Goed gekleed naar de BK, mooi!quote:Op zondag 24 december 2023 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ging best netjes gekleed vandaag, vriend mocht kiezen wat/waar te eten.
[ link | afbeelding ]
![]()
Goed, het smaakte wel. Meergangen Kerstdiners komende 2 dagen.
Proef je dat een beetje? Goed dat je witte chocola gebruikt.quote:Op zondag 24 december 2023 20:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Warme saffraanomelWitte chocolade in melk gesmolten en saffraan er door.
Ja absoluut.quote:Op zondag 24 december 2023 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Proef je dat een beetje? Goed dat je witte chocola gebruikt.
quote:Op zondag 24 december 2023 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
Walnotenportquote:Op zondag 24 december 2023 18:51 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Spruitjes, ribeye, gebakken champignons in roomsaus
[ afbeelding ]
Toe: warme custardpudding met warme stoofperen in huisgemaakte walnotenport, met toefje mascarpone
en op de achtergrond de custardpuddinkjes voor morgen
Briljantquote:Op zondag 24 december 2023 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
Dat ziet er leuk uit zeg!quote:
Stond in de kersteditie uitgave van de Plus.quote:Op maandag 25 december 2023 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit zeg!![]()
Ik ga zo diepvriescroissants bakken, lagen al een dag in de koelkast wegens geen ruimte meer in vriezer dus ben benieuwd of ze nog gaan lukken
SPOILER: En dat zag er zo uit…Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tussendoor hebben we kleipoppetjes gemaakt…![]()
En kersthotdog?quote:Op maandag 25 december 2023 13:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Ontbijt was yoghurt en 2 mandarijnen. Lunch carpaccio.
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 25 december 2023 14:46 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag, als tussendoortje, kalfsragout in een pasteibakje.
quote:Op maandag 25 december 2023 14:46 schreef golfer het volgende:
Vanavond: geroosterde regenboogwortels met ui, knoflook, karwijzaad, honing en sesamzaad uit de oven en krokant buikspek met zwoerd uit de oven.
Toch een erg leuk idee. De bedoeling is dat de eters een croissantje pakken en eigen beleg kiezen? Leuk idee.quote:Op maandag 25 december 2023 11:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Stond in de kersteditie uitgave van de Plus.
Het was zelf je croissantje pimpen idd. Dit was maar een onderdeel van het ontbijt.quote:Op maandag 25 december 2023 19:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Toch een erg leuk idee. De bedoeling is dat de eters een croissantje pakken en eigen beleg kiezen? Leuk idee.
Vroeger bewaarde ik de AH Allerhandes waarin goede ideeën stonden. Dat liep uit de hand. Dus heb ik er tijd in gestoken om de interessante pagina's eruit te scheuren en in een map te doen. Scheelt een boel ruimte. Helemaal als je weet dat alle Allerhandes gewoon digitaal op internet staan.
Ik zal die van de Plus ook eens opzoeken.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:18 schreef golfer het volgende:
Straks, als tussendoortje: escargots met kruidenboter (en een maisbrood om te soppen) uit de oven.![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:18 schreef golfer het volgende:
Vanavond: pilavrijst, met gewokte prei en knoflook en een filetrollade met stoofpeer van de AH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |