Aha! Dat nuanceert de kwestie.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Blanco stemmen worden als ongeldig meegeteld. Werd ook nog extra benadrukt, dus is wat dat betreft ook beetje een curiositeit bij deze verkiezingen
Dat werd automatisch een ongeldige stem. Alleen achternamen in de 2e Kamer werden als geldig verklaard.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is er niet gestemd op pipo de clown of dat werk?
You never know.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij deelneemt aan dit forum.
Eens hoor, dit is een persoonlijke overwinning voor hem.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:06 schreef capricia het volgende:
Hij wil dit al zo lang. En zovaak tweede geworden. En nu heeft ie zijn droombaan. Ik denk dat hij heel blij is. Ik wens hem ook alle succes.
Telt De Roon? Of Kamminga?quote:Op donderdag 14 december 2023 19:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is er niet gestemd op pipo de clown of dat werk?
Aanklagen wegens smaad.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:58 schreef Rnie het volgende:
Vergaderingen in hart van de democratie voortaan voorgezeten door rechtsextremist 'die soms ook lollig kan zijn'
https://www.bnnvara.nl/jo(...)-ook-lollig-kan-zijn
Een opengebroken pot augurkensap achterover slaan is nog minder zuur dan dit.
quote:Op donderdag 14 december 2023 20:58 schreef Rnie het volgende:
Vergaderingen in hart van de democratie voortaan voorgezeten door rechtsextremist 'die soms ook lollig kan zijn'
Nee joh, gewoon een verkapt protest tegen een voorzitter vanuit een extreemrechtse partij. Deze mensen weten echt wel hoe ze een geldige stem uit moeten brengen, dus dit is bewust.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:38 schreef Kowloon het volgende:
Het blijft toch merkwaardig/zorgwekkend dat er respectievelijk 3 en 2 ongeldige stemmen zijn uitgebracht in de stemrondes. Kennelijk is het erg moeilijk om een naam op een briefje te schrijven…
Bart de Graaff draait zich om in zijn graf als hij ziet wat er van BNNVARA terecht gekomen is.....quote:Op donderdag 14 december 2023 20:58 schreef Rnie het volgende:
Dan had je toch gewoon op vd Lee kunnen stemmen? Kan ook gwn zijn dat ze niet een keuze konden maken en dat het juist mensen waren van de middenflankquote:Op donderdag 14 december 2023 22:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een verkapt protest tegen een voorzitter vanuit een extreemrechtse partij. Deze mensen weten echt wel hoe ze een geldige stem uit moeten brengen, dus dit is bewust.
De titel die je quote klopt toch gewoon?quote:Op donderdag 14 december 2023 20:58 schreef Rnie het volgende:
Ach, geen idee hoe ze denken. Bij een heel groot deel van de VVD is GL/PvdA nu veel enger dan de extreemrechtse PVV, dat hersengymnastiek doet gekke dingen met de mensen…quote:Op donderdag 14 december 2023 22:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan had je toch gewoon op vd Lee kunnen stemmen? Kan ook gwn zijn dat ze niet een keuze konden maken en dat het juist mensen waren van de middenflank
Mag je in de 2e Kamer niet meer zeggen, extreem-rechtsquote:Op donderdag 14 december 2023 22:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, geen idee hoe ze denken. Bij een heel groot deel van de VVD is GL/PvdA nu veel enger dan de extreemrechtse PVV, dat hersengymnastiek doet gekke dingen met de mensen…
Dit viel me ook al op.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, geen idee hoe ze denken. Bij een heel groot deel van de VVD is GL/PvdA nu veel enger dan de extreemrechtse PVV, dat hersengymnastiek doet gekke dingen met de mensen…
De Joop Zoetemelk van de Nederlandse politiek.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:06 schreef capricia het volgende:
[..]
You never know.
Hij wil dit al zo lang. En zovaak tweede geworden. En nu heeft ie zijn droombaan. Ik denk dat hij heel blij is. Ik wens hem ook alle succes.
Dat laatste lijkt vooral belangrijk te zijn. De Nederlandse variant op 'owning the libs'.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mooi nieuws dit. Niet mijn partij, maar wel een man die de vinger op de zere plek legt.
En prachtig die zure gezichten van links in de kamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |