een open deur.
Wil je Amerikaanse vriendin ook in Nederland blijven?quote:Op maandag 18 december 2023 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ze vooral intrapt is een open deur.
vlbquote:Op maandag 18 december 2023 11:22 schreef RamboDirk het volgende:
user @:mascara-klodder komt de vlb sc binnegevolgen en haalt hard uit naar @:onlogisch [ afbeelding ]
Ja, ze woont hier ook al best lang nu (vijf jaar ofzo).quote:Op maandag 18 december 2023 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil je Amerikaanse vriendin ook in Nederland blijven?
vlbquote:Op maandag 18 december 2023 11:22 schreef RamboDirk het volgende:
user @:mascara-klodder komt de vlb sc binnegevolgen en haalt hard uit naar @:onlogisch [ afbeelding ]
Ah oké, lekker dat ze hier al zo lang is. Ik ben aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt qua verblijfsvergunning. Gedoe. Maar volgens mij is het nu duidelijk dat ze ten tijde van de aanvraag en behandeling hier gewoon mag blijven.quote:Op maandag 18 december 2023 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, ze woont hier ook al best lang nu (vijf jaar ofzo).
Alleen de taal is toch wel een dingetje, nu kom je met Engels op veel plekken weg maar Nederlands leren is érg lastig.
Uit pure nieuwsgierigheid; Kent ze het woord 'lamp' al?quote:Op maandag 18 december 2023 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oké, lekker dat ze hier al zo lang is. Ik ben aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt qua verblijfsvergunning. Gedoe. Maar volgens mij is het nu duidelijk dat ze ten tijde van de aanvraag en behandeling hier gewoon mag blijven.
Taal is lastig ja, al valt het me reuze mee hoe snel ze het oppikt. Spreken nog niet, maar veel woorden al herkennen. Best aardig voor de maand dat ze hier nu is.
Nee.quote:Op maandag 18 december 2023 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid; Kent ze het woord 'lamp' al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |