quote:Op maandag 25 december 2023 14:46 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag, als tussendoortje, kalfsragout in een pasteibakje.
quote:Op maandag 25 december 2023 14:46 schreef golfer het volgende:
Vanavond: geroosterde regenboogwortels met ui, knoflook, karwijzaad, honing en sesamzaad uit de oven en krokant buikspek met zwoerd uit de oven.
Toch een erg leuk idee. De bedoeling is dat de eters een croissantje pakken en eigen beleg kiezen? Leuk idee.quote:Op maandag 25 december 2023 11:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Stond in de kersteditie uitgave van de Plus.
Het was zelf je croissantje pimpen idd. Dit was maar een onderdeel van het ontbijt.quote:Op maandag 25 december 2023 19:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Toch een erg leuk idee. De bedoeling is dat de eters een croissantje pakken en eigen beleg kiezen? Leuk idee.
Vroeger bewaarde ik de AH Allerhandes waarin goede ideeėn stonden. Dat liep uit de hand. Dus heb ik er tijd in gestoken om de interessante pagina's eruit te scheuren en in een map te doen. Scheelt een boel ruimte. Helemaal als je weet dat alle Allerhandes gewoon digitaal op internet staan.
Ik zal die van de Plus ook eens opzoeken.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:18 schreef golfer het volgende:
Straks, als tussendoortje: escargots met kruidenboter (en een maisbrood om te soppen) uit de oven.![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:18 schreef golfer het volgende:
Vanavond: pilavrijst, met gewokte prei en knoflook en een filetrollade met stoofpeer van de AH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |