Hebben ze daar geen verkiezingen?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij ziet Orbán niet als dictator
De coalitie. Niet Mark Rutte persoonlijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is daar wel de eindverantwoordelijke voor geweest.
artikel 7 zit nog een heel eind van het officieel bestempelen van een persoon als dictator af.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet voor niets dat GL/PVDA/D66 artikel 7 willen starten voor dat land
Democratisch gekozen dictators heb je ookquote:Op woensdag 13 december 2023 11:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen verkiezingen?
Zeg dan dat de EU een dictatorschap heeft met ongekozen lui als Von der Leyen.
Heeft hij dat speldje op dan?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom zou je als premier een vriendenspeeltje van Rusland op willen hebben?
Hij heeft het nog.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 11:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij heeft het nog.
Nu niet zichtbaar op
Ja, ons omvat ook mensen die moslim zijn.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:11 schreef Tekaschi het volgende:
Nou nu hebben we bijna de hele "oppositie" gehoord en buiten de SP maakt niemand zich druk om de burgers om alle Nederlanders maar wel weer om vooral moslims en wat wilders in het verleden heeft gezegd. En die zitten er dan voor ons he.
Hij heeft dat speldje, of je dat op hebt of niet, je hebt het en waarom zou je dan dat speldje nog willen hebben als hij Rusland veroordeelt?quote:
Dit debat gaat niet over 'het volk', maatregelen of beleid, het is een 100% politiek debat en moet dus juist gaan over (oude) uitspraken van mensen die nu gaan onderhandelen. Als de Kamer de oude tweets niet oprakelt, doen ze hun werk niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat wordt wel echt vermoeiend ja. Ga het eens over het volk hebben i.p.v. dit geneuzel
Ik denk dat je dit aan de verkeerde persoon vraagt.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], moet Willem-Alexander dat biertje ook weer uitkotsen?
Waarom zou je geen verbinding proberen te zoeken met Rusland in Europa? Gaat toch om verbinding? Rusland is een corrupte staat, crimineel en die heel top moet schoon geveegd worden, maar daarna dienen de banden aangehaald te worden en Rusland bij Europa betrekken (mits een fatsoenlijke regering). Dat gejengel en geruzie met Rusland al langer dan dat wij oud zijn moet ook eens afgelopen zijn. En nee ik praat niks goed vanuit Rusland, ik walg van die politieke top en die cultuur daar, maar wij als Europa staan sterker met een fatsoenlijk Rusland.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom zou je als premier een vriendenspeeltje van Rusland op willen hebben?
Mokkeltje.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"Ik blijf hier staan", wat is dit voor een kind bij Volt?
EU activisme in een notendop.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"Ik blijf hier staan", wat is dit voor een kind bij Volt?
Andere landen zijn voor D66- en Volt-figuren natuurlijk ook veel belangrijker dan Nederland.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toch wel typisch dat het meer gaat over een ander land dan over onze eigen problemen en inwoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |