Bedankt.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen probleem maat
Noem mij Erasmus Raiola
M'n broertje komt langs (we gaan vanavond Ajax kijken), dus ik maak paellaquote:Op donderdag 14 december 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
'Maak'quote:Op donderdag 14 december 2023 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n broertje komt langs (we gaan vanavond Ajax kijken), dus ik maak paella
Straks tweede huis erbijquote:Op donderdag 14 december 2023 16:33 schreef Erasmus het volgende:
Vanochtend een baan aangeboden gekregen en afgewezen, we kwamen niet uit op mijn salariswens en mijn andere eisen.
Net een mailtje ontvangen of we morgen weer kunnen bellen.
[ afbeelding ]
Voor mijquote:
ik zou homo voor je wordenquote:Op donderdag 14 december 2023 16:33 schreef Erasmus het volgende:
Vanochtend een baan aangeboden gekregen en afgewezen, we kwamen niet uit op mijn salariswens en mijn andere eisen.
Net een mailtje ontvangen of we morgen weer kunnen bellen.
[ afbeelding ]
avg maatquote:Op donderdag 14 december 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Leuk! Eet smakelijk (al hoop ik natuurlijk dat Ajax verliest)quote:Op donderdag 14 december 2023 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n broertje komt langs (we gaan vanavond Ajax kijken), dus ik maak paella
NETFLIXquote:Op donderdag 14 december 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
The Holiday komt op tv. Dit moet een favoriet van @:rambodirk zijn.
quote:Kleine jongen, er zijn veel goeie mensen
Maar slechte zijn er ook, helaas 't is waar
Je moet maar denken
Dat eerlijk het langste duurt, geloof me maar
quote:Op donderdag 14 december 2023 12:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die is vanochtend gaan werken.
Maar,Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:caland @:donraja @:kingroland @:onlogisch @:wereldgozer
Bakkeljauw, spek, sambal, alles.BFF met GGMM
Yes, whyquote:Op donderdag 14 december 2023 19:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met jou?
Deze heb ik laatst (opnieuw) gekeken. Erg leuk.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
The Holiday komt op tv. Dit moet een favoriet van @:rambodirk zijn.
Hallo maatquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze heb ik laatst (opnieuw) gekeken. Erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |