Bosgevecht 10vs10 gewoon gewonnen door Feyenoord hoorquote:Op donderdag 14 december 2023 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lukte Feyenoord niet gisteren.
Je gaat het callcenter weer in maat?quote:Op donderdag 14 december 2023 11:51 schreef Oriente het volgende:
Gelukkig ben ik hier binnenkort weg tho.
Ouwe jobhopper.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:51 schreef Oriente het volgende:
Welneequote:Op donderdag 14 december 2023 11:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je gaat het callcenter weer in maat?
Kowet Deventerquote:Op donderdag 14 december 2023 12:22 schreef Bezsen het volgende:
De babbelbox vraagt aan u: bent u wel eens in koeweit geweest?
quote:Op donderdag 14 december 2023 09:46 schreef Oriente het volgende:
@:ggmm
Vivera heeft wat nieuws, plantaardige kipfiletgisteren geprobeerd, echt super lekker en mals. Misschien ook iets voor jou. Te vinden bij de Appie en Plus
Nice. Terug naar KLB SC?quote:Op donderdag 14 december 2023 11:51 schreef Oriente het volgende:
Die is vanochtend gaan werken.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je zus haalt niet wat lekkers voor je in huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Caland @DonRaja @KingRoland @onlogisch @Wereldgozer
Bakkeljauw, spek, sambal, alles.Yea, she's on crack.
quote:Op donderdag 14 december 2023 12:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die is vanochtend gaan werken.
Maar,Wat kost zo'n broodje tegenwoordig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:caland @:donraja @:kingroland @:onlogisch @:wereldgozer
Bakkeljauw, spek, sambal, alles.
Ik moest 9 piek neerleggen voor twee broodjes.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat kost zo'n broodje tegenwoordig?
Lekker man.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:19 schreef Bezsen het volgende:
Broodje met gebakken ei + kaas gegeten
Valt me nog mee.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik moest 9 piek neerleggen voor twee broodjes.
Vorige week bijna 50 pond neergelegd met de oudste bij shake shack voor simpele menus.quote:
Je kunt niet zien hoeveel er op het broodje zit, maar hij klaagt niet dus zal het wel ok zijn.quote:
quote:Op donderdag 14 december 2023 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
30cm Subway broodje. Iets meer dan een tientje. Elke cent waard.
Sodeju zeg.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:GGMM Zullen we @:Pisces29 maar gewoon opgeven?
Wat heb je allemaal op het broodje gedaan?quote:Op donderdag 14 december 2023 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
Vraag dat alsjeblieft niet zeg. Ik probeer aardig te blijven tegen mijn zr goede vriendin @Pisces29 maar met ieder ingredint wat ze erop mietert wordt het lastiger en lastigerquote:Op donderdag 14 december 2023 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal op het broodje gedaan?
Of je gedraagt je gewoon eens niet als een vrouw.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vraag dat alsjeblieft niet zeg. Ik probeer aardig te blijven tegen mijn zr goede vriendin @:Pisces29 maar met ieder ingredint wat ze erop mietert wordt het lastiger en lastiger
quote:Op donderdag 14 december 2023 14:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of je gedraagt je gewoon eens niet als een vrouw.
Echt heel erg smerig spul.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
Maar ik laat jou en je kapsalon ook altijd in je waarde. Heel pijnlijk dit, geen warme kerstgedachte.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vraag dat alsjeblieft niet zeg. Ik probeer aardig te blijven tegen mijn zr goede vriendin @:Pisces29 maar met ieder ingredint wat ze erop mietert wordt het lastiger en lastiger
Onbegrijpelijk dat je dat doet. Hard over de waarheid zijn is goed voor de vriendschap maatjequote:Op donderdag 14 december 2023 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ik laat jou en je kapsalon ook altijd in je waarde.
Lekker broodje conserveermiddelquote:Op donderdag 14 december 2023 14:07 schreef 3rr0r het volgende:
Broodje bij de Surinamer kies je toch boven Subway
Lekker hoor, geniet er van ouwe reuzin.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
Is Pisces groot?quote:Op donderdag 14 december 2023 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker hoor, geniet er van ouwe reuzin.
Eens.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:13 schreef Scrummie het volgende:
Groots in persoonlijkheid sowieso.
Bij een vrouw is dat uiteindelijk het belangrijkste.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:13 schreef Scrummie het volgende:
Groots in persoonlijkheid sowieso.
Dat zou niet mijn eerste keuze zijn, maar hopelijk heeft het gesmaaktquote:Op donderdag 14 december 2023 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |