quote:Op donderdag 14 december 2023 15:24 schreef TomNook het volgende:
[..]
Moet je lekker zelf weten, voetbaltokkie.
Betekent ‘sommigen’ ikzelf?quote:
Jij bent duidelijk niet bekend met GGMM z'n repertoire over bijvoorbeeld vissen, films, Jessica Alba.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Betekent ‘sommigen’ ikzelf?
Je klaagt over chagrijnige mensen en hebt zelf nog nooit iets leuks gepost.
Ik stop tijd en moeite in die onderwerpen en dan krijg je dit terug.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet bekend met GGMM z'n repertoire over bijvoorbeeld vissen, films, Jessica Alba.
Van mij krijg je respect maatquote:Op donderdag 14 december 2023 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stop tijd en moeite in die onderwerpen en dan krijg je dit terug.
Daar heb ik het wel even moeilijk mee
In één jaar nog nooit iets over gelezen.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet bekend met GGMM z'n repertoire over bijvoorbeeld vissen, films, Jessica Alba.
WOWquote:Op donderdag 14 december 2023 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Betekent ‘sommigen’ ikzelf?
Je klaagt over chagrijnige mensen en hebt zelf nog nooit iets leuks gepost.
Zou je het waarderen (ook om mijn nare opmerking goed te maken) als ik een leuk topic over Koi karpers open?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In één jaar nog nooit iets over gelezen.
Koi karpers vind ik wel heel leuk.
Een mooi gifje is ook al leuk.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je het waarderen (ook om mijn nare opmerking goed te maken) als ik een leuk topic over Koi karpers open?
quote:Op donderdag 14 december 2023 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een mooi gifje is ook al leuk.
@GGMM de rode katerquote:
Echt lief dat je dit zegt maar ik zie op insta dat die rode katten echt onverschrokken zijn, dus ik heb zo mijn twijfelsquote:
1000 Euro meer vragen dan vandaagquote:Op donderdag 14 december 2023 16:33 schreef Erasmus het volgende:
Vanochtend een baan aangeboden gekregen en afgewezen, we kwamen niet uit op mijn salariswens en mijn andere eisen.
Net een mailtje ontvangen of we morgen weer kunnen bellen.
[ afbeelding ]
Minimaal.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
1000 Euro meer vragen dan vandaag
Kan je mijn zaken ook eens gaan behartigen?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:33 schreef Erasmus het volgende:
Vanochtend een baan aangeboden gekregen en afgewezen, we kwamen niet uit op mijn salariswens en mijn andere eisen.
[ afbeelding ]
Ben je nog vrijgezelquote:
walgelijke kapitalist!quote:Op donderdag 14 december 2023 16:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
1000 Euro meer vragen dan vandaag
Geen probleem maatquote:Op donderdag 14 december 2023 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan je mijn zaken ook eens gaan behartigen?
Yessssssquote:
quote:Op donderdag 14 december 2023 16:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ben je nog vrijgezel![]()
Meneer de bijna-grootverdiener
quote:Op donderdag 14 december 2023 16:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[^r
[..]
Yessssss
Voor het eerst in mijn leven uitgemaakt voor kapitalist![]()
Dat dit gebeurt wanneer je een kapitalist van zijn geld wil ontdoen die vieze spelletjes tijdens sollicitatieprocedures speelt maakt het nog leuker
Bedankt.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen probleem maat
Noem mij Erasmus Raiola
M'n broertje komt langs (we gaan vanavond Ajax kijken), dus ik maak paellaquote:Op donderdag 14 december 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
'Maak'quote:Op donderdag 14 december 2023 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n broertje komt langs (we gaan vanavond Ajax kijken), dus ik maak paella
Straks tweede huis erbijquote:Op donderdag 14 december 2023 16:33 schreef Erasmus het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijquote:
ik zou homo voor je wordenquote:Op donderdag 14 december 2023 16:33 schreef Erasmus het volgende:
[ afbeelding ]
avg maatquote:Op donderdag 14 december 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Leuk! Eet smakelijk (al hoop ik natuurlijk dat Ajax verliest)quote:Op donderdag 14 december 2023 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n broertje komt langs (we gaan vanavond Ajax kijken), dus ik maak paella
NETFLIXquote:Op donderdag 14 december 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
The Holiday komt op tv. Dit moet een favoriet van @:rambodirk zijn.
quote:Kleine jongen, er zijn veel goeie mensen
Maar slechte zijn er ook, helaas 't is waar
Je moet maar denken
Dat eerlijk het langste duurt, geloof me maar
quote:Op donderdag 14 december 2023 12:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die is vanochtend gaan werken.
Maar,Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:caland @:donraja @:kingroland @:onlogisch @:wereldgozer
Bakkeljauw, spek, sambal, alles.BFF met GGMM
Yes, whyquote:Op donderdag 14 december 2023 19:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met jou?
Deze heb ik laatst (opnieuw) gekeken. Erg leuk.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
The Holiday komt op tv. Dit moet een favoriet van @:rambodirk zijn.
Hallo maatquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze heb ik laatst (opnieuw) gekeken. Erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |